Pedagogisch medewerker
woensdag 30 mei 2018 om 20:38
woensdag 30 mei 2018 om 20:48
Bedoel je CAO kinderopvang? Wat heb je afgesproken in je arbeidsvoorwaardengesprek? Wat staat er in je contract? Je bent waarschijnlijk ingeschaald in schaal 6, de trede zal afhankelijk zijn van wat je onderhandeld hebt. Bij 0 jaar ervaring begin je meestal in trede 9, hoger afhankelijk van je werkervaring. Je kunt in het salaristabel opzoeken wat je dan bruto op basis van 36 uur verdient en dit terugrekenen naar het aantal uren dat je gewerkt hebt.
Wat is er afgesproken over de uren die je werkt boven je contract? Hoe veel weken werk je al meer dan je contracturen?
Wat is er afgesproken over de uren die je werkt boven je contract? Hoe veel weken werk je al meer dan je contracturen?
woensdag 30 mei 2018 om 20:50
In welke sector werk je? Kan kinderopvang zijn, maar ook een school bijvoorbeeld.
Je functie is waarschijnlijk CAO ingeschaald, dus je leeftijd maakt niet zoveel uit, het gaat om je inschaling. Vaak hebben schalen wel inpasnummers (hoe langer je werkt, hoe hoger je in de schaal komt en hoe meer je verdient, maar ook dat is niet leeftijdgebonden. Iemand met 8 jaar werkervaring van 26 zal meer verdienen als iemand van 30 met 2 jaar ervaring).
Je functie is waarschijnlijk CAO ingeschaald, dus je leeftijd maakt niet zoveel uit, het gaat om je inschaling. Vaak hebben schalen wel inpasnummers (hoe langer je werkt, hoe hoger je in de schaal komt en hoe meer je verdient, maar ook dat is niet leeftijdgebonden. Iemand met 8 jaar werkervaring van 26 zal meer verdienen als iemand van 30 met 2 jaar ervaring).
woensdag 30 mei 2018 om 20:52
Op de site van fcb.nl staat de cao kinderopvang (als je daaronder valt, ik begrijp dat sommige organisaties hun eigen betere cao hebben) daar kun je kijken.
Eerst functiehuis en daarna salarisschalen.
Ik denk dat je in schaal 6 zit en dan trede 1 maar ik weet niet of je al ervaring had (kun je in schaal 6 hoger ingeschaald worden) en waar je zit en of je gediplomeerd bent, extra taken hebt zoals praktijkopleider etc.
Dus dat zul je echt even moeten navragen bij de werkgever.
Eerst functiehuis en daarna salarisschalen.
Ik denk dat je in schaal 6 zit en dan trede 1 maar ik weet niet of je al ervaring had (kun je in schaal 6 hoger ingeschaald worden) en waar je zit en of je gediplomeerd bent, extra taken hebt zoals praktijkopleider etc.
Dus dat zul je echt even moeten navragen bij de werkgever.