Hij kreeg hem niet omhoog.

23-04-2018 12:52 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vrouw (22) had al een aantal jaar wat flirterig contact met een man (27)

Nooit kwam er iets van tot we onlangs hadden besloten eens af te spreken.

Na wat zoenen op de bank zijn we in bed beland en wat een tegenvaller want hij kreeg hem niet omhoog, wat ik ook probeerde. Niks hielp.

Waar kan dit door komen? Ik werd er erg onzeker van en heb dit nog nooit eerder meegemaakt bij een man.

Er was overigens geen alcohol in het spel.
Dit kwam zeer waarschijnlijk door de zenuwen.
-
NaatjeLief1991 schreef:
24-05-2018 14:31
je klinkt meer als een man van de theorie, dan als een kerel van de praktijk. als ik zo'n date heb en ik trek mijn sexy slipje uit dan wil ik niet dat hij zegt, trek maar weer aan dan doe ik het omdat de spanning nog een minuut langer opgebouwd moet worden. nee, dan wil ik dat hij geil word en me pakt en anders laa maa gaan.
Precies! Elke gezonde man zou je in no time verslinden zodra je zelf je slipje uittrekt en aangeeft genomen te willen worden. Duidelijk geen fuck-materiaal.
Ik herken dit niet. Mijn ex had al een stijve als we zoenden. Ook mijn huidige vriend heeft er geen enkele moeite mee. Hij hoeft me met 1 vinger aan te raken en dan is hij al keihard. Heeft hij dit bij andere relaties ook gehad in het begin?
I’m all about the fairytail baby
Kersje33 schreef:
28-05-2018 10:00
Ik herken dit niet. Mijn ex had al een stijve als we zoenden. Ook mijn huidige vriend heeft er geen enkele moeite mee. Hij hoeft me met 1 vinger aan te raken en dan is hij al keihard. Heeft hij dit bij andere relaties ook gehad in het begin?
ik herken dit wel. zeer veel ervaring, meestal geen enkel probleem om hem hard te krijgen, maar als ik iemand echt heel leuk is en het meer is dan alleen seks, kan ik er ook last van hebben. Iedereen is anders. Bij mij is het na een paar keer nooit meer ene probleem, maar ik heb een soort "wen"-periode.w
-
typotypo schreef:
28-05-2018 15:28
ik herken dit wel. zeer veel ervaring, meestal geen enkel probleem om hem hard te krijgen, maar als ik iemand echt heel leuk is en het meer is dan alleen seks, kan ik er ook last van hebben. Iedereen is anders. Bij mij is het na een paar keer nooit meer ene probleem, maar ik heb een soort "wen"-periode.w

En in die periode doe je niks voor de betreffende dame? Je laat haar een beetje aankloten met je slappe lul, raakt haar met geen vinger aan, en gaat vervolgens slapen?
Da’s nou een kwestie van goed kauwen, dat het eten gelijkmatig in je bloed komt.
En elke dag een liter Bulgaarse yoghurt na.

Spuit je een volwassen vent zó van z’n brommer, en dat dan 8 keer achter elkaar.

https://youtu.be/yCt_8o7vv8E
auditor wijzigde dit bericht op 28-05-2018 20:41
Reden: En een linkje voor de jongeren die dit niet zo kunnen opdreunen
6.78% gewijzigd
When in doubt, the auditor is always right!
typotypo schreef:
28-05-2018 15:28
Dat lijkt me erg lastig, maar als je dit weet van jezelf dat het daarna wel lukt dan kun je dat ook beter aan je partner uitleggen waardoor zij zich niet onzeker hoeft te voelen.
Mijn huidige vriend en ik hebben een hele poos om elkaar heen gedraaid, er was heel veel gevoel maar het was niet de juiste timing zeg maar. Dus de spanning was heel erg opgebouwd voordat het daadwerkelijk gebeurde. Hij vertelde me dat hij bijna altijd hard was als ik bij hem was of hij bij mij, dat als we knuffelden hij me niet te dicht tegen zich aan wilde drukken omdat ik dan ‘wat’ voelde. Dat hij zo ontzettend opgewonden van mij raakt, dat hij bij het minste of geringste al hard word. En dat dat een compliment is naar mij toe. Ik vond dat stiekem natuurlijk heel vleiend en het gaf me ook een boost voor mijn zelfvertrouwen. Toen we eindelijk seks hadden was hij ook gelijk kneiterhard. Ik kan me daarom ook voorstellen dat het een vrouw onzeker kan maken als de man hem niet stijf kan krijgen zonder daar ‘uitleg’ over te geven.
I’m all about the fairytail baby
Lalalissy schreef:
23-04-2018 16:04
Het gene dat me tegenhoudt is dat hij verder niet echt moeite deed.
Wat een fiasco, geen 2e kans geven.
Ja en?
YouWish schreef:
28-05-2018 15:32
En in die periode doe je niks voor de betreffende dame? Je laat haar een beetje aankloten met je slappe lul, raakt haar met geen vinger aan, en gaat vervolgens slapen?
nee natuurlijk niet... wie zegt dat? strelen, zoenen, beffen, pijpen, etc. Veel lol, alleen je voelt je toch stom.
-
Kersje33 schreef:
28-05-2018 21:32
Dat lijkt me erg lastig, maar als je dit weet van jezelf dat het daarna wel lukt dan kun je dat ook beter aan je partner uitleggen waardoor zij zich niet onzeker hoeft te voelen.
Mijn huidige vriend en ik hebben een hele poos om elkaar heen gedraaid, er was heel veel gevoel maar het was niet de juiste timing zeg maar. Dus de spanning was heel erg opgebouwd voordat het daadwerkelijk gebeurde. Hij vertelde me dat hij bijna altijd hard was als ik bij hem was of hij bij mij, dat als we knuffelden hij me niet te dicht tegen zich aan wilde drukken omdat ik dan ‘wat’ voelde. Dat hij zo ontzettend opgewonden van mij raakt, dat hij bij het minste of geringste al hard word. En dat dat een compliment is naar mij toe. Ik vond dat stiekem natuurlijk heel vleiend en het gaf me ook een boost voor mijn zelfvertrouwen. Toen we eindelijk seks hadden was hij ook gelijk kneiterhard. Ik kan me daarom ook voorstellen dat het een vrouw onzeker kan maken als de man hem niet stijf kan krijgen zonder daar ‘uitleg’ over te geven.

Ik ben me bewust dat vrouwen dat vaak zo zien (een keiharde erectie als een soort "compliment") maar dat legt dus juist extra druk bij mij. Als ik eenmaal helemaal relaxt ben met een vrouw heb ik altijd keiharde erecties, maar in het begin vaak niet. Dat leg ik ook wel uit, ik weet hoe het werkt bij mij. Een lul is een raar iets, ik loop de hele dag met erecties rond, maar op zo'n moment doet iet het niet altijd...
-
mischien valt hij op mannen en is dit dus totaal niet jou fout.
het kan ook daarom zijn dat het zolang duurde voor hij af durfde te spreken.
of wellicht heeft hij een gezin en kon hij door de stress dat hij daaraan dacht niet volledig op jou focussen en hem daardoor niet omhoog krijgen.
typotypo schreef:
29-05-2018 10:01
nee natuurlijk niet... wie zegt dat? strelen, zoenen, beffen, pijpen, etc. Veel lol, alleen je voelt je toch stom.

Als je het topic eerst even doorleest dan zie je dan die kerel van TO dat deed. Daarom geloof ik niks van zenuwen. Hij knapte gewoon op haar af en had er helemaal geen zin meer in.
YouWish schreef:
29-05-2018 13:04
Als je het topic eerst even doorleest dan zie je dan die kerel van TO dat deed. Daarom geloof ik niks van zenuwen. Hij knapte gewoon op haar af en had er helemaal geen zin meer in.
Precies! Als hij geen seksuele interesse heeft, waarom dan eerst al dat kussen, beffen en uitkleden als voorspel? Zo zet je een vrouw net helemaal voor schut.
typotypo schreef:
29-05-2018 10:03
Ik ben me bewust dat vrouwen dat vaak zo zien (een keiharde erectie als een soort "compliment") maar dat legt dus juist extra druk bij mij. Als ik eenmaal helemaal relaxt ben met een vrouw heb ik altijd keiharde erecties, maar in het begin vaak niet. Dat leg ik ook wel uit, ik weet hoe het werkt bij mij. Een lul is een raar iets, ik loop de hele dag met erecties rond, maar op zo'n moment doet iet het niet altijd...
Ik vind dit een goede beschrijving van wat er gebeurt in een man die lijdt onder de stress van de eerste keer. Het zegt niets over je geilheid, het zegt niets over je seksprestaties, het zegt alleen heel veel over hoeveel stress je ervaart op dat moment. De ene man heeft daar last van, de andere niet, so what! Hoe belangrijker je een afspraak vindt, des te meer stress je ervaart. Misschien moeten vrouwen dàt maar eens in overweging nemen als uiting van compliment. ;-)

Misschien is het effect puur psychologisch maar de wetenschap dat een half blauwtje (of iets dergelijks) mijn geilheid zal oppikken maar niet mijn stress, stelt dat ik met vertrouwen de seksuele confrontatie met zelfs de wildste poes tegemoet zie. Je moet alleen niet overdrijven met zo'n hulpmiddeltje die eerste keer, want als je dan tekeer gaat als een jonge seksgod en de volgende keren gewoon als jan hulang modaal, dan schieten de dames dààrvan weer in de stress... :biggrin:
Charles_Gentle28 schreef:
29-05-2018 13:48
Precies! Als hij geen seksuele interesse heeft, waarom dan eerst al dat kussen, beffen en uitkleden als voorspel? Zo zet je een vrouw net helemaal voor schut.

Er is dus niet gebeft. TO heeft tevergeefs aan een slappe leuter liggen sabbelen en dat was het.
Zo wat een reacties! Ik dacht toevallig laat ik eens kijken op dit topic.

Zou best kunnen hoor dat hij afgeknapt was, maar waarom dan blijven slapen en sochtends na het afscheid vragen of ik hem nog wel weer een keer wil zien.

Heb tot op heden geen contact meer gehad in elk geval. Ik heb wel ergens de behoefte om het een tweede kans te geven want het is verder een hele leuke kerel.
Lalalissy schreef:
24-07-2018 19:49

Zou best kunnen hoor dat hij afgeknapt was, maar waarom dan blijven slapen en sochtends na het afscheid vragen of ik hem nog wel weer een keer wil zien.

Heb tot op heden geen contact meer gehad in elk geval. Ik heb wel ergens de behoefte om het een tweede kans te geven want het is verder een hele leuke kerel.
Dan doe je dat toch! Ik snap wel dat hij niks van zich laat horen, ik kan me echt voorstellen dat hij zich erg schaamt en denkt dat jij op hem bent afgeknapt.

Het klinkt alsof die jongen enorm geblokkeerd is geraakt.

Mijn vriend had in het begin van de relatie ook weleens dat hij niet goed hard werd of slap werd. Of het niet lukte om klaar te komen. Hij was zo verliefd en vond me zo leuk dat hij wilde presteren.... wat dus niet lukte.
Nu totaal geen last meer van, alle zenuwachtigheid is weg en daarmee ook de slapte.
Lalalissy schreef:
24-07-2018 19:49

We zijn 2 maanden verder inmiddels en hij heeft niks meer laten horen. Hij heeft overduidelijk geen interesse. Dat mocht al duidelijk zijn na de poging tot sex.
Perzina schreef:
27-07-2018 21:37
Dan doe je dat toch! Ik snap wel dat hij niks van zich laat horen, ik kan me echt voorstellen dat hij zich erg schaamt en denkt dat jij op hem bent afgeknapt.

Het klinkt alsof die jongen enorm geblokkeerd is geraakt.

Mijn vriend had in het begin van de relatie ook weleens dat hij niet goed hard werd of slap werd. Of het niet lukte om klaar te komen. Hij was zo verliefd en vond me zo leuk dat hij wilde presteren.... wat dus niet lukte.
Nu totaal geen last meer van, alle zenuwachtigheid is weg en daarmee ook de slapte.
Zenuwen geloof ik zeker wel.
Ook prestatiedrang gezien zijn grote mond en imposante voorkomen.

Van verliefdheid is/was van beide kanten denk ik geen sprake. Wel hele sterke aantrekkingskracht en seksuele spanning. Ik ga hem na het weekend gewoon eens een nonchalant appje sturen en dan zien we wel verder.
YouWish schreef:
27-07-2018 21:43
We zijn 2 maanden verder inmiddels en hij heeft niks meer laten horen. Hij heeft overduidelijk geen interesse. Dat mocht al duidelijk zijn na de poging tot sex.
Zou kunnen. Ik heb best lullig gereageerd uit onzekerheid op zijn vraag of ik hem nog wilde zien. Niet echt duidelijk een antwoord op gegeven omdat ik echt beledigd was.

Ik ga het gewoon proberen en dan zien we wel.
Dubbel
is hij niet gewoon stiekem homo?
Lalalissy schreef:
28-07-2018 16:31
Zou kunnen. Ik heb best lullig gereageerd uit onzekerheid op zijn vraag of ik hem nog wilde zien. Niet echt duidelijk een antwoord op gegeven omdat ik echt beledigd was.

Succes ermee dan maar
Lalalissy schreef:
28-07-2018 16:31

Leuk, gewoon doen.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
gregie schreef:
28-07-2018 16:40
is hij niet gewoon stiekem homo?
Dat denk ik niet lol. Misschien impotent. :facepalm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven