Tegels zijn spekglad oplossing
dinsdag 29 mei 2018 om 08:12
Goedemorgen,
Een jaar geleden hebben wij een huis gekocht met een mooi terras. Terras is bijna 70m2 maar heeft spekgladde tegels.
Nou las ik ergens over Hg permanent antislip, maar dat is nergens meer te verkrijgen.
Hebben jullie misschien een ultieme tip die niet net zoveel kost als nieuwe tegels kopen?
Een jaar geleden hebben wij een huis gekocht met een mooi terras. Terras is bijna 70m2 maar heeft spekgladde tegels.
Nou las ik ergens over Hg permanent antislip, maar dat is nergens meer te verkrijgen.
Hebben jullie misschien een ultieme tip die niet net zoveel kost als nieuwe tegels kopen?
dinsdag 29 mei 2018 om 08:26
dinsdag 29 mei 2018 om 08:30
Die eerste is een optie.
Ik heb gegoogled op antislip coating. En alles wat ik tegenkom is zo duur dat we net zo goed een nieuw terras kunnen laten leggen.
Of ik moet een goedkopere oplossing over het hoofd zien.
dinsdag 29 mei 2018 om 08:57
er bestaat antislip-verf (zoiets: https://www.seton-signalering.nl/antisl ... ken-1.html) misschien eens bij een speciaalzaak vragen?
dinsdag 29 mei 2018 om 09:06
Inderdaad. Of in een splijt terecht komen. Mijn lijf bleek daar niet op gebouwd.
Onze dochter is dus al een keer of wat keihard op haar hoofd gevallen. Dat is ook de reden dat we het willen oplossen. Wijzelf zijn er nu wel op bedacht.
dinsdag 29 mei 2018 om 09:10
dinsdag 29 mei 2018 om 09:48
Ja erg lelijk. Maar misschien laten sommige insecten zich er ook door tegenhouden dus dan maakt dat misschien iets goed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven