Seks condoom issues

31-05-2018 17:04 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ruim een maand contact met een leuke jongen, en sinds een paar weken dus officieel wat. Nouja ik ben heel erg bang om door de pil heen zwanger te worden, en natuurlijk ook om soa’s te krijgen. Vriend heeft al wat meer ervaring en verschillende bed partners gehad, ik alleen mijn ex waar ik het mee heb gedaan.

Laatst was hij bij mij in de avond, ik was alleen thuis. Van het een kwam het ander en we belandden in mijn bed. Voordat we seks zouden hebben zei ik dat hij een condoom om moest doen en pakte ik dus een uit mijn buro lade. Hij wou hem niet om, hij was allergisch voor latex en het gevoel met condoom was minder.

Kortom ik heb de seks geweigerd waarna wij ruzie hebben. Hij doet heel erg alsof ik dom ben en hij wil het uit maken. Ik heb zoiets als jij geen respect hebt voor mijn keuzes en ik niet zeker weet of hij een soa heeft dan is hij het niet voor mij waard. Ik heb ook vriendinnen die er heel makkelijk over doen en het dikke bullshit vinden dat ik met condoom wil vrijen. Ik ben trouwens 20.

Hoe denken jullie over de situatie? Ben ik redelijk als ik het om deze reden uitmaak?
Ik vind dit een goede reden om een relatie te beëindigen. Hij weigert condooms te gebruiken? Dan kan ie mooi een ander meisje zoeken.
Uitstekend gedaan. Die knul blokkeren.
Laat die gozer aub lekker gaan. Als hij boos word en het wil uitmaken omdat jij een condoom wilt gebruiken is een grote teken dat deze gozer jou niet waard is. Je hebt goed gehandeld en laat je niks anders wijs maken.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Eens met mijn voorgangers.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
En als ie zogenaamd allergisch is voor latex, dan had ie zijn eigen latexvrije bij zich moeten hebben.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Het is in ieder geval duidelijk dat hij niks om jou of jouw gezondheid geeft.
Dat lijkt mij een prima reden om er mee te stoppen.
Jep, weg ermee. Ruzie maken want hij krijgt zijn zin niet. Triest joch. En groot gelijk dat je geen seks hebt zonder condoom.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
"Hij doet heel erg alsof ik dom ben en hij wil het uit maken." Hij is niet verliefd en wil alleen seks. Op zijn voorwaarden. Zonder condoom anders gaat hij dus moeilijk doen, wordt boos en gaat het uitmaken..... Dikke doei aan die lul.
En laat je vriendinnen kletsen, jij weet wel beter en handelt daar ook naar, goed en houden zo!
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
En zo leuk klinkt hij dus ook niet. Je bent twintig, er zijn nog heel veel wel leuke jongens die hier wel normaal over doen. Je kent hem net een maand en hij dreigt al met uitmaken omdat jij met condoom wilt vrijen? Weg met die kleuter.
She used to say, All those good people
Down on Jubilee Street
They ought to practice what they preach
Laat het lekker uit zijn....hier wil je toch verder niets mee?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Heel goed dat je bent opgekomen voor je eigen gezondheid! Wat een loser.
Ik kan alleen maar zeggen dat ik veel respect heb voor jou. Er zouden meer meisjes zo moeten handelen. Hij denkt alleen aan zich zelf en zijn pleziertjes. Veel meisjes worden zo onder druk gezet en geven toe...

Troost je, er zijn nog vele goeie jongens die wel begaan zijn en hun verantwoordelijkheden opnemen.

Veel sterkte!!! Ik wens je veel liefde, geluk, leute en succes in je leven😘🌹
Eens met de overige reacties! Wat een minkukel.
Hij wil geen condoom gebruiken? Dat betekent dat hij dat bij al die meiden waar hij al t bed mee heeft gedeeld wss ook niet gebruikt heeft. Wat ook weer betekent dat t zomaar kan dat ie al wat onder de leden heeft.
Kappen met die gast!
Niet meer toelaten in je leven, huis en lichaam!
Ik zou m dumpen.
Je bent juist slim! Je vriendinnen een stuk minder.
Dat is toch zeker een complimentje waard. Knap van je dat je zo gehandeld hebt.
Respect voor je!

Hij wordt boos? Really?
Einde oefening voor hem!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Ik had hem een appje gestuurd dat ik met hem wou praten, of hij bij mij wou komen. Hij vroeg waarom ik niet bij hem kwam. Ik heb gezegd dat ik me daar niet veilig voel, en dat bij mij mijn ouders nog thuis waren. Nou ja lang verhaal kort, hij wou niet langskomen.

Ik heb hem maar even gebeld dat het uit is tussen ons. En kwaad dat hij was.
Verstandig van je.. Als hij niet met condoom wil vrijen, wilde hij dat waarschijnlijk ook niet met de anderen. Boos worden op jou, omdat jij een verstandige keuze maakt, is echt belachelijk.
Een normalere reactie van hem was geweest
'Ik heb alleen seksueel contact met jou, dat wil ik graag zo houden.. zullen we ons beide laten testen, zodat we daarna zonder condoom kunnen vrijen?' of iets in die richting
anoniem_pje_x schreef:
05-06-2018 08:17
Ik had hem een appje gestuurd dat ik met hem wou praten, of hij bij mij wou komen. Hij vroeg waarom ik niet bij hem kwam. Ik heb gezegd dat ik me daar niet veilig voel, en dat bij mij mijn ouders nog thuis waren. Nou ja lang verhaal kort, hij wou niet langskomen.

Ik heb hem maar even gebeld dat het uit is tussen ons. En kwaad dat hij was.
Red flags! En goed dat je voet bij stuk hebt gehouden. Als je je niet veilig voelt (zegt al meer dan genoeg!), niet over laten halen.
Wees blij dat je er vanaf bent. Creep!

Als die jongen echt allergisch zou zijn voor latex....had hij zelf wat mee kunnen nemen!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
goed gedaan, hij is een eikel.
Heel goed gedaan to! Velen zouden een voorbeeld aan jou moeten nemen (inclusief ik zelf toen ik jouw leeftijd had)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven