Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Niet alleen Juul....
Mamax! gecondoleerd zeg. Bah wat naar. En zo'n filmpje, dubbel hè. Kan me voorstellen dat je er een dubbel gevoel bij hebt. Sterkte komende dagen...

Bi-ba-boerderij :puke: Nu bij C1000 als je 4 producten koopt, gratis plu die je zelf in kunt kleuren. Heb geen C1000, dus geen meuk hier!

Bam: gezellig wel dat meis nog veel komt. Is het dichtbij? Tsja zal wel flink wennen zijn ja...

Winden, hmmm Ties windt vol trots hoor. Komt door dat boekje van Kees Kikker. Dus nogmaals bewezen, een echte vent. Met Bier, patat en winden!
Ja, het is nu veel zelfstandiger.

ze krijgt 1x per week een budget, waar ze alles van moet doen inclusief 10 euro sparen per week.

Op maandag moet alle jeugd verplicht met elkaar eten, en 1 jongere kookt dan, dit moeten ze onderling bespreken.

dinsdag, woensdag, donderdag is het ook gezamelijk eten, maar als je dan je kookcertificaten ( je moer er 4 hebben om 1 dag binnen te halen) haalt, is het niet verplicht, maar mag je ook elders eten of zelf koken. Op vrijdag, zaterdag en zondag moet je voor jezelf zorgen/koken.

Elke gezamelijke maaltijd kost 2,50 die ook dus van je wekelijkse budget afgaat ( de jongere die kookt moet dan binnen dat budget blijven )

niet je kamer en keukenkastje schoon, geen budget.
en elke jongere zit daar met zijn eigen doelen, die dan met je mentor besproken wordt. Als je deze doelen gehaald hebt en dus zelfstandig kunt gaan wonen kan je op zoek naar een kamer of evt doorstromen naar een nog zelfstandiger gebeuren binnen dat project.
Oh ja, lente! Graag! Heerlijk dat nu het zonnetje schijnt. Zin om stukkie te fietsen vanmiddag, dus hoop dat het dan nog steeds mooi is! Leuk klavertje hoor bam!
Klinkt wel goed Bam! Zal pittig zijn, maar geloof dat ze er wel heel veel van zal leren!
ja, dat heeft ze ook wel nodig idd.

Ze is gewoon erg makkelijk in dit soort dingen, dus dit zal voor haar niet makkelijk zijn, maar wel noodzakelijk en idd heel leerzaam,.
Tsja. klinkt wel alsof ze zelf ook snapt dat ze het wel goed kan gebruiken...

Kan jouw moederhart het aan? Kun je haar weer beetje loslaten?
Tsss ventje loopt iets te zoeken wat kwijt is... Ik heb dat niet gedaan... dat zal ik nooit doen...

Mijn (b)engel!
anoniem_28228 wijzigde dit bericht op 05-03-2009 14:03
Reden: ventje i.p.v. vent, om verwarring te voorkomen...
% gewijzigd
Klinkt goed hoor Bam, ze kan dus een hoop leren daar. Kan ze een beetje koken?

Hoelang wonen ze daar gemiddeld? Weet je dat?
Bridge, het is goed dat je er ventje van maakt, want snapte er inderdaad al niks van.
Nee dat vermoeden had ik al Star... Was je zo snel dan?
Bam wat is een kookcertificaat dan? Hoe haal je die? En bij 4 mag je dus 1 dag ergens anders eten?
Net pas gezien dat er reacties geplaatst konden worden. Bij opa staat er nu 1, van iemand die het heeft zien gebeuren. Volgens hem hebben BHV-ers van omliggende bedrijven hem meteen uit het water gehaald en 20 minuten gereanimeerd tot de ambulance er was.

Bam, klinkt streng, maar wel goed!
quote:bridges6 schreef op 05 maart 2009 @ 14:02:

Tsja. klinkt wel alsof ze zelf ook snapt dat ze het wel goed kan gebruiken...

Kan jouw moederhart het aan? Kun je haar weer beetje loslaten?

Ja hoor, ik ben daar vrij nuchter in.

Neemt niet weg dat ik haar niet mis, maar dat lijkt me ook niet meer dan logisch, anders zou er ook iets mis zijn, haha
Heftig hoor Mamax... Fijn dat alles is gedaan wat kan...

Bam; ja hoor zo is het ook. Jullie wisten natuurlijk dat dit ervan zou komen, dat scheelt ook misschien...
zow, lekker.

Krijg net een rekening van de apotheek van 300 euro, of ik die even wil betalen, want de ziekenfonds vergoed dat niet.

Lekker is dat. ik heb er ook maar 5 besteld, krijg een doos van 25 en moet er nu dus ook 25 gaan betalen. Dat zullen we nog wel eens zien......

Mevr de apotheker gaat het uitzoeken... is ze geraden ook
Tsss... hebben zeker zin in een leuk teamuitje daar of zo... Belachelijk!
echt heel vreemd
Grr het gaar regenen straks... Gaat mijn voornemen om te fietsen...
oei, fijn zo'n rekening.... meestal overleggen ze dan toch of je het wel wilt omdat het niet vergoed wordt?

Oeps, beetje rigoreus Laurens haar geknipt... hij zat zo mooi stil dus ik dacht: ik knip even lekker door. Nogal happerig nu. Nouja, flink wat gel erin maar
Mmm, nou dat zijn dan tenminste nog wel reacties waar je wat aan hebt. Niet dat man z'n opa of Star haar oma ermee terug komt, maar kan me voorstellen dat het goed doet.

Zo, meis moet echt aan de bak dus Bam. Spannend voor haar (en voor jou).
Hel, man is zelf BHV-er, dus hij weet hoeveel energie het kost om iemand te reanimeren. Daarbij hebben ze hem eerst nog uit de sloot gehaald. Het deed man erg goed dat berichtje.
Suze en man: jiippppiiieeee! Wat een opluchting. Lekker genieten en shoppen nu

Wel zin om weg te gaan, maar we hebben een week met Hemelvaart gepland.

Bridges, bier en patat

Compu, voor je meisje. Verplichte boodschappen gedaan of iets leuks gedaan?

Mamax, hé wat naar. Gecondoleerd

Bam, ha, ha, Lianne ligt óók in bed. Was gezellig! En... ik ben in 1x goed gereden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven