Lijf & Lijn alle pijlers

nepnagels voor als je nagels bijt?

15-05-2018 22:22 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Ik bijt nagels en zou graag eens een keer nette nagels willen hebben, is het mogelijk om acryl nagels te laten zetten?, ( of blijft het niet zitten? )

thanks
sommige nagelsalon's hebben een nagelbijt argiment, dan kijkt de stylist samen met jou welke behandeling bij je past, vaak begin het kort en langzaam aan ga je steeds langer of tot een bepaalde lengte.

het is mogelijk of het blijft zitten hangt helemaal van jezelf af;)

zoek een goeie stylist die weet wat ze doet, niet de Chineese salons.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Dat is mogelijk, als je al een kort stukje eigen nagel hebt kan er een tip op geplaatst worden en dan acryl eroverheen. Ik zou wel naar een professionele nagelstylist gaan en niet iemand die het voor 10 euro op een zolderkamertje doet.
Acrylnagels is een goede oplossing, die zijn ook zo hard dat je ze bijna niet kan bijten.
Ze moeten wel elke drie weken worden bijgevuld,dus het is een prijzige oplossing.
Ik haal bij het kruidvat nepnagels die je erop plakt met lijm. ( french manicure)
die blijven 10 dagen zitten en bijten is bijna onmogelijk.
staat heel verzorgd.
Ik koop wel de korte uitvoering,zodat ik er alles me kan doen .
Ik ben van het nagelbijten afgekomen dankzij kunstnagels. Kostte idd wel wat, maar ik ben er nog steeds heel blij mee, dat ik het gedaan heb. Ik had echt hele korte stompjes, bah, maar de acrylnagels bleven keurig zitten.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
toedeledokie schreef:
15-05-2018 22:40
Ik ben van het nagelbijten afgekomen dankzij kunstnagels. Kostte idd wel wat, maar ik ben er nog steeds heel blij mee, dat ik het gedaan heb. Ik had echt hele korte stompjes, bah, maar de acrylnagels bleven keurig zitten.
Hier hetzelfde.
Ik was gestopt door nagellak, ik wilde dat voor geen goud in mijn mond krijgen. In het begin zien stompjes met een beetje lak er vreemd uit. Maar het heeft absoluut geholpen. (En is een stukje betaalbaarder hehe)
Acryl of gellak helpt hier erg goed tegen en je hebt er daarna ook nog 3 weken geen werk mee. Al moet ik wel bekennen dat met 2 weken alles wel wat los gaat zitten door mijn slappe nagels en dat het dan wel moeite kost om het niet kapot te maken.
Rouge__ schreef:
15-05-2018 22:31
sommige nagelsalon's hebben een nagelbijt argiment, dan kijkt de stylist samen met jou welke behandeling bij je past, vaak begin het kort en langzaam aan ga je steeds langer of tot een bepaalde lengte.

het is mogelijk of het blijft zitten hangt helemaal van jezelf af;)

zoek een goeie stylist die weet wat ze doet, niet de Chineese salons.
Klinkt super!, Op internet kan ik niet echt vinden welke salons de nagelbijters behandeld, ik bel morgen wel even bedankt voor de tip!

Ik heb wel even wat centjes over voor een stel mooie nagels.
Ik heb ooit eens nepnagels gekocht bij de kruidvat, wat een ondingen zijn dat pffff het deed zeer en meters te lang haha!!
chillzone schreef:
15-05-2018 23:02
Klinkt super!, Op internet kan ik niet echt vinden welke salons de nagelbijters behandeld, ik bel morgen wel even bedankt voor de tip!

Ik heb wel even wat centjes over voor een stel mooie nagels.
kan het beste even vragen, vaak gaan ze zo te werk. rondje FB misschien

geen dank succes ;)
Acryl is prima. Zou geen tips nemen maar een laagje acryl op je eigen nagels, dat werkt goed en is minder slecht voor je eigen nagels.
Ik heb op mijn korte nagels tips en daarna gelnagels laten zetten. Bellen naar een salon is idd hdt gemakkelijkst. Mijn salon heeft er ervaring mee, maar ze lopen er niet mee te koop (ik heb ze een before en after foto van mijn nagels geadviseerd, maar dat vonden ze maar een raar idee). Ik heb 10 jaar geleden een maand of 3 gelnagels gehad, daardoor bijten verleerd en 10 jaar geen nagels gebeten. Onlangs weer begonnen en nu weer een gelnagelkuurtje..
chillzone schreef:
15-05-2018 23:04
Ik heb ooit eens nepnagels gekocht bij de kruidvat, wat een ondingen zijn dat pffff het deed zeer en meters te lang haha!!
Dat zijn ook geen echte nepnagels. Acryl en gel zijn keihard, kun je echt alles gewoon mee (behalve muntjes en papier van de grond pakken) ik heb een kort nagelbed en laat ze ongeveer 2mm boven mijn vinger uitsteken waardoor het nog natuurlijk voelt en het niet zo op het toetsenbord tikt.
Koffielepel schreef:
15-05-2018 23:35
Dat zijn ook geen echte nepnagels. Acryl en gel zijn keihard, kun je echt alles gewoon mee (behalve muntjes en papier van de grond pakken) ik heb een kort nagelbed en laat ze ongeveer 2mm boven mijn vinger uitsteken waardoor het nog natuurlijk voelt en het niet zo op het toetsenbord tikt.
nou inderdaad leek wel plastic en zo voelde het ook!,

Haha met de nagels die ik nu heb kan ik zowieso niks van de grond pakken dat scheelt.
wat de kruidvat verkoopt zijn wel neppers, zijn gewoon van die opplak nagels.

''echte'' kunstnagels worden gemaakt met gel of acryl en zo hard zijn ze nou ook weer niet, ze bieden versteviging aan de natuurlijke nagel.
ik heb zelf gel nagels en kan er bijna alles mee, ben lange nagels ook gewend dat scheelt waarschijnlijk.

nagel ook kan eventueel verlengd worden met een sjabloon, daarmee oogt de nagel vaak wat natuurlijker en vind het zelf mooier.
lieve meiden

het is gelukt ik heb nagels laten zettem!, het is geen acryl maar iets nieuws waarbij je nagels gewoon doorgroeien!,

het ziet er super netjes uit en voila geen nagelbijt vingers meer.

bedankt voor alle tips
chillzone schreef:
24-05-2018 22:51
lieve meiden

het is gelukt ik heb nagels laten zettem!, het is geen acryl maar iets nieuws waarbij je nagels gewoon doorgroeien!,

het ziet er super netjes uit en voila geen nagelbijt vingers meer.

bedankt voor alle tips
Uh je nagels groeien met acryl ook gewoon door gelukkig. Wat heb je nu op je nagels?
Koffielepel schreef:
24-05-2018 23:11
Uh je nagels groeien met acryl ook gewoon door gelukkig. Wat heb je nu op je nagels?
zomaar doe ik stoer, haha

dipping powder is vrij nieuw zei ze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven