Napraattopic deel 98
zaterdag 28 april 2018 om 21:50
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 22 mei 2018 om 22:27
Spinoza heeft die uitdrukking hier geïntroduceerd, in het topic Vrouwen kunnen niet pijpen. Ik moet na al die jaren nog steeds in mezelf wat grinniken als ik "minderbegaafde onder ons" denk of zeg.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 22 mei 2018 om 22:27
ik heb dat echt al lang los gelaten. Ben het met je eens.shifty schreef: ↑22-05-2018 22:23Ik vind het jammer maar de keuze is niet aan mij. Het voelt wel als 'mijn forum' maar het is van Sanoma. Als die er niet in wil investeren is dat haar keuze.
Het betekent voor mij wel dat ik er ook totaal geen nut in zie om met de beheerder in gesprek te gaan over de inhoud als ze dat toch niks interesseert. Bevrijdend is dat ook wel. Ik maak me er ook niet meer druk om. Het is hier gezellig zolang het duurt.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 22 mei 2018 om 22:28

dinsdag 22 mei 2018 om 22:29
ik ook niet.
Ik weet ook nog steeds niet of het nou dikke duimen werk is of dat er echt zo iemand bestaat.
En zo ja ; je zal er naast wonen, zeg.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 22 mei 2018 om 22:29
Voor de foetushouding. 2012 denk ik.fashionvictim schreef: ↑22-05-2018 22:28Ja, daar heb ik ook hard om gelachen.
Wanneer was de klauwhamer ongeveer?

dinsdag 22 mei 2018 om 22:33
Ook 100 jaar geleden, geloof ik.fashionvictim schreef: ↑22-05-2018 22:28Ja, daar heb ik ook hard om gelachen.
Wanneer was de klauwhamer ongeveer?
dinsdag 22 mei 2018 om 22:33
Hahahahaha.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 22:29ik ook niet.
Ik weet ook nog steeds niet of het nou dikke duimen werk is of dat er echt zo iemand bestaat.
En zo ja ; je zal er naast wonen, zeg.
Ik bedacht laatst dat het heel raar is dat een vijftiger die al ettelijke decennia getrouwd is en meerdere kinderen heeft verzorgd toch steeds alleen zijn ouders en jeugd als referentiekader heeft. Iemand die echt relaties heeft gehad zou zijn eigen relatie als referentiekader hebben, niet de relatie van zijn ouders. En iemand die echt kinderen heeft verzorgd zou vanuit het perspectief van een ouder naar kind-gerelateerde zaken kijken, en niet als een kind.
Ik neig dus naar Incel met een dikke duim.
Am Yisrael Chai!

dinsdag 22 mei 2018 om 22:35
Deze, en dan met name die eerste, horen ook wel tot mijn favorieten.
Mijn absolute favoriet is het Zij sliepten samen topic. En Google leert mij dat dat op 2 oktober 2003 of ergens daaromtrent geweest moet zijn.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 22 mei 2018 om 22:36
Rifka met haar Jiddische neukkie.
Die Belg die langs de kliffen van het rif liep omdat zijn vriendin geen ruk-ruk deed.
Alles over Robbert/ Kim Holland .
klauwhamer
Jouw Sabbatical
dinsdag 22 mei 2018 om 22:36
Om achteraf terug te lezen (vertaling: ook leuk als je niet live aanwezig was) vond ik masturbeertje soms erg leuk.
Heel veel van die hele leuke topics waren toen echt hilarisch en bij teruglezen vind ik ze saai.
Heel veel van die hele leuke topics waren toen echt hilarisch en bij teruglezen vind ik ze saai.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

dinsdag 22 mei 2018 om 22:39
Niet te doen gewoon. En jij maar serieus reageren.
Am Yisrael Chai!

dinsdag 22 mei 2018 om 22:40
Is zeker heel typisch.fashionvictim schreef: ↑22-05-2018 22:33Hahahahaha.
Ik bedacht laatst dat het heel raar is dat een vijftiger die al ettelijke decennia getrouwd is en meerdere kinderen heeft verzorgd toch steeds alleen zijn ouders en jeugd als referentiekader heeft. Iemand die echt relaties heeft gehad zou zijn eigen relatie als referentiekader hebben, niet de relatie van zijn ouders. En iemand die echt kinderen heeft verzorgd zou vanuit het perspectief van een ouder naar kind-gerelateerde zaken kijken, en niet als een kind.
Ik neig dus naar Incel met een dikke duim.
Maar daar loopt er minimaal 1 echte zo van rond, hier. Die post ook al sinds jaar en dag als kind.
dinsdag 22 mei 2018 om 22:41
Ik dacht het. Jij schrijft het.blijfgewoonbianca schreef: ↑22-05-2018 22:40Is zeker heel typisch.
Maar daar loopt er minimaal 1 echte zo van rond, hier. Die post ook al sinds jaar en dag als kind.

Am Yisrael Chai!