Napraattopic deel 98

28-04-2018 21:50 3123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Enn schreef:
22-05-2018 21:09
Good for you!
Mwah. Ik ben nog steeds niet mager, dus dikke kans dat ik er volgende week mee stop.

Hoe dan ook, ik moet best wel eens lachen om dit forum.
Ibelize schreef:
22-05-2018 21:04
Je vraagt mij om op te rotten uit een topic alsof het een besloten topic is. Dat slaat nergens op.

Leer lezen. Dat typte ik helemaal niet. Ik vroeg of je je zurigheid ergens anders kon doen. Niet dat je weg moest.
vrouwjagersma schreef:
22-05-2018 21:08
Nope. Helemaal straightedge ben ik.
En wokkels eet ik ook al niet meer. Doodsaai.
Ik wilde vandaag babi pangang spek bestellen, is de toko dicht op dinsdag?? :@
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
yasmijn schreef:
22-05-2018 21:11
Er. Is. Geen. Ophef.
Nou, er werd van alle kanten gesmeekt om dat plaatje niet te plakken.
Vriendelijk.
yasmijn schreef:
22-05-2018 21:09
Omg dat en dat en dat! 👍🏻
Ik kan me dus niet voorstellen dat er nu nog wel eens zo geforumd wordt. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, dat IK er niet om moet lachen wil natuurlijk niet zeggen dat er niet ergens op dit forum in een topic wat ik niet aanklik as we speak een groepje vrouwen achter hun schermpjes ligt hinniken van het lachen.

Dat zou ik wel mooi vinden in ieder geval als dat gewoon doorgaat maar dat ik dat gewoon zelf niet meer zie/snap ofzo.
Am Yisrael Chai!
vrouwjagersma schreef:
Mwah. Ik ben nog steeds niet mager, dus dikke kans dat ik er volgende week mee stop.

Hoe dan ook, ik moet best wel eens lachen om dit forum.
Vroeger kon je altijd lachen om dit forum. Betere tijden hoor.
patatjedubbelmayo schreef:
22-05-2018 21:10
En daar is alle ophef over???

Jouw ophef bedoel je? :proud:
fashionvictim schreef:
22-05-2018 21:12
Ik kan me dus niet voorstellen dat er nu nog wel eens zo geforumd wordt. Maar dat slaat natuurlijk nergens op, dat IK er niet om moet lachen wil natuurlijk niet zeggen dat er niet ergens op dit forum in een topic wat ik niet aanklik as we speak een groepje vrouwen achter hun schermpjes ligt hinniken van het lachen.

Dat zou ik wel mooi vinden in ieder geval als dat gewoon doorgaat maar dat ik dat gewoon zelf niet meer zie/snap ofzo.
Zou maar zo kunnen.
Geen bijzonderheden
Nouschi schreef:
Die van mij is elke week op een andere dag dicht. Of gewoon ineens 3 weken. Erg irritant!
fashionvictim schreef:
22-05-2018 21:07
Ik was net even een boodschapje doen en vroeg me toen af of de "newbies" ook regelmatig huilend van het lachen achter hun laptop hebben zitten forummen?

Want dat is voor mij de belangrijkste reden dat ik zeg "zo leuk als toen wordt het niet meer". Ik had soms de volgende dag spierpijn omdat ik zo erg gelachen had op het forum. Nou, dat gebeurt me echt al jaaaaaaaaaren niet meer.

En dat wil niet zeggen dat de newbies geen humor hebben, wel dat ze duidelijk andere humor hebben dan ik. (Al merk ik dat natuurlijk tijdens het forummen ook. Opmerkingen waarvan ik zeker weet dat ze toen het startsein zouden zijn voor wie-is-er-nog-adremmer-dan-de-ander vallen nu per definitie totaal verkeerd.)
Ver voor middernacht is het hier dood. Ik zat vroeger tot in de late / vroege uurtjes inderdaad jankend van het lachen te forummen. Zag je de andere dag dat het nonstop door was gegaan. Dat zie ik ook al jaren niet meer.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Lollig

Ik vermoed autocorrect.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Nouschi schreef:
Tsss. Wat heb je aan je Chin.Ind.Spec.Rest. als ze de tent ook nog eens niet open hebben? Belachelijk.
Als ik mijn streefgewicht heb bereikt, ga ik stiekem in mijn eentje een hele bak daarvan leegvreten. Ha!
22-05-2018 21:10
En daar is alle ophef over???
Ja, dat is dan het enige nadeel van die ouwe garde : hele zwakke magen. Maar wel zuipen als maleiers.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
22-05-2018 21:13
Ver voor middernacht is het hier dood. Ik zat vroeger tot in de late / vroege uurtjes inderdaad jankend van het lachen te forummen. Zag je de andere dag dat het nonstop door was gegaan. Dat zie ik ook al jaren niet meer.
Grappig, dit dacht ik afgelopen weekend nog. Eerste pinksterdag, om 23 uur waren er nog maar 5 actieve topics. En dan niet actief, maar af en toe een bericht.
Nou, er werd van alle kanten gesmeekt om dat plaatje niet te plakken.
Er is ook niks geplakt. Dus geen ophef. Men is vrij om zelf linkjes aan te klikken zoals ik het zie ( dit laatste zet ik er maar bij anders krijg je weer: omdat jij een fossiel bent bepaal jij niet dat..... enzovoorts :proud: )
Geen bijzonderheden
fashionvictim schreef:

Ik vind het songfestivaltopic en afgelopen zaterdag het topic over de bruiloft wél nog heel erg leuk. Niet slappe lach leuk, al kan dat af en toe wel nog bij dat soort topics.
22-05-2018 21:16
Ja, dat is dan het enige nadeel van die ouwe garde : hele zwakke magen. Maar wel zuipen als maleiers.
Vandaar die zwakke magen. Maagzweren.
:rofl:
Geen bijzonderheden
Ik ben van ruim na 2000, maar man wat heb ik hier wel gelachen, tranen met tuiten. Een hele middag ooit over foute muziekjes, geweldig. En nog veel vaker.
Maar tegenwoordig is er veel veranderd. Eigenlijk na die zgn "update" van de website toen er telkens van die gele helmen waren. De afgelopen update heeft het nog weer erger gemaakt. Voeg daarbij het steeds debielere moderator beleid en de toegenomen hatelijkheid onderling en het forum is lang niet zo leuk als het ooit was. Ook ooit nog na 2000.
Moiren’ schreef:
Die van mij is elke week op een andere dag dicht. Of gewoon ineens 3 weken. Erg irritant!
Die van mij is een jaar dicht geweest. Zag net een recensie dat ze bedorven vlees hadden gekregen....maar hun bps is zó lekker!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Toen je nog niet mobiel kon forummen ben ik weleens eerder dan gepland naar huis gegaan om niets van de rel en de fun te missen :lol:
Geen bijzonderheden
Moiren’ schreef:
Er dreigt een rel en wie komt daar met gestrekt been inzetten (om jouw woorden maar te gebruiken). Ja juist, jij. OP geen enkel ander moment ben je op Napraat, totdat jij denkt dat je kan rellen en maakt dan ook nog eens opmerkingen tegen mensen die werkelijk nergens over gaan.

Dan kan je inderdaad wat verwachten.
Ik eet geen suiker, die lollig mag je houden. Vast wel ergens ruimte voor.
Je ziet spoken.
De enige die nu wil rellen is dat ben jij. Ik adviseerde haar alleen maar, dat het niet handig is dat ze zo binnenkomt. Thats all! Ik snap je agressie echt niet! Het gaat namelijk nergens over. Ik ben vaak genoeg op napraat als ik het onderwerp leuk vindt en ik kan erover meepraten.
Star² schreef:
Ik vind het songfestivaltopic en afgelopen zaterdag het topic over de bruiloft wél nog heel erg leuk. Niet slappe lach leuk, al kan dat af en toe wel nog bij dat soort topics.
+1
Ik moest zelfs om mijn eigen grappen lachen in het ESF-topic, kun je nagaan :facepalm:
Tjezus, wat vals
vrouwjagersma schreef:
Tsss. Wat heb je aan je Chin.Ind.Spec.Rest. als ze de tent ook nog eens niet open hebben? Belachelijk.
Als ik mijn streefgewicht heb bereikt, ga ik stiekem in mijn eentje een hele bak daarvan leegvreten. Ha!
Moet je wel opschieten. De ouderwetse Chinees is geen lang leven meer beschoren zag ik op tv. Ze gaan een voor een dicht.
Ttass schreef:
22-05-2018 21:18
Je ziet spoken.
De enige die nu wil rellen is dat ben jij. Ik adviseerde haar alleen maar, dat het niet handig is dat ze zo binnenkomt. Thats all! Ik snap je agressie echt niet! Het gaat namelijk nergens over. Ik ben vaak genoeg op napraat als ik het onderwerp leuk vindt en ik kan erover meepraten.
Je adviseerde niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven