ik wil seks, maar..

28-05-2018 08:34 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb nu ongeveer 3 weken een vriend, en ik zeg het maar gelijk: ik kan me niet meer inhouden en ik wil seks met hem. ik voel me gewoon zo opgewonden als ik naast hem in bed lig. maar ik ben gelovig en volgens mijn geloof is het normaal dat je seks hebt na het huwelijk, heeft iemand dit probleem ook? ik weet niet zo goed wat ik moet doen..

seks voor het huwelijk?

Totaal aantal stemmen: 70

ja (86%)
nee (14%)
Bidden.
Damned if I don’t
Vraag het de pastoor/dominee/imam.
Nee probleem niet herkenbaar. Als het goed voelt, voelt het goed. Wordt god echt niet boos om. Maar goed, ik leef niet in een gelovige gemeenschap. Zorg wel voor een condoom en anticonceptie.
Ga praten met je dominee/priester/imam/etc

Nog belangrijker praat je met je vriend. Wil je wachten tot na het huwelijk, ga dan niet samen in op 1 bed liggen en zoek die situaties niet op. Of ga genieten van seks, maar zorg wel dat je dit veilig doet.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Overleg met hem hoe hij er in staat. Als je beiden graag sex wil hebben dan laat je je toch niet tegenhouden ‘omdat dat volgens het geloof zo hoort’?
Sls het niet can he geloof mag, weet jij prima wat je moet doen.
Het is jouw keuze of je seks hebt of niet. Maar als het jouw keuze is om geen seks te hebben voor het huwelijk, maak het je dan ook niet zo moeilijk.
Ik moet de eerste bijbel nog tegen komen die iets zegt over anaal, dus .. succes!
Dus je bent gelovig, wil geen seks voor het huwelijk maar na 3 weken lig je al wel botergeil naast hem in bed.. Jaja.. Ik geloof er niks van.
Berouw komt na de zonde dus als je na je huwelijk biecht dan kom je toch in de hemel en dan heb je het beste van allebei.

Geintje.. Je moet niets doen waar je spijt van krijgt later.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Orinokoflow schreef:
28-05-2018 08:53
Sls het niet can he geloof mag, weet jij prima wat je moet doen.

Gaat het aan de Sarcastische zee wel goed met het spellen ? Misschien even gaan zwemmen om af te koelen ?
nounou
En je kan natuurlijk ook dood blijven tijdens je eerste seksdaad voor het huwelijk. Dan kan je niet meer biechten dus dan kom je niet in de hemel. Je wás wel even in de zevende hemel, maar niet in dé Hemel zal ik maar zeggen.
denk je nou echt dat rest van de gelovigen zich daar houd? dat zeggen ze wel, maar doen ze niet. ik weet niet of jij de enige wil zijn die helemaal volgens het boekje gaat (nou ja, zeg maar gerust boek).
echt, bekijk ze nou nog maar eens goed en ook die pastoor of wie er dan ook staat te preken. ze neuken allemaal hoor. bji adam en eva en de appel ging het al mis.
Kijk eens op het refoweb, daar is deze vraag al 100x gesteld. De strekking daar van de antwoorden is; altijd je kleren aanhouden en niet aan lichaamsdelen gaan zitten die je zelf niet hebt.
Verder adviseren ze om nooit met zn 2e alleen te zijn en voel je bepaalde behoeften opkomen gaan wandelen of een lied te zingen!
Vlak voor je gaat trouwen mag droogneuken wel trouwens.
De Duivel zit overal.
Viva heeft de oplossing, zie "lees meer". Seks met gebruik van VR zonder bij elkaar te zijn...
1x is genoeg
Ja hoor, seks na het huwelijk is vrij normaal. Seks voor het huwelijk ook hoor. Maar als jullie pas drie weken bij elkaar zijn, zou ik, ongeacht het geloof, sowieso wel even wachten.
lise1985 schreef:
28-05-2018 10:02
Ja hoor, seks na het huwelijk is vrij normaal. Seks voor het huwelijk ook hoor. Maar als jullie pas drie weken bij elkaar zijn, zou ik, ongeacht het geloof, sowieso wel even wachten.
+1.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-05-2018 14:57
Reden: ongepast
98.12% gewijzigd
Ongeacht het geloof is het goed je af te vragen of je er zelf als persoon klaar voor bent. Lust is zelfen een goede raadgever. Vraag zeker of hij een condoom gebruikt in geval je beslist om toch seks te hebben.
Charles_Gentle28 schreef:
28-05-2018 14:54
Ongeacht het geloof is het goed je af te vragen of je er zelf als persoon klaar voor bent. Lust is zelfen een goede raadgever. Vraag zeker of hij een condoom gebruikt in geval je beslist om toch seks te hebben.
Dat moet je niet vragen, maar eisen.
die 3 weken? Ken jij hem pas 3 weken of is het nu pas 3 weken officieel een relatie?

En ja, het is logisch dat je veel lust hebt naar hem, want over het algemeen was men vroeger met 18 jaar al lang en breed getrouwd als vrouw zijnde, bestonden er geen voorbehoedsmiddelen en was het huwelijk de manier om te zorgen dat alle vrouwen in de (kerk)gemeenschap niet zwanger en verlaten waren met hun 16de.

Dus, maak ervan dat je geen seks zonder condoom mag hebben voordat je getrouwd bent, en geen mannelijk zaad op of in je lichaam, en je bent dan van allerlei belemmeringen af.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven