Wat je niet hardop wilt zeggen

19-05-2018 20:42 3036 berichten
Pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
Apatura schreef:
22-05-2018 19:37

Lieflief kindje ik weet dat je t lastig vind dat je papa en mama niet meer in 1 huis wonen. Ik snap dat je moe ben na zo'n lange dag. Maar dat ben ik ook en waarom moet je dan net voor het eten klaar is de kamer veranderen in een mijnenveld met kralen en andere zo klein mogelijke speeltjes? :cry:

Even dit als voorbeeld hoor maar ik lees hier veel meer berichtjes waarvan ik me afvraag waarom iemand die niet hardop zegt.
Niks mis mee toch?
Ik snap het, je bent moe, je bent ontheemd zonder je eigen huis en je spulletjes in dit tijdelijke huisje. Je bent nerveus voor de aanstaande verhuizing naar de andere kant van Nederland, het moeten veranderen van school. Maar Jezus kind, moet je nou echt zo compleet flippen en me uitschelden voor kutmoeder. Je kwetst me zo enorm hierdoor, terwijl ik juist alles doe om er voor je te zijn en alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Maar altijd moet je je afreageren op mij. Alleen mij. Ik weet soms niet wat ik met je aan moet. En dan ben jij nog wel mijn ‘normale’ kind. Mijn autist gaat stukken beter met de hele situatie om. Ik weet het niet meer...
Scratte schreef:
22-05-2018 19:41
Even dit als voorbeeld hoor maar ik lees hier veel meer berichtjes waarvan ik me afvraag waarom iemand die niet hardop zegt.
Niks mis mee toch?

Dat vroeg ik me ook af. Sommige dingen hier zouden echt hardop gezegd moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
Ze is 3..... en ja ze weet dondersgoed dat t niet mag maar impulsen onderdrukken bij vermoeidheid is niet haar sterkste kant.
Been there, done that, got the T-shirt.
Denken jullie nu echt dat ik niet meer wil eten voor dat kleine meisje in mijn buik.

Dat ik voor niks weer hulp heb gezocht om mijn probleem optelossen. En dat ik niet bang ben dat ik het niet kan.
Dat ik voor de lol elke dag dat smerige drankje na binnenwerk om toch alles binnen te krijgen voor mijn meisje.
Dat ik dit van te voren had kunnen bedenken na al 5 jaar stabiel te zijn ( en zelfs soms kan eten als een Bourgondiër).
En ja ik weet echt wel dat ik mijn vriend hier heel veel pijn mee doe net zoals mijn eigen.

.... eetstoornis
Browniechocolate schreef:
22-05-2018 20:27
Denken jullie nu echt dat ik niet meer wil eten voor dat kleine meisje in mijn buik.

Dat ik voor niks weer hulp heb gezocht om mijn probleem optelossen. En dat ik niet bang ben dat ik het niet kan.
Dat ik voor de lol elke dag dat smerige drankje na binnenwerk om toch alles binnen te krijgen voor mijn meisje.
Dat ik dit van te voren had kunnen bedenken na al 5 jaar stabiel te zijn ( en zelfs soms kan eten als een Bourgondiër).
En ja ik weet echt wel dat ik mijn vriend hier heel veel pijn mee doe net zoals mijn eigen.

.... eetstoornis
:hug:
Ik heb nou godverdomme al 337 keer gezegd dat je die lompe Birkenstocks niet overal in huis moet laten slingeren, nu breek ik alweer bijna mijn nek erover met mijn hechtingen, blaaskatheter en opengesneden aambeien!
Nowadays people know the price of everything and the value of nothing.

.... eetstoornis
momo1980 schreef:
22-05-2018 19:43
Ik snap het, je bent moe, je bent ontheemd zonder je eigen huis en je spulletjes in dit tijdelijke huisje. Je bent nerveus voor de aanstaande verhuizing naar de andere kant van Nederland, het moeten veranderen van school. Maar Jezus kind, moet je nou echt zo compleet flippen en me uitschelden voor kutmoeder. Je kwetst me zo enorm hierdoor, terwijl ik juist alles doe om er voor je te zijn en alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Maar altijd moet je je afreageren op mij. Alleen mij. Ik weet soms niet wat ik met je aan moet. En dan ben jij nog wel mijn ‘normale’ kind. Mijn autist gaat stukken beter met de hele situatie om. Ik weet het niet meer...
Degene die het dichtstbij staat krijgt de hardste klappen, want die is veilig. Die gaat niet weg en die houdt toch wel van hem. Niet fair naar jou natuurlijk, maar probeer het niet al te persoonlijk aan te trekken.

was sie liebt das neckt sich
Ja schoonzusje, ik vind mezelf een betere moeder. Je bent lui. (Zo gemeen, maar het lucht op).
Ha die Pa! Ik las op Facebook dat je aan het aftellen bent voor je pensioen. Je gaat er vervroegd uit en bent nu 64. Maar goed ook, want je ziet er al jaren net zo verrimpeld uit als je Mopshondjes. En niet zo gelukkig. Vooral voor mijn moeder vind ik het fijn dat je met pensioen gaat. Want dan krijgt zij de helft van jouw pensioen. Dan krijgt ze nog IETS van jou. Nadat je haar zo bot aan de kant zette en nooit alimentatie hebt betaald. Ook hield je geld achter van mij en we zaten een tijdje in de schulden door jou. Alles draaide om jezelf en je nieuwe vrouw. Nieuwe auto's, dure restaurants, elektrische fietsen, 3 keer per jaar naar Curacao, kon allemaal wel. Voor ons had je niks over. Herstel, de laatste 3 jaar kreeg ik 50 Euro van je voor mijn verjaardag. Daar bedank ik je ook voor. Geld kun je altijd gebruiken. Wat overigens mijn gevoel voor jou niet verandert. Je voelt als een vage kennis. Onze band is weg. Ik vraag me stiekem af waar die rimpels vandaan komen. Is van het vele roken en drinken? Of zou je toch ergens spijt hebben dat je het niet anders hebt aangepakt? Zit je onder de plak denk denk je: ik had het toch zo slecht nog niet? In alle gevallen wens ik je toch een fijn pensioen.
Gate_Keeper schreef:
22-05-2018 21:50
Degene die het dichtstbij staat krijgt de hardste klappen, want die is veilig. Die gaat niet weg en die houdt toch wel van hem. Niet fair naar jou natuurlijk, maar probeer het niet al te persoonlijk aan te trekken.

was sie liebt das neckt sich
Dank je wel voor deze reactie. Zegt mijn man ook. Ik probeer dit maar te onthouden maar soms is het verrekte moeilijk!

.... eetstoornis
Ik was zelfs al nog langer stabiel en ik heb ook een enorme terugval gehad. Ik heb maar 1 foto van m'n zwangere buik en die is pas gemaakt terwijl ik al weeën had...
Je kan het! Het is je al eerder gelukt en nu gaat het je gewoon alweer lukken, voor jezelf en je kleine meisje!
Nee beste ex-collega, mijn vader gaat niet naar jou toe om van zijn hernia af te komen door middel van een homeopathisch druppeltje wat opgelost moet worden in speciaal water en door middel van z-schudslagen (niet meer en niet minder he?!) geactiveerd moet worden.

(Wat ik wél heb gezegd ‘ik zal het aan hem doorgeven’, want ik weet dat je het goed bedoelt en jij er wél in gelooft..)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
badmuts111 schreef:
23-05-2018 07:37
Ik was zelfs al nog langer stabiel en ik heb ook een enorme terugval gehad. Ik heb maar 1 foto van m'n zwangere buik en die is pas gemaakt terwijl ik al weeën had...
Je kan het! Het is je al eerder gelukt en nu gaat het je gewoon alweer lukken, voor jezelf en je kleine meisje!

Iedereen bedankt voor de knuffel.
Ik weet ook dat ik het kan maar de opmerkingen van o ik kon wel voor 3 man eten toen ik zwanger was. Steekt mij soms. Ik zou dat seintje van honger ook willen en niet via een schema te eten ook al weet ik heel erg goed dat dit mij juist de steun en kracht geeft om het goed te doen.
En soms baal je gewoon van alles ook al is ze zo gewenst.
Ben je nu werkelijk echt een gelovig mens geworden of doe je maar net alsof, zodat ook jij tegen de buitenwereld kan zeggen dat je gelukkig getrouwd bent.

Wat speel jij een toneelstuk met je bijbel in het openbaar en je telefoonhoesje met een spreuk over een meneer volgens jou 2018,5 jaar geleden is geboren.

43 jaar lang hebben we altijd gezworen dat we ons zelf trouw moesten blijven en door zo'n indoctrinatie ben jij dit verloren. Ik zou je willen begrijpen maar ik kan het niet, het lukt me niet en ik weet niet of ik het überhaupt wil....
Waarom zeg je altijd dat je mij mist, mij graag wil zien? Na talloze pogingen hebben we eindelijk een afspraak kunnen maken weet ik van te voren al dat je 1 dag ervoor (of nog erger, dezelfde dag) ga afzeggen omdat 1 van je kinderen ziek is / die zak hooi van een man van je weer eens opeens weg moet / je het zooooo druk hebt gehad de afgelopen tijd dat je echt geen puf meer hebt and so on...

Ondertussen heb ik je al ruim een jaar niet gezien, mis ik je eigenlijk ook niet meer. Ik krijg alleen nog een appje van je als er weer leed en ellende is in je leven en dan moet ik je weer gaan steunen.

Weet je, ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Maar ik vind het zo jammer, we waren altijd zulke goede vriendinnen...... :|
tess07 schreef:
23-05-2018 11:25
Waarom zeg je altijd dat je mij mist, mij graag wil zien? Na talloze pogingen hebben we eindelijk een afspraak kunnen maken weet ik van te voren al dat je 1 dag ervoor (of nog erger, dezelfde dag) ga afzeggen omdat 1 van je kinderen ziek is / die zak hooi van een man van je weer eens opeens weg moet / je het zooooo druk hebt gehad de afgelopen tijd dat je echt geen puf meer hebt and so on...

Ondertussen heb ik je al ruim een jaar niet gezien, mis ik je eigenlijk ook niet meer. Ik krijg alleen nog een appje van je als er weer leed en ellende is in je leven en dan moet ik je weer gaan steunen.

Weet je, ik ben er eigenlijk wel klaar mee. Maar ik vind het zo jammer, we waren altijd zulke goede vriendinnen...... :|
Beste buurtbewoners.
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. IN NOVEMBER 2017!!

Nu mag het geboortebord, de slingers en linten wel weg.
tess07 schreef:
23-05-2018 11:25

Dit had ik ook kunnen typen helaas.
Ik doe niet extra moeite voor jullie om daar voor vervolgens afgekat te worden. Wie denk je wel niet dat je bent? Je bent mijn meerdere niet.
Vind je het nou echt slim om op je 44ste als bam een kind te krijgen?
willen al die penny-girls op hun peerden de enorme hopen shit gewoon opruimen en niet op het fietspad laten liggen, zodat ik niet alle moeite hoef te doen om de shit te ontwijken? Neem een schep mee en ruim die teringrotzooi op! (6)
Amen, Friez! Dat ben ik echt zó met je eens. Hondenpoep moet opgeruimd worden anders kan je een boete krijgen maar paarden mogen gewoon het hele fietspad vol schijten. Belachelijk!
Dierproeven.
De kat kan heel goed aangeven of ik lekker heb gekookt.
Calamitycat schreef:
23-05-2018 20:21
Amen, Friez! Dat ben ik echt zó met je eens. Hondenpoep moet opgeruimd worden anders kan je een boete krijgen maar paarden mogen gewoon het hele fietspad vol schijten. Belachelijk!
:high5: dat dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven