Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Alle reacties Link kopieren
;-D
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
AnnA_C schreef:
19-05-2018 22:17
En tegen de arts van een paar weken terug :
(...)
Je had ook kunnen beginnen met "we hebben niks gevonden".
.
Oh herkenbaar! Muts van de HAP/dokterspost nadat ik alle symptomen van man had beschreven aan de telefoon: "u kunt langskomen maar u moet wél snel zijn..." - hart zat in mijn keel, was het dan echt zo erg gesteld met mijn man? "... want we gaan zo dicht". Grrr muts!
Hoezo mag je als je veel afgevallen bent wel ineens ongegeneerd foto's van jezelf plaatsen met trotse citaten. Moesten andere mensen eens doen, die zijn dan arrogant. Hou er mee op. Je bent nog steeds geen foto model. Met je paardenbek
Ik raak de grens te vaak.
Stop met zeggen dat je voor je kinderen dingen niet kan betalen terwijl je voor jezelf vanalles koopt.
Wat je koopt is ook nog spuuglelijk.
Kokoro schreef:
19-05-2018 23:37
Nee!! Je bent niet zielig omdat je sneller zwanger raakte dan je verwachtte! Je stopte goddomme toch zelf met die pil omdat jullie een kind wilden? Vervolgens in paniek raken en jengelen dat je het liever een half jaartje later had gehad... Je hebt geen ENKELE teleurstellende menstruatie hoeven meemaken en het wordt tijd dat je inziet hoe ongelooflijk gelukkig je daarmee mag zijn, kut!
:hug:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
TVP
Het geeft niet dat je in een sociale huurwoning woont en niet werkt, maar dan heb je toch zeker wel genoeg tijd om die 4! auto’s van je netjes te parkeren, zodat er misschien ook nog iemand anders langs kan die s ochtends wel naar zn werk wil en niet tot twaalf uur in zn nest ligt!
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Nee buuf, wat mij betreft staat het tuinhuis prima daar. Weet je wat ik bij nader inzien wel jammer vindt: dat de schutting tussen onze tuinen geen twee meter hoog is zodat ik van die zeikkop van jou af zou zijn...
Ja kut bejaarde, het is op zaterdag druk bij de Appie. En weet je hoe dat komt? Door al die bejaarden met die rijdende dranghekjes die de hele week niets te doen hebben maar dan op zaterdagochtend boodschappen gaan doen want dat is gezellig 🤪. Tot ze bij de kassa komen, dan is het ineens toch wel druk. En vervolgens doen alsof je het principe van een pinkassa niet snapt zodat je wanneer al je boodschappen aangeslagen zijn met de bon dan bij de service balie contant mag betalen en je lekker niet in de langere rij voor de andere kassa’s hebt hoeven staan..ga lekker op maandagochtend!
Gotverdomse kut winkel, adverteer dan niet dat je gratis legt! Nu heb ik verdomme 3 keer verkloot en ken ik alsnog elders laten leggen voor een groot achterlijk bedrag!! stomme klootzak!
''Geen woorden maar daden''
.
lady_day wijzigde dit bericht op 20-05-2018 08:32
Reden: verkeerd begrepen. nog niet wakker.
97.10% gewijzigd
Waarom kan jij 's ochtends als ik eens mag uitslapen de kinderen niet rustig houden terwijl ik dat wel kan als jij mag uitslapen? Elke fucking keer weer blijf ik wakker want geschreeuw, geruzie, gestommel, gesla met de deuren etc waardoor mijn adrenalineniveau al zo ver is gestegen dat ik echt nooit weer in slaap kom. Echt zo verschrikkelijk irritant!
En de wetenschap dat ik vanavond tot half 11 moet werken en morgenochtend om 7u weer helpt niet echt mee.
Zeg buur, ben je nu eindelijk klaar met rukken en dat gore gerochel van je?
En vriendin, best aardig dat je altijd enthousiast bent over mijn feestjes. Maar als je nooit op komt dagen kan je beter je mond houden met je gekwezel.

Aan de vrijgezelle vader van mijn oppaskind: in godsnaam, bezwanger me!
zephora wijzigde dit bericht op 20-05-2018 08:57
13.75% gewijzigd
Stomme huisvrouwen, sleep jullie kerels op zaterdag toch niet mee naar het winkelcentrum tegen hun zin! En blokkeer daar niet als je de buren tegenkomt hele gangpaden . Waarom altijd pontificaal in het midden vergaderen en nooit eens netjes aan de kant???? Er zijn nl. ook mensen die gewoon gericht boodschappen moeten doen en niet hun tijd stukslaan met slenteren!!!!
anoniem_369244 wijzigde dit bericht op 20-05-2018 21:42
Reden: schrijffout
0.13% gewijzigd
Prima dat je het voor jezelf allemaal anders doet bitch maar ik ben :swear: jou niet en hoe jij en ik er in staan is niet te vergelijken. Doe dat dus ook niet en bemoei je lekker met je eigen zaken. Laat mij mijn dingen gewoon op mijn manier doen zonder je bemoeizuchtige betweterige vingertje steeds mijn kant uit te steken. Steek dat vingertje liever waar het licht nooit komt. En je dan nog afvragen waarom ik afstand van je neem..... Nou hierom dus. (6) (6) (6)

Zo dat lucht ff lekker op zeg!
Nee ik ben niet blij voor je dat je weer in ronde 1 zwanger bent. En je misselijkheid interesseert me geen hol. Ik wil je niet horen klagen over zwangerschapskwaaltjes en over dat kinderen ook niet zaligmakend zijn. En dat je verre reizen zo mist.
Je praat echt tegen de verkeerde. Ik probeer al 3,5 jaar zwanger te raken. EN DAT WEET JE!
Je bent slecht in je werk. Je accepteert geen hulp. Je collega's vinden je niet aardig. Je zeurt over 1 onderwerp wat allang niemand meer interesseert. Hou daarmee op. Ik ben blij dat we geen collega's meer zijn.
-
anárion wijzigde dit bericht op 23-05-2018 14:12
0.00% gewijzigd
...
Emceetje schreef:
20-05-2018 08:54
Nee ik ben niet blij voor je dat je weer in ronde 1 zwanger bent. En je misselijkheid interesseert me geen hol. Ik wil je niet horen klagen over zwangerschapskwaaltjes en over dat kinderen ook niet zaligmakend zijn. En dat je verre reizen zo mist.
Je praat echt tegen de verkeerde. Ik probeer al 3,5 jaar zwanger te raken. EN DAT WEET JE!
Terecht boos, wat een dombo!
Jij achterlijk pleurisventje, een beetje kinderen maken bij twee vrouwen en er vervolgens niet naar omkijken! En ook geen alimentatie betalen want geen geld, maar wel altijd nieuwe kleren en op stap met je dikke prop van een vriendin! Krijg lekker een ernstige ziekte pleurishond!
Als je nog een x in de groepsapp zeikt over je medicijnen en over de bijwerkingen dan sla ik je tegen je bek. Ja jij bent toch verpleegster?! " ja dus? Betekend dit dat ik als een dokter jouw gezeik moet aanhoren. Je pluist de bijsluiters uit, elke bijwerking heb jij last van. Zelfs als het 1 op de 10 miljoen gebeurd ben jij die ene.

En dan nog iets. Knijp je handen dicht met die vrouw van je. Je commandeert haar de hele dag door het huis. Jij zit op je troon zielig te doen. Want jij kan en mag niks. Oh kijk mij eens ziek zitten doen in mijn bejaardenstoel.
Hoe houdt ze het met je vol. Fysiek en emotioneel ben je een wrak. Het enige wat je kan is je vrouw achterlaten om te gaan vissen. Dan kan je een paar uur alles.

En je kind, die is 4. Dat betekend dat ze een kleuter is. Kleuters maken lawaai en rommel. Ze spelen en zijn zichzelf. Behalve de jouwe die de hele dagen op haar tenen moet lopen omdat papa zo moe is. God mag weten waar van. Denk van het ademhalen. Want meer doe je niet op die troon van je.

En dan bij de psycholoog zeggen dat alles zo goed gaat. Laat onze groepsapp lezen. Dan zit je gelijk vast achter gesloten deuren..

* heerlijk ff dit.. *
Kap met het zeggen op instagram en facebook dat je kind nummer 1 is!! Als je niet eens de tijd wil vrij maken om naar een rapportgesprek te komen en ook geen intresse toont daarna zet je dr niet op nummer 1, lamlul!!! Grrrrr
Anárion schreef:
20-05-2018 09:01
Wat denk je nou te bereiken door zo te sjansen met de directeur, domme snol met je viswijvenstem. Je stinkt uit je bek, hij is getrouwd en wil je niet.

Buurvrouw, kap met al dat gerook en je ziet er niet uit met die belachelijke bergschoenen!

Tja, je weet natuurlijk niet waarom ze die draagt. Maandenlang was dat het enige dat ik kon dragen, best geen om daarover te klagen want jij hebt er geen last van.......
De volgende keer dat je weer oeverloos loopt te klagen, zeiken of die onverdraagzame onbegrijpelijke domme praat uit je luidruchtige muil braakt: ik zweer dat ik een wc-rol in je muil prop om die monddiarree te stoppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven