Ben ik bi?
maandag 28 mei 2018 om 21:32
Ik ben 18 en ik twijfel al lange tijd of ik bi ben..
Ik fantaseer veel over vrouwen maar betekend dat automatisch dat ik bi ben?
Ik zou graag een keer een meisje willen zoenen omdat ik wil weten wat het met mij doet.
Alleen het gaat een beetje lastig, want ik ben Christelijk. Dus naar een bi/lesbi club gaan wordt m niet, en ik ben bang dat iemand erachter komt..
Mijn broer en zus vroegen laatst of ik lesbi was, en dat kwam echt schokkend aan.
Ik heb het er nooit over gehad met hun, dus heb maar gezegd dat dat niet zo was...
Ik fantaseer veel over vrouwen maar betekend dat automatisch dat ik bi ben?
Ik zou graag een keer een meisje willen zoenen omdat ik wil weten wat het met mij doet.
Alleen het gaat een beetje lastig, want ik ben Christelijk. Dus naar een bi/lesbi club gaan wordt m niet, en ik ben bang dat iemand erachter komt..
Mijn broer en zus vroegen laatst of ik lesbi was, en dat kwam echt schokkend aan.
Ik heb het er nooit over gehad met hun, dus heb maar gezegd dat dat niet zo was...
maandag 28 mei 2018 om 21:38
maandag 28 mei 2018 om 21:40
prima toch.... het was geen belofte aan ze voor de rest van je leven
twijfel gewoon nog even verder, naar een club gaan (gayclub of whatever) heeft voor mij eigenlijk nog nooit voor heldere momenten gezorgd
sommige dingen gaan vanzelf, gun jezelf de tijd en het niet zeker weten mag
(van mij in ieder geval, van Jezus weet ik het niet precies er gaan nogal wat tegenstrijdige verhalen rond maar volgens mij is het een aardig vergeeflijk type)
twijfel gewoon nog even verder, naar een club gaan (gayclub of whatever) heeft voor mij eigenlijk nog nooit voor heldere momenten gezorgd
(van mij in ieder geval, van Jezus weet ik het niet precies er gaan nogal wat tegenstrijdige verhalen rond maar volgens mij is het een aardig vergeeflijk type)
Lorem Ipsum
maandag 28 mei 2018 om 21:42
True that ❤Stacyyyyyy schreef: ↑28-05-2018 21:38Ben je ooit verliefd geweest op een jongen en meisje zo ja dan ben je bi en ja het is moeilijk want je bent christelijk, maar je kan niet ineens hetero worden voor een geloof. En als je broer en zus echt van je houden maakt het hun echt niet uit of je bi ben.
maandag 28 mei 2018 om 21:44
Het maakt mij een beetje onzeker dat ik t niet echt weet. Ik denk ook dat t idd vanzelf gaat maar ik ben zo'n persoon die het lastig vind om te wachten.. en wil het liefst direct weten xdturquasi schreef: ↑28-05-2018 21:40prima toch.... het was geen belofte aan ze voor de rest van je leven
dinsdag 29 mei 2018 om 14:18
Wat betreft (les)bi / homo en Christen zijn: Wanneer dat voor jou niet samen gaat, bedenk het dan maar zo: Als een van de twee ben je geboren terwijl de andere een keuze is. Wanneer het niet samengaat voor jou, dan kan je jouw keuze wel veranderen maar niet datgene als wat jij geboren bent.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
dinsdag 29 mei 2018 om 14:27
klopt hoegenaamd niet. Bi gevoelens hebben is voor een puber/tiener/jongvolwassene helemaal niet ongewoon. Dat hoort gewoon bij het volwassen worden en heeft alles te maken met hormonen die nog niet in balans zijn.Stacyyyyyy schreef: ↑28-05-2018 21:38Ben je ooit verliefd geweest op een jongen en meisje zo ja dan ben je bi .
Menige tiener wordt verliefd op iemand van hetzelfde geslacht en merkt dan dat dit in het volwassen leven helemaal niet meer aan de orde is. Heb er zelf ook ervaring mee.
vrijdag 31 augustus 2018 om 16:28