Nog single
donderdag 31 mei 2018 om 18:04
Hoi.
Ben nieuw op dit forum.
18 Jaar oud
Getogen en geboren in Amsterdam.
zit ergens mee
Ben 18 jaar en nog nooit een vriendin Gehad.
Ben eigelijk best wel een onzekere/verlegen jongen.
Weet niet echt precies hoe ik een meid Moet aanspreken.
Ben best wel verlegen als ik met Onbekenden mensen in contact kom moet Er ook wel aan liggen wat voor persoon.
Somigge mensen klikt het meteen.
Maar met meiden/vrouwen ben ik wel erg Verlegen
En ik ken ook niet veel meiden.
Zit niet meer op school.
En op me werk zitten er geen leeftijdgenoten bij wel meer dan 10 jaar Verschil tussen.
En als ik eindelijk een keer aan de praat Met een meisje kom en bijv een date heb Weet ik mij god niet waar ik het over moet Hebben over hobby’s gaat hem niet echt Worden. , Blowen naar Hiphop muziek Luisteren en beetje met vrienden hangen Zijn niet echt aantrekkelijke hobby’s
Dus weet niet echt waar ik het over moet Hebben of hoe ik iemand aanspreek.
Wil niet forever alone zijn.
Hoop dat jullie advies voor me hebben
Ben nieuw op dit forum.
18 Jaar oud
Getogen en geboren in Amsterdam.
zit ergens mee
Ben 18 jaar en nog nooit een vriendin Gehad.
Ben eigelijk best wel een onzekere/verlegen jongen.
Weet niet echt precies hoe ik een meid Moet aanspreken.
Ben best wel verlegen als ik met Onbekenden mensen in contact kom moet Er ook wel aan liggen wat voor persoon.
Somigge mensen klikt het meteen.
Maar met meiden/vrouwen ben ik wel erg Verlegen
En ik ken ook niet veel meiden.
Zit niet meer op school.
En op me werk zitten er geen leeftijdgenoten bij wel meer dan 10 jaar Verschil tussen.
En als ik eindelijk een keer aan de praat Met een meisje kom en bijv een date heb Weet ik mij god niet waar ik het over moet Hebben over hobby’s gaat hem niet echt Worden. , Blowen naar Hiphop muziek Luisteren en beetje met vrienden hangen Zijn niet echt aantrekkelijke hobby’s
Wil niet forever alone zijn.
Hoop dat jullie advies voor me hebben
donderdag 31 mei 2018 om 18:46
Klopt, dat is verre van aantrekkelijk. Dus maak eerst eens iets van jezelf. Je leven op de rit hebben (opleiding, niet blowen...) is stap 1 in hoe je mensen, en dus ook vrouwen, aantrekt. Beter Nederlands schrijven trouwens ook. (en nee, dat laatste is niet lullig, maar oprecht als tip, bedoeld)_020_L_020_ schreef: ↑31-05-2018 18:04Blowen naar Hiphop muziek Luisteren en beetje met vrienden hangen Zijn niet echt aantrekkelijke hobby’s
Wil niet forever alone zijn.![]()
donderdag 31 mei 2018 om 19:07
Een*Nieuwe*Lente schreef: ↑31-05-2018 18:40Ga een studie doen , dan leer je ook nog schrijven, en wie weet kom je daar een leuk meisje tegen![]()
donderdag 31 mei 2018 om 19:41
Blowen naar Hiphop muziek Luisteren en beetje met vrienden hangen Zijn niet echt aantrekkelijke hobby’s
Daar heb jij helemaal gelijk in. Dus doe daar dan wat aan. Genoeg hobbies die wel aantrekkelijk zijn voor iedereen om verhalen over te horen en interesse te tonen. En bij dat sort hobbies kom je vaak ook nog vrouwen tegen. Dus win-win
Daar heb jij helemaal gelijk in. Dus doe daar dan wat aan. Genoeg hobbies die wel aantrekkelijk zijn voor iedereen om verhalen over te horen en interesse te tonen. En bij dat sort hobbies kom je vaak ook nog vrouwen tegen. Dus win-win
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
donderdag 31 mei 2018 om 20:54
Ja misschien is me gramatica niet het Beste maar face To face praat ik wel Gewoon ABN Nederlands.Een*Nieuwe*Lente schreef: ↑31-05-2018 18:40Ga een studie doen , dan leer je ook nog schrijven, en wie weet kom je daar een leuk meisje tegen![]()
Een studie wil ik wel graag doen , maar ik werk ook erbij bijna elke dag en dan Kan ik bijna niks meer verdienen.
En moet natuurlijk ook me vaste lasten Betalen en dingen als rijles etc etc
donderdag 31 mei 2018 om 20:55
En dat? Waarom?
donderdag 31 mei 2018 om 20:58
Om de een of andere reden betwijfel ik dat. Als je zegt mijn grammatica ( want zo hoort het) kan je het ook typen._020_L_020_ schreef: ↑31-05-2018 20:54Ja misschien is me gramatica niet het Beste maar face To face praat ik wel Gewoon ABN Nederlands.
En je bent pas 18. Als je nou 48 was geweest..
donderdag 31 mei 2018 om 21:00
Ja voor de rest werk ik wel gewoon Enzo zit niet de hele dag te blowen Ofzo wel dagelijks maar alleen S’avond Ook op me vrije dagen.Koffiehagedis schreef: ↑31-05-2018 18:46Klopt, dat is verre van aantrekkelijk. Dus maak eerst eens iets van jezelf. Je leven op de rit hebben (opleiding, niet blowen...) is stap 1 in hoe je mensen, en dus ook vrouwen, aantrekt. Beter Nederlands schrijven trouwens ook. (en nee, dat laatste is niet lullig, maar oprecht als tip, bedoeld)
Wil wel een opleiding doen maar dan Kan ik niet meer zo veel werken en Gaat er een hoop geld weg.
En moet ook natuurlijk me vaste lasten
Betalen zoals iedereen
En nog andere dingen zoals rijles en Gewoon je dagelijkse dingen etc etc
donderdag 31 mei 2018 om 21:01
Thanks zal ik doen man!Madeliefjees schreef: ↑31-05-2018 19:09En lees elke dag de krant. Dan heb je genoeg gespreksonderwerpen. Niets zo onaantrekkelijk dan een vent die alleen geinteresseerd is in bier en voetbal.
donderdag 31 mei 2018 om 21:08
Ja maar de smaak van je muziek Verander je niet zo sneljaw schreef: ↑31-05-2018 19:41Blowen naar Hiphop muziek Luisteren en beetje met vrienden hangen Zijn niet echt aantrekkelijke hobby’s
En stoppen met blowen gaat ook niet Zo makelijk alleen als ik het echt 100% Wil en er 100% in staat ben om te Minderen of te stoppen.
Is me eerder gelukt om te minderen.
Van elke dag naar paar x per week.
Daarna alleen weekend alleen sinds Maart zijn er paar privé situatie’s Gebeurt Maarja.
Anyway gewoon nieuwe hobby’s erbij Vinden toch?
Zoals wat voor dingen?
donderdag 31 mei 2018 om 22:28
Je bent nog maar 18 he? Waarom woon je niet meer thuis? Dan kan je gewoon met een lening van Duo een studie volgen. Onze zoon was ook pas klaar met 26, maar heeft nu wel een hele goede baan met bijbehorend salaris. En blowen helpt niet als je wilt gaan leren. Als je zegt dat je niet kan stoppen ben je dus verslaafd. Zoek daar hulp bij.
ik geef mn bek ook maar een douw
donderdag 31 mei 2018 om 22:52
* Zolang je überhaupt blowt (1 x per dag is wel echt heel veel en heel triest) ben je voor vrijwel niemand aantrekkelijk.
* Als je het moeilijk vindt om ermee te stoppen ben je gewoon verslaafd - erken dat.
* Als je niet zou blowen zou je geld hebben voor een opleiding naast je werk
* Een opleiding betalen is echt belangrijker dan rijles nu
* Schrijf niet 'me' als je 'mijn' bedoelt, het staat zó ontzettend dom
Maak wat van je leven. Het klinkt nu echt kansloos.
* Als je het moeilijk vindt om ermee te stoppen ben je gewoon verslaafd - erken dat.
* Als je niet zou blowen zou je geld hebben voor een opleiding naast je werk
* Een opleiding betalen is echt belangrijker dan rijles nu
* Schrijf niet 'me' als je 'mijn' bedoelt, het staat zó ontzettend dom
Maak wat van je leven. Het klinkt nu echt kansloos.
donderdag 31 mei 2018 om 22:58
.
Voor het geval je het nog niet in de gaten had, dit is een damesforum, soms bezocht door een enkel mannelijk mietje.
Niet geschoten is altijd mis
maandag 4 juni 2018 om 17:14
Ff Serieus waarom is iedereen op dit Forum zo erg tegen Blowen?
dinsdag 5 juni 2018 om 09:17
Geldverspilling, men wordt er zo totaal niet productief van, saai, kinderachtig, blowen is iets wat pubers doen en types die nooit volwassen zijn geworden._020_L_020_ schreef: ↑04-06-2018 17:14Ff Serieus waarom is iedereen op dit Forum zo erg tegen Blowen?
En vergeet niet de verslavende werking, net zoals pijnstillers verslavend kunnen werken, geldt dat ook voor blowen.
En natuurlijk de vele ervaringen die mensen hebben met blowende Ex vriendjes die voor de rest als partner totaal waardeloos waren omdat blowen altijd voor ging.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.