Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 21 mei 2018 om 00:26
Ik heb het toch even opgezocht. Een andere stof erbij mag ook.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Legering

maandag 21 mei 2018 om 00:30
Ja, mijn geheugen is weer opgefrist.Moiren’ schreef: ↑21-05-2018 00:26Ik heb het toch even opgezocht. Een andere stof erbij mag ook.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Legering
maandag 21 mei 2018 om 00:32
Nou dat weet ik niet hoor.
Ik krijg enge gedachtenassociatiestromen.
Over zó lang op het forum zijn dat het geen zilveren of gouden jubileum meer is, maar een legering. Met wapens, dus gelegeerd.
En van wordtgelukkig raak ik ook in de war. Zou er een diepere betekenis achter het ontbreken van de spatie zitten? Een hint tussen de regels, of tussen de woorden in dit geval. Is het een opdracht? Een toekomende tijdskind? (Er zijn idd al lang geen topics geweest over nieuwetijdskinderen)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 21 mei 2018 om 00:42
Zo zeg... je zal maar een partner/vriendin hebben die bij elke enigszins spannende filmscene, jouw kruis in de gaten houdt. Niet omdat ze denkt dat het misschien opties biedt maar omdat ze het vies vindt. En ze leefden natuurlijk nog lang en gelukkig.

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

maandag 21 mei 2018 om 00:43
Het is überhaupt nog nooit in me opgekomen om daar op te letten. Leuk, kunnen we wat nieuws proberen.

maandag 21 mei 2018 om 00:44

Deze ongemakkelijkheid ken ik alleen van jonge pubers.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
maandag 21 mei 2018 om 00:45

maandag 21 mei 2018 om 00:46
Ik doe de hele dag niet anders dan het kruis van mannie in de gaten houden. En er gebeurt nooit iets mee. Dat is ook niet leuk hoor

maandag 21 mei 2018 om 00:48
Volgens mij twintigers. Wat een gekkigheid nou toch weer. De jaren 50 komen echt terug. Mijn God wat een karigheid lees ik soms toch.
enn wijzigde dit bericht op 23-05-2018 20:22
10.96% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 21 mei 2018 om 00:49
Nee, dat is natuurljk ook weet euh... vervelend. Misschien minder kijken er er meer mee doen? Dat kan helpen.Lady*Voldemort schreef: ↑21-05-2018 00:46Ik doe de hele dag niet anders dan het kruis van mannie in de gaten houden. En er gebeurt nooit iets mee. Dat is ook niet leuk hoor![]()
maandag 21 mei 2018 om 00:52
Nou, ik zie het positieve daar dan weer wél van in.
Al die keurige preutse ouders van nu krijgen... Hippiekinderen.
Nog even volhouden Enn, en dan komen er weer losgeslagen generaties.
(Trouwens, hoe doe jij dat met dat fundatopic. Ik kan daar niks mee omdat ik bij elke link van het topic gepleurd word)
Al die keurige preutse ouders van nu krijgen... Hippiekinderen.
Nog even volhouden Enn, en dan komen er weer losgeslagen generaties.
(Trouwens, hoe doe jij dat met dat fundatopic. Ik kan daar niks mee omdat ik bij elke link van het topic gepleurd word)
maandag 21 mei 2018 om 00:55
Ow? Nee, daar heb ik geen last van. Als je van Funda terug wilt naar Viva, dan moet je wel op het pijltje ‘vorige pagina’ blijven klikken. Net zolang totdat je weer op Viva bent. Misschien is het dat?
maandag 21 mei 2018 om 01:00
Nee, ik kom dan weer op de startpagina van viva, niet in het topic.
Dus dan moet ik weer naar het forum klikken, dan naar het topic zoeken (als dat niet actief is eerst via de pijler), dan naar de pagina en dan heb ik meestal geen zin om die riedel te herhalen voor de volgende vondst.
Dus dan moet ik weer naar het forum klikken, dan naar het topic zoeken (als dat niet actief is eerst via de pijler), dan naar de pagina en dan heb ik meestal geen zin om die riedel te herhalen voor de volgende vondst.

maandag 21 mei 2018 om 01:05
Ja snap ik en dat zou ik ook zwaar irritant vinden. Ik heb het dus niet maar toen ik zojuist op een YouTube link in een ander topic klikte kwam ik ook elke keer op de overzichtspagina van dit forum terecht. Terwijl anderen reageerden op de info uit de link. Dus ik vermoed dat dit per forummer en per topic dus kan verschillen. Bug gezeik ook, kan ook nog steeds niets met mijn PB.
enn wijzigde dit bericht op 21-05-2018 01:07
0.26% gewijzigd

maandag 21 mei 2018 om 01:05
Bso voor pubers regelen.Lady*Voldemort schreef: ↑21-05-2018 01:04Nou ik ben eruit hoor, ik stop met werken. Mijn kind zou zo maar ineens dood kunnen gaan als ik per ongeluk niet thuis ben.
maandag 21 mei 2018 om 01:06
Ja, het is een toestand en het kan. Dus zitten en wachten.Lady*Voldemort schreef: ↑21-05-2018 01:04Nou ik ben eruit hoor, ik stop met werken. Mijn kind zou zo maar ineens dood kunnen gaan als ik per ongeluk niet thuis ben.
maandag 21 mei 2018 om 01:10
Dat is te duur.
Ik heb een drone.
Twee.
En een chip in het kind wat al uit huis is. Maar die moet ik binnenkort laten vervangen door een met handige foefjes.