Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
En de apotheek wil die 25 niet terugnemen Bam??? Sukkels.
ik weet het niet. ik hoor het morgen!

Ik heb gezegd dat ik er 5 wil betalen ( als het echt moet), die heb ik namelijk besteld en niet 25. Ik heb ze alle 25 nog liggen, en ze zouden zoiezo terug gaan, omdat ik er niks meer aan heb. Maar was er nog niet aan toegekomen, maar goed ook achteraf!
ze zei: Ja wij zullen ook niet geweten hebben, dat de ziekenfonds het niet vergoed, en dan bestellen we gewoon een doos want zf betaald toch........................

Ja zei ik: en nu mag ik er voor opdraaien, lekker makkelijk zeker?

dan heeft ze toch echt de verkeerde.
Ja precies, zij is degene die het besteld heeft, jij niet. Ze kunnen het toch weer aan een volgende geven? Nou dan.
Mamax, gecondoleerd met je opa! Wat naar, stomme webregio.

Ik heb er al meer nare beelden op gezien (bij mij in de straat destijds).

Wat ik niet begreep, dit is toch niet je opa van de operatie kortgeleden of wel?

Sterkte deze week.

Oja, CV is in Apeldoorn en Amersfoort. Die vinden wij het leukst ook.
Volgens mij mag de apotheek eenmaal uitgeleverde produkten niet terug nemen. Maar ja, stom is het wel.

Heftig zeg Mamax, dat je alles terug kan zien van de redding van de Opa van Ben. Fijn maar ook moeilijk...

Jeumig Bam, die tafeltent is 110 euro! Beetje duur. Ik heb mijn moeder gevraagd er 1 te maken en dat wilde ze wel. Ik wil graag een boerenbonte/oudhollandse zoals op het voorbeeld van Enka. Mijn moeder (maakt veel quilts) had nog wel wat lapjes en ik kan nog wel wat zoeken op de lapjesmarkt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik stond gisteren in de apotheek en daar was ook iemand die het verkeerde had mochten ze het ook niet terugnemen/omruilen. Terwijl het niet gebruikt was. Wat een verspilling zeg.

Maar 300 euro is ook nogal een bedrag zeg, tjeeez. Alsof het niks is.
Ik heb er ook wel eens gestaan met een ongebruikte fles Keppra (a 200 euro ofzoiets) die we niet meer nodig hadden, maar ze mogen het dan niet aan een ander geven, dat wordt vernietigd. Oke, ik snap het wel voor de veiligheid enzo. Maar zo worden de ziektekosten wel steeds hoger natuurlijk.
Grapig Mal, Sam krijgt ook een boerenbont/oudhollandse. Ik wil binnenkort met m'n moeder naar Compustad, ook even kijken of er nog leuke Room Seven stofjes zijn die er bij kunnen.

Compu, het is man z'n opa. MEt mijn opa gaat het ook wat minder. Gisteren had hij een bloeddruk van 225/160 die ze niet omlaag kregen, uiteindelijk wel gelukt, vandaag blijkt dat hij een longontsteking erbij heeft. Ga vanavond even met paps en oma heen.

Bam, belachelijk dat jij dat moet betalen zeg! Maar goed, jou kennende verandert dat nog wel...
Mal, ik had dat met verband. Ik kan me herinneren dat ze vroeger ongebruikte medicijnen en verbandspullen naar Derde Wereld landen stuurden. Dat is ook niet meer zo. Zonde hoor.
O ja, Compu, ik vind ook Apeldoorn en Amersfoort het leukste. Gaat iemand van hier nog ergens heen om te eten?
Oeh longontsteking erbij, dat kan hij nu niet gebruiken. Sterkte!

Als ik een keer naar Room Seven 'moet', u roept maar! Ik woon er zo dichtbij.

Mal, J. knuffelt ook veel he? Heb jij het idee dat het voor hem ook een vorm van communicatie is?

CG doet het als ze blij is, als ze iemand lief vindt, maar ook bij boos zijn.

Ik maakte uit het ontwikkelingsonderzoek op dat ze haar apart vinden in de omgang (aantal gedragingen staan genoemd). Heb gevraagd wat ze ermee bedoelen en ze vinden het niet zorgwekkend, maar apart gedrag dat echt bij haar hoort.

Dat weten we dan ook weer.
Dat onthoud ik Compu, ben gek op Room 7.

Jonathan knuffelt ook wel veel, en kusjes geven, en handjes op mijn gezicht. Het is wel zijn manier van aangeven dat hij ons lief vindt denk ik.

CG-tje is gewoon een eigenzinnige dame
En dat is ze. :-)

Fotolink staat bij de adressen genoemd. En ik heb net een foto gemaakt en geplaatst op de Hyves groep.

Is het nu de laatste uitzending van de Mol vanavond? Dacht dat Star zei dat er nog 1 kwam?
Ik heb iets heel bijzonders gehad van Maneficent:

link naar topic
Wat een topper is maneficent Mal! Onwijs leuk voor je!

Mamax: hè andere opa ook m,inder. hopelijk gaat hij opknappen. Veel "plezier" vanavond bij hem!

Compu: ik volg het ook. wat leuk dat hij er is! Wat doet hij daar? Kunnen we hem ook op tv zien? Zal zo even foto's kijken...

Bam: zo dat is dan een dure. Ik ben voor mijn stof en zo nu 74 euro kwijt. Vond ik al best veel. Maar goed, dan wel een heel leuke!!! Wat een sukkels bij de apotheek!
Gaaaaaaaaf!!!
Mal, voor jou dus gaaf
Mal, vet cool zeg, wat een ontzettend lief kado!
Ik ben pissig. Op Wacko Jacko. Dat ie nou net dit jaar moet gaan optreden in London. Ik wil ook.
Wow, wat super lief zeg, erg mooi die tekening.

O en als jullie me twee weken niet zien, check dat topic
ik kan kaartjes krijgen

geintje
hilarisch Star thee tegen mijn scherm!
laat je toekomstig kindje meegenieten van Michael.

Maneficent roept vanaf de bank dat hij in de Kuip is geweest jaaaaaaaaren geleden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven