Wat heb je vandaag NIET gegeten?
maandag 21 mei 2018 om 21:02
Verleidingen liggen overal op de loer: ‘Eet mij, drink mij!!’
Neeeee wil ik zeggen, maar ik zeg veel te vaak ja...
Als ik zo doorga, groei ik dicht ben ik bang.
Daarom als stok achter de deur dit topic.
Ik wil niet bijhouden wat ik allemaal heb gegeten, maar vind het wel stimulerend om bij te houden hoeveel kalorieeen ik NIET heb gegeten of gedronken.
Want wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af
Neeeee wil ik zeggen, maar ik zeg veel te vaak ja...
Als ik zo doorga, groei ik dicht ben ik bang.
Daarom als stok achter de deur dit topic.
Ik wil niet bijhouden wat ik allemaal heb gegeten, maar vind het wel stimulerend om bij te houden hoeveel kalorieeen ik NIET heb gegeten of gedronken.
Want wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af

maandag 21 mei 2018 om 22:58
Ik ook, ik heb er een trommeltje voor. Groot genoeg om ook de home-made cupcakes in te proppen.
Vorig jaar hadden we op school (andere dan nu) met elkaar afgesproken dat we het alleen op aten als het een tien kreeg. Dus iets dat echt heel lekker was en dat we alle Merci en Celebrations (van nep-merken) zouden aannemen en bewaren. Werkte heel goed.
Nu werk ik op een school met wat meer welgestelde ouders. Regelmatig een taartje van de banketbakker, bonbons van een luxe chocolaterie etc. Is toch lastiger.
maandag 21 mei 2018 om 23:10
Ik heb vandaag geen bbq-feest voor mezelf georganiseerd
Ik heb geen ijs, chips, KFC of McD of Chinees gegeten. Ik heb geen bak popcorn of nacho’s gegeten.
Ik heb me vandaag, ondanks een heel belangrijk jubileum, niet laten gaan en heb me keurig aan mijn nieuwe eetschema gehouden
De eerste, geplande, cheatdag is donderdag , omdat ik verwacht dat ik dan veel meer dan normaal ga lopen, dus weer compensatie.
En de reden waarom het vandaag zo goed ging? Ik ben qua truimaat twee maten kleiner en qua broek 1 maat kleiner dan een kleine 2 maanden geleden

Ik heb geen ijs, chips, KFC of McD of Chinees gegeten. Ik heb geen bak popcorn of nacho’s gegeten.
Ik heb me vandaag, ondanks een heel belangrijk jubileum, niet laten gaan en heb me keurig aan mijn nieuwe eetschema gehouden

De eerste, geplande, cheatdag is donderdag , omdat ik verwacht dat ik dan veel meer dan normaal ga lopen, dus weer compensatie.
En de reden waarom het vandaag zo goed ging? Ik ben qua truimaat twee maten kleiner en qua broek 1 maat kleiner dan een kleine 2 maanden geleden

Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig

dinsdag 22 mei 2018 om 10:05
dinsdag 22 mei 2018 om 21:34
Ik ook niet

Maar dat eet ik sowieso nooit

Ik had geen schoonmoeder. Ik had een trouwma.