dood op!!

17-05-2018 23:40 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 18-05-2018 09:12
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
99.75% gewijzigd
De enige optie is om het uit te maken, hoe zie je het anders voor je?
lunasophie

Ja.. dat weet ik ook niet, weet niet echt meer wat ik moet denken.
Nou ja, je lijkt niet echt bepaald gelukkig te worden van deze relatie en het is ook niet eerlijk naar jezelf of naar haar toe, dus doe beiden een lol en verbreek deze destructieve verhouding.
Sorry maar ik vind het heel dramatisch klinken terwijl ik denk dat het vrij simpel kan worden opgelost.

Als je relatie niet leuk is en het maakt je kapot, dan kap je ermee. Dagelijkse ruzie is zo vermoeiend!

Negeer elkaar voor minimaal een maand. Als je haar wil appen of zij contact zoekt, blokkeer je het nummer. Kan je ook niet meer reageren. Of geef je telefoon aan van je ouders.
Doe haar een plezier en maak het definitief uit, geef haar daarna ook geen opening weer bij je terug te komen, dat is alleen maar moeilijker voor haar.
Wat maakt het dat je dit niet kan beëindigen??
Wat is nou het grote probleem?
Waar gaan die ruzies over?
Wat voor hulp verwacht je van de hulpverlening?
Elke dag ruzie, je ziet elkaar nauwelijks, jij wilt niet verder. Duidelijk toch?
Uitmaken en overal blokkeren. Hoe moeilijk kan het zijn?
ik geef mn bek ook maar een douw
Huh? Uitmaken en daarna blokkeren op alle social media, Ping apps en ander van zulksoorts.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
MichaelPOP schreef:
17-05-2018 23:43
lunasophie

Ja.. dat weet ik ook niet, weet niet echt meer wat ik moet denken.
Nah zeg, je bent 18. Kop op zeg. Je eerste liefde was een drama nu verder en dan komt er vanzelf wel weer een andere liefde.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
app haar dat het uit is. klaar
Enn schreef:
17-05-2018 23:59
Huh? Uitmaken en daarna blokkeren op alle social media, Ping apps en ander van zulksoorts.
Dit. Ik voel me ineens oud.

Wat is precies helemaal het probleem? Ik snap dat je haar niet wilt kwetsen, maar als het je zo ongelukkig maakt is de keus toch snel gemaakt? Of ben ik nou bejaard?
En weg is het topic en weg is TO.
Hij heeft het uitgemaakt met ons :'( :byee:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Typisch.
Drama queen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ze ligt met der zelf overhoop kan niet anders
Ik kan alleen de titel lezen want OP is weggehaald .

Wat een aanstellerij.
Hij kan het wel dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven