Twee vragen

28-05-2018 11:42 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee vragen voor jullie.

1. Wat vinden jullie van een relatie met een groot leeftijdsverschil? (10-20 jaar)

2. Verandert jouw mening als de één ooit een docent(e) is geweest van de ander?
1. Ligt eraan op welke leeftijd
2. Ligt eraan hoe lang geleden dat is.
Waarom zou ik er wat van moeten vinden? Jullie zijn beide volwassen.
1. Zolang iedereen 18+ is, geen probleem.
2. Lekker boeiend.
1: ik vind dat niet kunnen, maakt niet uit vanaf welke leeftijd.(maar ik weet ook dat ik een nogal starre mening heb hierover)
2: nee, vind ik gewoon niet kunnen. Oa door mening 1.
Zoals hierboven dus..
1. zolang je 18+ bent en jullie zelf hier geen problemen mee ondervinden is dat dus prima.
2.1 als iedereen moet kijken naar wat de relatie in het verleden was met de partner, zouden er veel relaties niet "toegestaan" zijn in anderen hun ogen
2.2 mensen hebben altijd een mening over anderen, trek je er niets van aan als jullie het fijn hebben samen.
stripverhaal schreef:
28-05-2018 11:46
1. Ligt eraan op welke leeftijd
2. Ligt eraan hoe lang geleden dat is.
Inderdaad. 25 en 35 is heel anders dan 15 en 25.

En als je net je eindexamen achter de rug hebt en je 27 jarige docent begint een relatie met je zou ik zijn karakter wel in twijfel trekken.,
Er bestaat niet voor niets een loepje, gebruik die dan ook.
8102 schreef:
28-05-2018 11:54
Wat leer ik dan? Dat TO zelf een persoon is in een relatie met een oudere man..?
The eyes are useless when the mind is blind.
8102 schreef:
TO is 20 en heeft een iets oudere vriend is het enige wat ik via het loepje zie wat iets te maken kan hebben met dit topic. Dat zegt toch helemaal niets? In de gemiddelde relatie is de man ouder dan de vrouw. En aangezien er nergens gespecificeerd staat wat “iets” is zegt het alsnog niet zoveel.
stom
ja
Zolang het allemaal wettelijk toegestaan is (meerderjarig enzo) en beide partijen er blij mee zijn moeten jullie dat helemaal zelf weten.

Ik lig er niet wakker van.
Gezien je andere topic zou ik zeggen: deze relatie gaat hem niet worden. Dat leeftijdsverschil heeft er niets mee te maken. Wel het feit dat jullie geen seks hebben.
Heel jammer, maar uithuilen en opnieuw beginnen. Je bent nog heel jong, en ook al geloof je het nu niet, hij is niet de enige man op aarde op wie je verliefd kunt worden.
Wanneer de jongste onder de 25 is vind ik dit niet oké. Vooral door de sociale en mentale ontwikkeling die dan nog bezig is. Anders gewoon prima, niet mijn probleem. Bij vraag 2 hetzelfde antwoord.
Veel topics over deze onderwerpen de laatste tijd...
8102 schreef:
Thanks... kansloos maar wees in ieder geval alert met de pil.
Nou ja.. dat dus..
Is alleen leuk zolang de oudste nog geen 40+ is. Als tijdelijke minnaar prima, maar niet om oud mee te worden, want hij is dan al oud terwijl jij nog in de bloei van je leven bent.
1. als jullie maar gelukkig zijn
2. zie 1.
Tu imaginación está jugando con ti, querido.
Onder de 18 vind ik net te jong. Geweest is nu niet meer...dus hoezo relevant?

Waar twijfel je over?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Sociaal acceptabel leeftijdsverschil: ([Oudste leeftijd] x 0.5)+7 = [Jongste leeftijd]

Sociaal acceptable tijdsverschil vanaf beëindigen Mentor-Pupil relatie: 1x de duur van voorgaande relatie + 1 maand per jaar leeftijdsverschil.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Ze doen maar.
1. Vanuit mijn eigen geluk gesproken: ik moet er niet aan denken!
2. Zie 1.
Als iemand van een ander houdt die veel jonger of veel ouder is dan moet die dat lekker helemaal zelf weten. Misschien ben je twee maanden gelukkig, of twintig jaar. Fijn toch? En je leert er altijd van.

Persoonlijk vind ik het raar en niet voor de docent pleiten als hij iets heeft met een (ex-) leerlinge.
Maar als de leerling achttien is en er is geen leraar-leerlingverhouding meer is dan moeten ze het ook maar zelf uitzoeken. Ik zal van die leraar toch voorlopig geen hoge dunk hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
1. Geen probleem. Vroeger dacht ik daar anders over totdat het mezelf overkwam.

2. Ligt eraan hoelang het geleden is. Maar vanuit de leerkracht erg onprofessioneel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven