Viva la mama

04-02-2009 12:47 1602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verderleutertopic voor de eindelijk aan de slag mama's

naamAnanADLReginaRebelsJanneJessieLieveLieveBloemParelH5BiebMHRoosEllenDiamondReginaBloempjeKrissieMarielle (Miss W)AnAnADLElesMH

BiebRebelsJanne
Hmmm... ik word te voorspelbaar dus.... BOOORING!!
Nou, niet boooring , eigenlijk gewoon wel leuk en een graadmeter voor hoe goed we elkaar kennen. Ik heb ook al vaak gelezen dat ik een typische MH-opmerking heb gemaakt.....
Even heel vlug, want het gaat best kut hier.

Menneke zit zwaaaaar onder de waterpokken, het is zo zielig.

Volgens mij heeft ie zoveel jeuk dat ie niet weet waar ie het zoeken moet. We hebben al wel een zalfje van de apotheek, hopelijk gaat dat helpen.

Fenja heeft enorme last van obstipatie, gilt en krijst het hele huis bij elkaar omdat de poep er niet uit kan.

Parel of Zitah, weten jullie iets wat ik bij bijv. het reformhuis kan halen wat zou kunnen helpen?

En Zitah, die foto van mij hyves: ik had 'm in mijn album gezet en m'n vriendin Bianca heeft een reactie geplaatst.

Vlak daarna heb ik 'm ook in ons fotoalbum van onze privéhyves gezet. Zouden mensen daar nu ook bij kunnen komen? Is het verstandiger als ik de foto daar weghaal?
AnAn, macrogolum verkrijgbaar via de kinderarts werkt hier als een tierelier. Het leek erop dat mijn meis vorige week weer de verkeerde kant op ging. Ik had haar 1 dag geen poeder gegeven omdat ze aan de diaree was. De volgende dag was haar ontlasting weer ietsjes harder en durfde ze gelijk niet meer. Ze hield gelijk de boel weer op. Ik heb haar 1 dag een dubbele dosis gegeven en daarna kwam de boel gelijk weer op gang. Lactulose hielp hier absoluut niet, kreeg ze alleen maar buikpijn van. Veel sterkte!

Voor de waterpokken hadden wij voor meis een lotion van de HA gekregen. Weet niet meer precies hoe het heette maar het was 3 letters en begon met een L, het leek net dunne yoghurt en moest je id koelkast bewaren. Meis zat onwijs onder, was net 1 grote waterpok. We hebben haar 1x met dat spul ingesmeerd en daarna was de jeuk verdwenen en droogde de pokjes keurig in.

Ik zal even googlen voor je om te kijken of ik het kan vinden.
Volgens mij was het alba lotion (alba fna lotion geloof ik) dus het begon niet met een L. Sterkte!
Alba Lotion hadden we voor Fenja ook en werkte zeer goed!!. Voor Kaj hebben we nu Levomenthol crème.

Ons nichtje had voor 2 weken terug waterpokken en kreeg deze via de apotheek. Toen ik vanmiddag, nou ja avond, de apotheek belde was het tegen sluitingstijd. Ik kon niks meer halen maar heb wel ff gevraagd of Kaj de crème van nichtje gebruiken mag (zat nog 3/4 in de tube), en dat mocht.

En die poeder bij obstipatie is alleen via de kinderarts te krijgen? Niet via de huisarts?
Die poedertjes krijg je alleen op recept helaas.

Je kunt wel de huisartsenpost bellen, het probleem voorleggen

en dan kunnen ze een receptje faxen naar de dienstdoende apotheek, moet geen probleem zijn.

Bellen hoor als het te erg wordt.

Lactulose kun je wel zo halen maar duurt even voor het werkt.

Wat je wel kunt doen is een microlax halen bij de apotheek.

Een soort clismaatje maar volgens mij doen ze dat ook alleen op recept.

Haalt wel de ergste buikpijn snel weg!

Je kunt ook even proberen met een zetpil, wil ook nog wel eens de boel aan de gang helpen!
Levomenthol crème.

Ik dacht dat je bij kinderen onder de 2 jaar absoluut geen menthol mag gebruiken?!

He bah meid, je zit wel in de prijzen zo zeg.
BEL DE KRANT!!!

Sem was pas om 8.00 wakker!!!!

En ooooh wat ben ik uitgeslapen whahahaha
oh, wat heerlijk Parel!

ff een vraagje aan jou trouwens, daar Sem ook altijd lekker met zijn darmpjes liep te klooien: hoe wist je (voor zover mogelijk) of het er 'gewoon' bij hoorde of dat er iets mis was? Na 2,5 dag 'mooie' luiers, hadden we gisteravond en vanochtend weer mooie spuiters....tandjes, buikgriep, door de verkoudheid? Hij zal dit keer niet ergens ineens allergisch op reageren, want hij krijgt nu al ruim een week hetzelfde te eten en dat ging tot gistermiddag goed, maar ik word hier zooooo onzeker van! Manneke lijkt er geen last van te hebben, maar moeders wel (en dan neem ik de was gewoon voor lief, hoor, ik krijg er gewoon de kriebels van dat er steeds wat is). Help?
Hoi lieve meiden,even weer een berichtje van hier. Alles gaat goed maar ik kom er gewoon niet aan toe om mee te lezen/schrijven. Ons meisje heeft namelijk nog elke avond een uurtje of 4 huiluurtjes. Niet aan een stuk maar wel meer dan niet. En we hebben alles geprobeerd maar niets helpt (behalve bij mama in de armen slapen). 's Nachts is ze ook veel wakker. Ze overstrekt nog steeds maar volgens de heren geleerden allemaal geen reden tot zorg. En nog steeds snotterig.

Bwaoh, loop de hele dag met hoofdpijn rond van gebrek aan slaap en voor Ruben is het ook niet leuk want hij krijgt gewoon heel weinig aandacht vind ik zelf (maar misschien zit ik me gewoon schuldig te praten..)

Anyway, maar kleine problemen vergeleken waar sommigen mee zitten en daarom vind ik ook dat ik er niet over moet zeuren of jullie lastig moet vallen.

Parel en Highfive, Ruben komt in de club van gehavende kindjes. Hij is met zijn neusje op een putrand gevallen, zal wel een foto op Hyves zetten!
He meiden, wilde even laten weten dat ik er de komende dagen niet ben, want vandaag druk bezig met inpakken, was draaien en opruimen, we gaan namelijk een weekend weg met schoonfamilie naar centerparcs. Morgen vertrekken we.

Allemaal nog eens een grote en tot volgende week!

Even snel voor krissie

Ik ben een dagboekje gaan bijhouden waarbij ik de hele dag opschreef.

wat had hij gegeten/gedronken/rode wangen(dus tanden)/hoeveel melk hij ophad/groentehap/fruithap enz EN of zijn ontlasting normaal/dun/of niet kwam.

In het begin een beetje een gedoe zo'n agenda maar je zit er heel snel in.

Als je dan op een gegeven moment een diarreeluier hebt kun je gaan terugzoeken naar overeenkomsten.

Zo kwam ik erachter waar hier de boosdoenders zaten.

Ik heb net even gekeken in sems agenda van dat jaar en rond brams periode nu en wat eerder dat ook sem aan de lopende band spuitluiers en dat kwam echt door doorkomende tanden!

Zou me niks verbazen als daar bij bram ook het 'probleem' zit,

hij heeft nog geen tanden toch?
Bloem, wat naar allemaal!!!

Ik mail je deze week nog even. dikke kus!!

ADL, veel plezier in C-parcs!!
Parel, dank je wel! Het zijn idd hoogstwaarschijnlijk zijn tanden, maar omdat ik niet weet wat 'gewoon' is, word ik er onzeker van (nou ja, dat vloeit natuurlijk voort uit 10 andere dingen en richt zich vervolgens volledig op dit 'probleem'. Als ik nou weer ff weet dat het geen probleem is, dan kan ik weer rustig verder met uitzoeken waarom ik zo heftig reageer op iedere scheet (of spuitluier ))

Hij heeft gisteren ongeveer de hele boxinhoud geconsumeerd en heeft al dagen knalrode wangen, dus ja, het zullen heus tanden zijn, maar die bevestiging van jou is wel heel fijn! Zal vanaaf ff een excel sheetje bouwen om het bij te houden, goeie tip!
quote:mostlyhappy schreef op 04 maart 2009 @ 10:41:

@Bieb; inderdaad super dat die gozertjes de BV snappen he??? Hier zit er ook ongeveer 4 uur tussen maar des te later op de dag het wordt, des te korter. Net alsof hij moet bijtanken voor de nacht ofzo. 's nachts zit er 5 a 5,5 uur tussen de voeding, lekker hoor! Moet er dus ook maar 1x voor uit en dat is voor mij prima te doen. Dankzij de BV slaap ik dan ook weer supersnel in. Kolf jij dan 's nachts trouwens wel? Of red je het al om 's nachts je borsten niet leeg te halen?

Vanmiddag voor het eerst naar CB met smurf, ben benieuwd! Hij begint al behoorlijke vetjes te krijgen dus ik weet dat het goed gaat. Rompers 50/56 worden al wat krap.... Hij heeft een lange torso want in de lengte staan ze strak maar zijn schoudertjes zakken er bijna in weg omdat hij zo smal is. Daarbij heeft hij een dikke buik en korte pootjes dus broeken zitten voor geen meter. Hahaha, we hebben er een gnoompje van gemaakt......MH, vanaf dat ik in het ziekenhuis ben gaan kolven, kolf ik voor het laatst als ik naar bed ga. Dus vanaf het begin doe ik 's nachts niets. Heb in het begin wel op een matje uit het kraampakket en een handdoek geslapen, (doe ik tenminste nog iets met mijn kraampakket) En nu zijn de lekpartijen redelijk over, dus weinig natte plekken. 's Ochtends sta ik wel op knappen, maar met mijn handkolf (heb ik ook) haal ik de ergste druk weg.

De laatste voeding krijgt Felix KV, dus dan hoeft hij niet te clusteren. Hij heeft overdag al 2 keer gehad dat er bijna 6 uur tussen zat.

Trouwens wij vinden Felix ook een gnoompje. Rompertjes maat 50/56 van de Prenatal met overslag past hij ook al niet meer. En andere zitten ook wel strak. Ligt wel aan de winkel.

Maar we hebben gewoon 2 beren...
quote:parel27 schreef op 04 maart 2009 @ 11:19:

Broeken lopen meestal een maat achter op rompers en shirts hoor.

Sem draagt nu rompers 98/104! maar shirts en broeken maat 92 en pyama's maat 98.

Ik vind zelf de rompers van zeeman het fijnst maar helaas gaan die maar tot maat 80/86 en dat past sem nu niet meer.

Maar shirts van zeeman zitten als gegoten hoor!

Moet zeggen dat ik van de week allemaal leuke jasjes en korte broeken daar heb gezegd.

Brouwer en wibra doen het ook goed hoor.

En hennes scoort hier 100 punten haha maar helaas niet meer zo goedkoop! was dat anderen ook al opgevallen??

Prenatal vind ik een superwinkel maar die prijzen gaan echt nergens over vind ik.

Ging van de week even een slaapzak halen, was de goedkoopste 19,90 euro.....(moest er 2 hebben, ook 1 voor bij mn ouders)

Verder kan ik ze nergens vinden, die van de hema vind sem te strak helaas.....

Krissie, ik denk dat je sem niet herkent hoor haha

Toen jij hem zag was dat echt in zijn superslechte periode.

Het wordt zoiezo tijd voor een meeting he dames met al die nieuwe kids!! Nova heeft van broeken wisselend 74 tm 86. Heb ook al maatje 92 van rokjes en maillots bijv. Truitjes koop ik allemaal maatje 92. Anders wordt het allemaal zo strak en te kort. Vind ik er zo armoedig uitzien.

Ik ben fan van de HEMA en ook de Zeeman scoort hier goed. H&M zit hier niet in de buurt.

Was gisteren bij de Prenatal en schrok ook wel van de prijzen voor kleertjes maat 56/ 62. De slaapzakken daar waren in de aanbieding. Heb er gisteren een gehaald zonder mouwen. Was 10 euro en maat 110. Of had je een speciale met mouwen?
AnAn, hoe gaat het nu?

De klysma's en poedertjes zijn idd alleen op recept te verkijgen. Klysma's waren hier wel heftig om te geven vond ik. We waren er niet op voorbereid dat het zo zou gaan, het leek wel alsof meis weeen had en ze schreeuwde het uit, koud zweet en had veel pijn. Uiteindelijk de eerste keer wel geholpen. Afgelopen keer hielp het dus niet, hield ze gewoon d'r billen bij elkaar.

Lactulose zou ik mee uitkijken. Volgens de kinderarts prikkelt lactulose de darmen om te gaan poepen maar maakt de ontlasting niet dunner, zeker de "prop" die er als eerste uit moet niet. Veel kinderen krijgen daarom alleen maar meer buikpijn omdat de darmen wel willen maar de 'prop' niet meewerkt. Macrogolum maakt het wel zachter. Het is een wit poedertje wat je gewoon door yoghurt of drinken kan doen. Het is geen medicijn, het poeder gaat alleen bij de ontlasting zitten en trekt vocht aan waardoor de ontlasting dun wordt en blijft.

Bloem, he wat naar. Je mag hier best over 'klagen' hoor, ik vind het geen eens klagen. Het is gewoon heftig als je kindje veel huilt en veel wakker is 's nachts. Zijn jullie al wel eens naar een osteopaat geweest? Sterkte!

En heb je al uitslag van je knie?

Kris, klinkt mij ook wel als tandjes. Meis had trouwens nooit droge poep, altijd redelijk dun tot smeuig (wat een lekkere verhalen he zo op de ochtend )

Ga weer aan de was...

Kent 1 van jullie misschien iemand die de afgelopen dagen in Winterberg is geweest? We twijfelen of we moeten gaan of niet. Ik wil graag weten of er nog fatsoenlijk te skien valt en of het wat lager ook te doen is omdat daar de kinderlessen gegeven worden... Internet geeft geen eenduidige info aan.
Wat is er een hoop geschreven sinds gisterochtend! Maar ben volgens mij wel weer aardig bij. Mijn geheugen is nog wel een zeef, dus ik zal nog wel eens wat vergeten.

Zitah, ik ken niemand die naar Winterberg is geweest. Maar de HSG achter de rug en niets uitgekomen. Nu nog de echo. Wat vervelend dat er niets aan lijkt te doen. En een knuffel, ook voor H5, vanwege de wens voor jullie 2e kindje.

Anan, wat een ziekenboeg zeg bij jullie zeg. Hopelijk zijn ze snel weer beter en blijven ze lekker opgeknapt.

Ik zag dat MH al verteld had over het Playboykonijn. En ze herkende echt een konijn, lijkt ook wel een beetje op Nijntje maar dan met een strikje. Het is niet zo dat we thuis dat konijn hebben...

Gisteren met kinderen met de auto op stap geweest. Ik wil een andere auto, want een 3 deurs is niets... Felix moet in de MC op de straat wachten totdat Nova zit en mijn kar kan er niet in. Of als we die er wel inkrijgen kan Nova er niet meer in. We zijn naar de Prenatal geweest en naar mijn oma.

Eigenlijk wilde ik vandaag naar de indoorspeeltuin in de buurt. Maar ik doe het niet! Ik heb een drang om me te bewijzen aan iedereen die denkt dat je niets kan doen met 2 kleine kinderen. Dus ik wil het huis helemaal netjes hebben. (is vandaag niet gelukt, lijkt wel of er een bom ontploft is) en allemaal leuke dingen doen. Maar moet ook op mezelf passen en dus blijf ik thuis. We lopen nog allemaal in pyama. Ook lekker! Dus die speeltuin komt volgende week wel. Ga vanmiddag dus alleen maar boodschappen doen met de duokar. Ook lekker!
Even kort, want moet nog even wat doen voor school en dan zo de deur uit. Blegh ben moe en het even zat. Ben toe aan wat rustigere tijden, maar ja nog even doorzetten deze week en volgende week en dan hoef ik iig iets minder de deur uit.

Zitah, fijn dat de hsg zo goed ging. Nu dus nog wel een echo van de baarmoeder. Als jij je er geen zorgen overmaakt, dan zal het ook wel goed zitten. Daar geloof ik echt in, jij kent je lichaam ondertussen zo goed. Daar sta ik elke keer weer verstelt van. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Jammer dat het een beetje tegen viel. Wel fijn dat je er zo goed over hebt kunnen praten met Romanticus. Ik ken helaas niemand die naar Winterberg is geweest de afgelopen tijd, dus ik kan je daar niet mee helpen.

AnAn, wat zielig voor Kaj. Hopelijk helpt de zalf een beetje. Arm klein ventje. En arme Fenja met haar ontlasting. Bij Inge helpt de lactulose wel, maar dan komt er idd zo`n mega prop uit, lijkt wel een bevalling, echt zielig. Ze krijste het dan ook uit. Eerder hielp gewoon een tijd alleen borstvoeding ook goed, maar toen dus niet meer. Laatste keer heb ik kindicol gehaald bij de drogist en dat werkte ook. Dat maakt de ontlasting wel wat zachter, al is het nog wel een beetje een bal in het begin, maar niet zo erg als bij de lactulose. Maar ik heb het toen wel een paar dagen gegeven, zodat het er ook echt allemaal uitkon. Bij Inge lijkt het toch een reactie op bepaald eten of een voorbode van ziek worden. Blijkbaar slaat dat ook op haar darmpjes. Maar zielig is het wel. Zetpillen vindt ze ook nog eens echt een hel, dus als ze zo veel last heeft is het ook nog een ramp om die erin te krijgen. Maar sinaspril spuugt ze uit.

Bloem, je zeurt helemaal niet meid. Pff, dat klinkt ook gewoon heel heftig. Logisch toch dat je er doorheen zit. En Ruben zal er vast minder last van hebben dan jij. Maar ja helaas haalt dat je schuldgevoel waarschijnlijk niet weg. Ben je al bij een ostheopaat geweest? Ik heb altijd het idee dat ik dat met Inge had moeten doen toen ze nog vrij veel huilde. Maar je wat naar voor jullie en voor je meisje zeg.

Parel, wat heerlijk zeg. Go Sem! Go Sem! Go Sem! Nu maar hopen dat hij het vaker gaat doen. Inge heeft hier gister ook tot 8.15 uur geslapen, helaas was het vanmorgen gewoon weer 6.30 uur dat ik haar hoorde. Maar af en toe heeft ze een dag dat ze wat langer slaapt. Hopelijk krijgt Sem die er nu ook tussen en als de rest van de dagen dan 7 uur is. Dan ben je vast al heel erg blij. Wat heftig allemaal nu zeg om jullie heen. Ik kan me voorstellen dat het je raakt. Dat is ook gewoon voelbaar in je blog. Mooi geschreven hoor. Hopelijk lukt het je ook om het weer wat van je af te zetten. Juist omdat je nu zelf ook weer een wens hebt.

ADL, fijn weekend.

Bieb en MH, zo allebei slagroom dus. Heerlijk dat het zo goed loopt allemaal.

Roos, spannend hoor met dat huis. Leuk dat je werk zo goed bevalt.

Marielle, het maakt niet uit hoeveel je meeschrijft en of je op de rest reageerd joh. Je hoort er toch wel bij. Als je zin hebt laat je gewoon af en toe een update achter. En als je echt niet meer mee wilt schrijven moet je stoppen, maar niet omdat je vind dat je te weinig schrijft.

Diamond, wat een goed nieuws zeg. Spannend hoor weer voor een tweede. Je klinkt echt zo heerlijk verliefd op Isa. Ik vind het heerlijk om je stukjes te lezen.

H5, natuurlijk ben je met 1 kind ook een gezin. gezinnen zijn er toch in alle vormen en maten. Van het grote gezin tot het eenouder gezin, tot het samengestelde gezin. Als jullie je een gezin voelen zijn jullie een gezin. En ik vind jullie echt wel een gezin hoor. Ik ken de opmerking ook over een stel met een kind. Voor mij is dat eerder een reden om nog even te twijfelen over een tweede. Het bevalt me wel om deze vrijheid te hebben. Maar dat is dan dus mijn eigen keuze. Al denk ik ook dat het hier niet bij een kindje blijft. En net als Zitah zie ik bij jullie in de toekomst ook nog wel een kindje komen. Juist omdat jij zo`n gevoelsmens bent. En straks als Iris groter wordt is het natuurlijk ook anders. Als ze straks een jaar of 5 is en zelfstandiger is (en nog niet pubert). Ja, een leeftijdsverschil van 5 jaar zie ik me zo voor me bij jou. Met vier jaar als ze naar school gaat en ze wat zelfstandiger wordt dat jullie dan weer voor een tweede gaan. Voordeel is dan als Iris gaat puberen zit de tweede mooi in de rustige periode en als de tweede gaat puberen is Iris er al weer zo goed als uit. Misschien nog niet eens zo`n gek leeftijdsverschil

Rebels en Janne, een hele dikke voor jullie allebei. Ik zou willen dat ik jullie angst weg zou kunnen nemen. Ik kan me goed voorstellen dat die angst er toch inzit en dan heb ik het zelf nog niet eens meegemaakt. Een onbezorgde zwangerschap is natuurlijk gewoon veel moeilijker na zo`n zware eerste zwangerschap en de miskramen. Nogmaals een dikke voor jullie. Hopelijk zal straks blijken dat de zorgen voor niets waren en bevallen jullie deze keer gewoon tussen de 38 en 41 weken met een goede bevalling zonder complicaties. Dat wens ik jullie echt toe. Met dan natuurlijk een gezond kindje.

Regina, heb je al meer gehoord van je baas over je voorstel?

Ehm, ik wilde nog veel meer schrijven, maar ben het even kwijt.

Sorry, mijn hoofd is even een zeef. Het is even heel erg druk hier. Maar ja, dat komt wel weer goed. Met Inge gaat alles goed. Ze is lekker vrolijk en bijdehand. Ook is ze aan het puberen, maar gelukkig is het nog te handelen. (Regina, ik heb hier trouwens nog wel een paar rollen behang op zolder liggen hoor. Je mag er best een paar hebben, maar ik wil er wel een paar overhouden voor de momenten dat ik ze zelf nodig heb voor Inge. ) Ze zingt de hele dag en kletst lekker door. Gelukkig vertelt ze niet alles wat ik doe. Ze kan zich prima zelf vermaken en zit dan lekker tegen haar pop te kletsen of te zingen tijdens het puzzelen. Ook is ze helemaal weg van haar Nijntje spel (hoe heet dat ook al weer, met van die kaarten met plaatjes en daar moet je dan het juiste plaatje opleggen?), dat doet ze nu ook heel goed. Wel kan ze behoorlijk drammen. Maar zolang we maar zeggen dat ze niet moet piepen en we het verder negeren is het meestal wel binnen een paar minuten over. Ze is gewoon een heerlijke, ondeugende knuffel. We zijn nu begonnen in Floddertje en die vindt ze helemaal leuk en zelfs Pluk vindt ze al leuk. Ook het gedichtenboekje Jij bent de liefste van Hans en Monique Hagen moet ik tussendoor steeds voorlezen: "Mama, liefste. Mama, baby, baby, boem, bloem." En ze zegt nu steeds vaker: "Mama, ik hou van jou." en dan ook echt met en knuffel en een zucht, smelt. Kortom, het is nu genieten van Inge, mijn lieve kleine draak. Alleen heb ik het verder dus even een beetje te druk. Dus sorry dat ik even weinig langskom.

Hmm, dus toch niet zo kort geworden. Iedereen die ik vergeten ben sorry.
MH, de rompers zijn onderweg! Had ik zo mijn best gedaan om er een pakketje van te maken dat door de bus past, zegt die citroen achter de balie: nee, hij past niet door de mal. Jawel hoor, maar je moet 'm ff platduwen. Dat doen de TNT-mensen nl ook (weet ik uit veel ervaring). Maar nee, ze deed het er niet voor, dus eh....owee als de postbode niet aanbelt, dan ga ik verhaal halen, hahahaha (ook dit zijn de hormonen denk ik!)
Shit zeg, dat kost je dus mooi 6,75!!! Ik ben nu druk bezig met stapels boeken te verkopen via Bol.com en heb ook al een paar keer meer moeten betalen dan ik zin in had (zelfs zo erg dat ik er geld op toe moest leggen....)

Voor een pakketje komt er een meisje met lang blond haar, dus mijn man zal je dankbaar zijn, haha!

@Jessie; dat was weer lekker kort van je.... Je drukte is duis bijna over, nog even doorzetten dan.

Dus Inge kan ook aardig drammen? Bij kabouter is het af en toe ook echt erg, hangt ze alleen maar aan mijn been te piepen, kan daar dus echt niet tegen.....

@Zitah; open anders even een topic over Winterberg, dikke kans dat je iemand treft die er net is geweest.

@Bloem; wat een narigeheid allemaal zeg. Sneu dat je meisje nog zo onwijs veel huilt, kan me voorstellen dat jij er doodmoe van bent..... Is zo'n osteopaat misschien iets voor haar? Lijkt me zo erg om te zien dat er iets mis is maar je geen idee hebt wat dat dan is.

@Bieb; wat is clusteren precies? Bij smurf begint er wat minder tijd overdag te zitten, eerst geregeld 4 uur maar dat gebeurt nu steeds minder, 's avonds zelfs met 2 uur wil hij weer. Dan tank ik hem dus nog even vol voor de nacht. Omdat hij op 6 voedingen op een dag heeft gezeten mogen wij hem nog niet langer dan 4 uur laten wachten overdag, dan zou hij te weinig keer krijgen namelijk en dat is niet goed voor de bloedsuikerspiegel.

Weet je dat ik nu wel last heb van de toeschietreflex? Heb ik bij al dat kolven nooit gehad en had al snel geen compressen meer nodig. Nu voel ik regelmatig de melk komen ook al is er helemaal geen aanleiding. Wel een tikkie vervelend omdat je niet alle kleiding aanwil met die matrassen bij je tieten....
Vind het niet erg om te betalen voor geleverde diensten, maar ik durf er nog eens 6,75 op te zetten dat dit pakje keurig bij jou door de bus komt. En dààr houd ik niet van, hè? Dat is de boel belazeren. Maar goed....

Haha, leuk hè, TSR, die tieten van mij wilden de hele wereld redden. Zielig nummer op de radio -> nieuwe compressen. Eén van de meiden huilen -> lek lek. Maar veel onhandiger: goede vriend met veel verdriet....eh...momentje, ik moet eeeeeeeeven naar het toilet. Stomme tieten!
Wow zeg, zo erg???? Ik red het nog met 1 setje per 24 uur, maar dan heb ik 's morgens wel een harde plek erin zitten (in die compres dus).

Ik durf te wedden dat er netjes wordt aangebeld hoor, pakketten komen altijd met pakketpost (bij ons in ieder geval) en worden altijd door hetzelfde grietje netjes bezorgd.

Vanmorgen nieuwe schoenen gekocht voor kabouter; een drama!!! Janken joh, niet normaal meer!!! Thuisgekomen zet ik haar neer en toen was ze het vergeten, tot ze ging lopen en besefte dat ze nog steeds die stomme schoenen aanhad; weer janken!!! Voor 65 euro heb ik mijn dochter zeer verdrietig gemaakt, haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven