Ben ik bi?

28-05-2018 21:32 14 berichten
Ik ben 18 en ik twijfel al lange tijd of ik bi ben..

Ik fantaseer veel over vrouwen maar betekend dat automatisch dat ik bi ben?

Ik zou graag een keer een meisje willen zoenen omdat ik wil weten wat het met mij doet.

Alleen het gaat een beetje lastig, want ik ben Christelijk. Dus naar een bi/lesbi club gaan wordt m niet, en ik ben bang dat iemand erachter komt..

Mijn broer en zus vroegen laatst of ik lesbi was, en dat kwam echt schokkend aan.

Ik heb het er nooit over gehad met hun, dus heb maar gezegd dat dat niet zo was...
Alle reacties Link kopieren
Ben je ooit verliefd geweest op een jongen en meisje zo ja dan ben je bi en ja het is moeilijk want je bent christelijk, maar je kan niet ineens hetero worden voor een geloof. En als je broer en zus echt van je houden maakt het hun echt niet uit of je bi ben.
prima toch.... het was geen belofte aan ze voor de rest van je leven

twijfel gewoon nog even verder, naar een club gaan (gayclub of whatever) heeft voor mij eigenlijk nog nooit voor heldere momenten gezorgd

sommige dingen gaan vanzelf, gun jezelf de tijd en het niet zeker weten mag

(van mij in ieder geval, van Jezus weet ik het niet precies er gaan nogal wat tegenstrijdige verhalen rond maar volgens mij is het een aardig vergeeflijk type)
Lorem Ipsum
Stacyyyyyy schreef:
28-05-2018 21:38
Ben je ooit verliefd geweest op een jongen en meisje zo ja dan ben je bi en ja het is moeilijk want je bent christelijk, maar je kan niet ineens hetero worden voor een geloof. En als je broer en zus echt van je houden maakt het hun echt niet uit of je bi ben.
True that ❤
turquasi schreef:
28-05-2018 21:40
prima toch.... het was geen belofte aan ze voor de rest van je leven

twijfel gewoon nog even verder, naar een club gaan (gayclub of whatever) heeft voor mij eigenlijk nog nooit voor heldere momenten gezorgd

sommige dingen gaan vanzelf, gun jezelf de tijd en het niet zeker weten mag

(van mij in ieder geval, van Jezus weet ik het niet precies er gaan nogal wat tegenstrijdige verhalen rond maar volgens mij is het een aardig vergeeflijk type)
Het maakt mij een beetje onzeker dat ik t niet echt weet. Ik denk ook dat t idd vanzelf gaat maar ik ben zo'n persoon die het lastig vind om te wachten.. en wil het liefst direct weten xd
Misschien val je op mensen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Maar hoe zit het met Sam dan, daar was je van het weekend nog verliefd op toch? En uit je verhaal haal ik dat dat een jongen is.
God houdt toch van iederéén?
Homo en Christen zijn gaat tegenwoordig prima samen. Daar zou ik het jezelf niet te moeilijk mee maken.
Je bent bi-schierig.

En als je ervaring hebt opgedaan en je blijft dat willen, ben je bi of misschien wel lesbi , als je nooit meer anders wil.
Zo geel als een kanariepiet
Wat betreft (les)bi / homo en Christen zijn: Wanneer dat voor jou niet samen gaat, bedenk het dan maar zo: Als een van de twee ben je geboren terwijl de andere een keuze is. Wanneer het niet samengaat voor jou, dan kan je jouw keuze wel veranderen maar niet datgene als wat jij geboren bent.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Stacyyyyyy schreef:
28-05-2018 21:38
Ben je ooit verliefd geweest op een jongen en meisje zo ja dan ben je bi .
klopt hoegenaamd niet. Bi gevoelens hebben is voor een puber/tiener/jongvolwassene helemaal niet ongewoon. Dat hoort gewoon bij het volwassen worden en heeft alles te maken met hormonen die nog niet in balans zijn.
Menige tiener wordt verliefd op iemand van hetzelfde geslacht en merkt dan dat dit in het volwassen leven helemaal niet meer aan de orde is. Heb er zelf ook ervaring mee.
tja, misschien weet je het morgen ineens zeker en dan een week later denk je weer br vrouwen niks voor mij

(zou trouwens nog best kunnen als je hier te lang rondhangt :hihi: )
Lorem Ipsum
Genoeg bi-vrouwen hier die met je zouden willen praten als je daar behoefte aan hebt hoor. Ik ben bi-seksueel. Maar voor mij was het nooit moeilijk. Ik heb meiden altijd al interessant gevonden. En mijn eerste sekservaringen waren met vriendinnetjes :hug:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven