Taalcursus Kaplan school
maandag 28 mei 2018 om 19:00
maandag 28 mei 2018 om 19:03
Errug duur! https://www.academix.com.tr/IcerikResim ... 552500.pdf
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
dinsdag 29 mei 2018 om 19:33
Ik heb Duits en Nederlands allebei via het internet geleerd, alles wat je nodig hebt is online te vinden, uitspraakvideo's, lesvideo's (soms door eigenlijke onderwijzers), grammatica-lessen en boeken, woordenboeken, noem maar op. Als je een beetje slim, assertief en initiatief-nemend ben kan je makkelijk zelf leren of een zelf-cursus opstellen. Maar het is wel veel werk, dat geef ik je na. Je moet inspanning en vooral tijd voor hebben.
Duits duurde mij een jaar of 3 te leren, het Nederlands ook drie. Met Nederlands is het grootste probleem de enorme schat aan woorden (veel meer dan Duits of Engels op zich), met Duits is het de klote naamvallen en geslachten, en met Engels de onregelmatigheden bij vervoegingen van werkwoorden.
Ik zelf zou kotsen van zo'n leraar, niks opnemen (absorberen), vaak in slaap vallen en uiteindelijk net of niet de cursus halen. En dan toch zelf gaan leren.
Duits duurde mij een jaar of 3 te leren, het Nederlands ook drie. Met Nederlands is het grootste probleem de enorme schat aan woorden (veel meer dan Duits of Engels op zich), met Duits is het de klote naamvallen en geslachten, en met Engels de onregelmatigheden bij vervoegingen van werkwoorden.
Ik zelf zou kotsen van zo'n leraar, niks opnemen (absorberen), vaak in slaap vallen en uiteindelijk net of niet de cursus halen. En dan toch zelf gaan leren.