Veiligheidshekken in straat
maandag 14 mei 2018 om 22:55
In de straat is het voornemen veiligheidshekken te plaatsen in de hoop dat fietsers en scooters niet meer door de straat komen racen. Is in principe ook allemaal voetpad maar dat wordt veelvuldig genegeerd.
Nu is het zo dat er een aantal mogelijkheden zijn voor het plaatsen. 2 er van zijn ergens halverwege de voortuin. De ander op de erfgrens, wat voorkeur heeft van de gemeente.
In eerste instantie was ik enthousiast voor die hekken en maakte het niet uit dat het halfweg de voortuin kwam. Na langer nadenken slaat twijfel toe. Ik Vind het wel een dingetje.
Op de ergens zou echter wel betekenen dat andere plannen in de straat niet doorgaan. De hekjes komen er wel vanwege veiligheid, en daar sta ik helemaal achter. Maar niet halverwege mijn voortuin...
Of zie ik misschien te veel spoken?
Oh we hebben een koophuis
Nu is het zo dat er een aantal mogelijkheden zijn voor het plaatsen. 2 er van zijn ergens halverwege de voortuin. De ander op de erfgrens, wat voorkeur heeft van de gemeente.
In eerste instantie was ik enthousiast voor die hekken en maakte het niet uit dat het halfweg de voortuin kwam. Na langer nadenken slaat twijfel toe. Ik Vind het wel een dingetje.
Op de ergens zou echter wel betekenen dat andere plannen in de straat niet doorgaan. De hekjes komen er wel vanwege veiligheid, en daar sta ik helemaal achter. Maar niet halverwege mijn voortuin...
Of zie ik misschien te veel spoken?
Oh we hebben een koophuis
maandag 14 mei 2018 om 23:57
Mensen gaan door de zigzag die het oplevert veel meer naar binnen kijken.
Rumoer die die hekjes ook opleveren.
Reactieve hond die door meer lawaai bij passeren ook meer en sneller aan zal slaan
Wat doet het hekje, pal voor onze deur aan de waarde van het huis
Het buiten kijken wordt er niet beter op.
Wij gaan de enige zijn die het recht voor de deur hebben.
Rumoer die die hekjes ook opleveren.
Reactieve hond die door meer lawaai bij passeren ook meer en sneller aan zal slaan
Wat doet het hekje, pal voor onze deur aan de waarde van het huis
Het buiten kijken wordt er niet beter op.
Wij gaan de enige zijn die het recht voor de deur hebben.