Good Luck!
donderdag 5 maart 2009 om 13:53
Mamax! gecondoleerd zeg. Bah wat naar. En zo'n filmpje, dubbel hè. Kan me voorstellen dat je er een dubbel gevoel bij hebt. Sterkte komende dagen...
Bi-ba-boerderij :puke: Nu bij C1000 als je 4 producten koopt, gratis plu die je zelf in kunt kleuren. Heb geen C1000, dus geen meuk hier!
Bam: gezellig wel dat meis nog veel komt. Is het dichtbij? Tsja zal wel flink wennen zijn ja...
Winden, hmmm Ties windt vol trots hoor. Komt door dat boekje van Kees Kikker. Dus nogmaals bewezen, een echte vent. Met Bier, patat en winden!
Bi-ba-boerderij :puke: Nu bij C1000 als je 4 producten koopt, gratis plu die je zelf in kunt kleuren. Heb geen C1000, dus geen meuk hier!
Bam: gezellig wel dat meis nog veel komt. Is het dichtbij? Tsja zal wel flink wennen zijn ja...
Winden, hmmm Ties windt vol trots hoor. Komt door dat boekje van Kees Kikker. Dus nogmaals bewezen, een echte vent. Met Bier, patat en winden!
donderdag 5 maart 2009 om 13:54
Ja, het is nu veel zelfstandiger.
ze krijgt 1x per week een budget, waar ze alles van moet doen inclusief 10 euro sparen per week.
Op maandag moet alle jeugd verplicht met elkaar eten, en 1 jongere kookt dan, dit moeten ze onderling bespreken.
dinsdag, woensdag, donderdag is het ook gezamelijk eten, maar als je dan je kookcertificaten ( je moer er 4 hebben om 1 dag binnen te halen) haalt, is het niet verplicht, maar mag je ook elders eten of zelf koken. Op vrijdag, zaterdag en zondag moet je voor jezelf zorgen/koken.
Elke gezamelijke maaltijd kost 2,50 die ook dus van je wekelijkse budget afgaat ( de jongere die kookt moet dan binnen dat budget blijven )
niet je kamer en keukenkastje schoon, geen budget.
ze krijgt 1x per week een budget, waar ze alles van moet doen inclusief 10 euro sparen per week.
Op maandag moet alle jeugd verplicht met elkaar eten, en 1 jongere kookt dan, dit moeten ze onderling bespreken.
dinsdag, woensdag, donderdag is het ook gezamelijk eten, maar als je dan je kookcertificaten ( je moer er 4 hebben om 1 dag binnen te halen) haalt, is het niet verplicht, maar mag je ook elders eten of zelf koken. Op vrijdag, zaterdag en zondag moet je voor jezelf zorgen/koken.
Elke gezamelijke maaltijd kost 2,50 die ook dus van je wekelijkse budget afgaat ( de jongere die kookt moet dan binnen dat budget blijven )
niet je kamer en keukenkastje schoon, geen budget.
donderdag 5 maart 2009 om 13:56

donderdag 5 maart 2009 om 14:15
donderdag 5 maart 2009 om 14:17
quote:bridges6 schreef op 05 maart 2009 @ 14:02:
Tsja. klinkt wel alsof ze zelf ook snapt dat ze het wel goed kan gebruiken...
Kan jouw moederhart het aan? Kun je haar weer beetje loslaten?
Ja hoor, ik ben daar vrij nuchter in.
Neemt niet weg dat ik haar niet mis, maar dat lijkt me ook niet meer dan logisch, anders zou er ook iets mis zijn, haha
Tsja. klinkt wel alsof ze zelf ook snapt dat ze het wel goed kan gebruiken...
Kan jouw moederhart het aan? Kun je haar weer beetje loslaten?
Ja hoor, ik ben daar vrij nuchter in.
Neemt niet weg dat ik haar niet mis, maar dat lijkt me ook niet meer dan logisch, anders zou er ook iets mis zijn, haha
donderdag 5 maart 2009 om 14:20
zow, lekker.
Krijg net een rekening van de apotheek van 300 euro, of ik die even wil betalen, want de ziekenfonds vergoed dat niet.
Lekker is dat. ik heb er ook maar 5 besteld, krijg een doos van 25 en moet er nu dus ook 25 gaan betalen. Dat zullen we nog wel eens zien......
Mevr de apotheker gaat het uitzoeken... is ze geraden ook
Krijg net een rekening van de apotheek van 300 euro, of ik die even wil betalen, want de ziekenfonds vergoed dat niet.
Lekker is dat. ik heb er ook maar 5 besteld, krijg een doos van 25 en moet er nu dus ook 25 gaan betalen. Dat zullen we nog wel eens zien......
Mevr de apotheker gaat het uitzoeken... is ze geraden ook
donderdag 5 maart 2009 om 14:34
donderdag 5 maart 2009 om 14:36
donderdag 5 maart 2009 om 14:57
Suze en man: jiippppiiieeee! Wat een opluchting. Lekker genieten en shoppen nu
Wel zin om weg te gaan, maar we hebben een week met Hemelvaart gepland.
Bridges, bier en patat
Compu, voor je meisje. Verplichte boodschappen gedaan of iets leuks gedaan?
Mamax, hé wat naar. Gecondoleerd
Bam, ha, ha, Lianne ligt óók in bed. Was gezellig! En... ik ben in 1x goed gereden
Wel zin om weg te gaan, maar we hebben een week met Hemelvaart gepland.
Bridges, bier en patat
Compu, voor je meisje. Verplichte boodschappen gedaan of iets leuks gedaan?
Mamax, hé wat naar. Gecondoleerd
Bam, ha, ha, Lianne ligt óók in bed. Was gezellig! En... ik ben in 1x goed gereden