Rare acties in het openbaar

01-06-2018 13:21 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze week heb ik twee keer gezien dat een man in het openbaar zijn nagels ging knippen.. een keer op het terras toen ik uit eten was, en een keer in de trein. Hoorde ik ineens achter me die knipper en die nagels die op de grond vielen.. zo vies!!!
Ik kan me gewoon niet bedenken waarom je dat in het openbaar zou doen?
_CarmiggelT_ schreef:
01-06-2018 15:29
Ook wel raar was dat pas een vrouw voor me stond bij de kassa die de hele voorraad laxeertabletten kocht. Ze ging echt wel met 8 of 10 doosjes naar huis. Verder kocht ze niets.
Ik heb daar wel eens een item in een nieuwsprogramma over gezien. Die vrouw gebruikte al jaren tientallen pillen per dag, en moest verschillende drogisterijen af omdat ze maar een maximaal aantal doosjes mogen verkopen. Haar darmen waren compleet onherstelbaar lamgelegd en ze had al jaren geen vaste ontlasting meer gehad, ernstige voedingstekorten, haaruitval, een groot drama.
Iedereen die eten proeft tijdens het koken en dat lepeltje hergebruikt, eventueel om een ander ook te laten proeven.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Evihere2 schreef:
01-06-2018 13:30
Jij bent toevallig ook een man?
Ja, is dat oke?
Ik zag gisteren in een uitgaansgelegenheid iemand pinda's in haar mond gieten. Met het lepeltje wat in het schaaltje zat...
Fragolisa schreef:
01-06-2018 16:00
Ik kende een jongen die regelmatig met zijn hand in zijn broek ging, aan zijn zak krabde en er daarna aan rook :sick:
Tja, lijkt mij ook niet wat als m’n jongens naar vis stinken. Natuurlijk moet daar periodiek aan geroken worden... :loveit: :proud:
ik zie regelmatig dat automobilisten flink in hun neusgaten zitten te graven. Volgens mij zijn die even vergeten dat ze rondom zich ramen hebben. Lekker ook dat ze daarna uitstappen om een boodschappenkarretje te pakken.
Alles wat met persoonlijke verzorging te maken heeft: deo opdoen, haren kamen, make-uppen, nagels vijlen, leerlingen van mij hebben daar nog wel eens een handje van het eerste uur vlak voor de les begint. Brrrr, ik verzoek ze dan ook altijd vriendelijk om even naar het toilet te gaan om dat te doen. Ben ik weer de zeurdocent, maar scheelt dat het beroepsonderwijs is en ik het kan omdraaien: 'hoe zouden jullie het vinden als ik dat nu deed?'. Dan is het ineens raar ...
Inderdaad mensen die een treincoupe verwarren met hun badkamer thuis. Nagels verzorgen, make up opdoen etc. etc. doe dat lekker thuis.
En constant gefrunnik aan puisten, pukkels en weet wat vind in ook smerig.

Als een collega zoiets zou doen of z'n gehoorapparaat schoon zou maken zou ik er wel wat van zeggen. Zo ranzig.
Als ik ooit nog weer een vreetbui krijg, hoef ik alleen maar als remedie even dit topic te lezen :@@:

Ik vijl zelf trouwens wel eens mijn nagels op werk (knip ze nooit, dat vind ik ook ranzig). Zal mijn collega's eens vragen of ze zich eraan storen.
retrostar schreef:
01-06-2018 18:04
Iedereen die eten proeft tijdens het koken en dat lepeltje hergebruikt, eventueel om een ander ook te laten proeven.
Dit herinnert me eraan, ik was eens op een verjaardag waar een peuter met een snottebel een soepstengel telkens in de aioli stopte, aflikte en weer terug stopte om m vervolgens weer af te likken. Moeder lachte erom en zei ach, tis toch maar van een kind!! Bah, lekker voor de mensen die dat niet gezien hebben en daarna lekker die aioli op hun broodje smeren gadverrr
ik vind het trouwens ook raar dat mensen in het openbaar (supermarkt, en dan juist op een heel rustig moment zodat je alles goed kan horen) telefoongesprekken voeren van persoonlijke aard. En dan rustig een halfuurlang. Dat ik dan zo een persoon probeer te vermijden maar elk gangpad wéér tegen kom terwijl ik moet aanhoren wat haar nu weer is aan gedaan en hoe de staat van haar aambeien is (terwijl haar kind ligt te brullen in de buggy)
nerdopviva schreef:
01-06-2018 14:12
Ik zag een keer een man plassen in het portiek van een bedrijfspand bij mij in de buurt. Ik woon in een gewone woonwijk, dus overal bomen. Ik heb een gesprekje met hem aangeknoopt. Ik vroeg waarom hij dat deed, waarom hij dat daar deed, dat zelfs mijn hond netjes tegen een boom plaste en of hij besefte dat iemand anders zijn plas moest opruimen. Hij voelde zich héél ongemakkelijk en vroeg of ik door wilde lopen. Nou nee, ik wil weten wat je bezielt om daar te gaan plassen. Ik hoop dat het zo ongemakkelijk voor hem was dat hij het nooit meer doet (of in ieder geval niet meer bij mij in de straat).
Bril
Jant!

Ik heb dat als een terugkerende nachtmerrie: dat het een heel goed idee lijkt om ergens te poepen of te plassen en dan precies in deze situatie terechtkom.
Dus dat mensen dan aan mij moeten uitleggen dat dat best raar is.
Blijkbaar is dat het ergste dat ik kan verzinnen, wat je met die man deed.
Evihere2 schreef:
01-06-2018 19:49
Dit herinnert me eraan, ik was eens op een verjaardag waar een peuter met een snottebel een soepstengel telkens in de aioli stopte, aflikte en weer terug stopte om m vervolgens weer af te likken. Moeder lachte erom en zei ach, tis toch maar van een kind!! Bah, lekker voor de mensen die dat niet gezien hebben en daarna lekker die aioli op hun broodje smeren gadverrr
Sowieso kinderen met eten.
Ik heb ze zelf, en hou van ze, maar op feestjes die plakkerige handjes in de chips brrrr.
Ze krijgen van mij een apart schaaltje of een kinderhoekje met eigen hapjes.
Ik heb eens een kantoor schoongemaakt waar iedere dag weer afgeknipte teennagels op de grond lagen, en die mocht ik dan opzuigen (met de stofzuiger dan, dat gelukkig nog wel). Ik begreep er echt helemaal niets van. Dat je een keer je teennagels knipt op je werk, nou ja het is raar maar het kan. Maar hoe je het voor elkaar krijgt om dat dagelijks te doen? Zou die mevrouw extreem snel groeiende nagels hebben gehad, of elke dag de buurt langs zijn gegaan om teennagels in te zamelen voor de schoonmaakster? Ik heb nog steeds geen flauw idee, maar ik vond het wel ranzig.
Ook raar: gisteren was ik bij de bakker. De vrouw voor me vroeg of ze een tasje mocht. Winkelmedewerker likt vervolgens aan twee vingertoppen om zo makkelijker een tasje te kunnen pakken.

Ik heb daarna gewoon mijn croissantje besteld zoals ik van plan was maar ik moest er toch een beetje aan denken toen ik ‘m opat. Bah.
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
MinkeDeWit schreef:
01-06-2018 16:17
Ik heb daar wel eens een item in een nieuwsprogramma over gezien. Die vrouw gebruikte al jaren tientallen pillen per dag, en moest verschillende drogisterijen af omdat ze maar een maximaal aantal doosjes mogen verkopen. Haar darmen waren compleet onherstelbaar lamgelegd en ze had al jaren geen vaste ontlasting meer gehad, ernstige voedingstekorten, haaruitval, een groot drama.
Vanwege te veel laxeermiddelen gebruiken of door een ziekte oid?
Oh ja, dat vingerlikken. Ik was eens in een tijdschriftenwinkel en daar stond een mevrouw uitgebreid te lezen, en elke keer dat ze een bladzijde om wilde slaan likte ze eerst even aan haar vingers. En toen ze genoeg gelezen had zette ze het tijdschrift gewoon weer terug in het schap, en verliet het pand. Getverdemme zeg.
Oh idd dat vingerlikken. Gadver.
God, die pissende kerels ja.
Ook een keer gehad hier, stond een kerel tegen een boom te pissen in een parkje, mijn fiets stond er krap een meter vanaf. (en in dat park wordt er gepicknicked en zo)
Gevraagd of hij wel gezien had dat er een openbare wc 3 meter verderop stond. Ja hoor, maar daar moest hij voor betalen.
Ik ben ook net zo lang blijven staan totdat hij z'n leuter introk, met een niet zo aardige vergelijking met honden.
Hij wist niet hoe snel hij weg moest komen.
I may not be Meryl Streep, but I am not untalented.
Ik ken ook mensen die dat in de keuken doen. Na ieder taartje dat ze op een schoteltje zetten bijvoorbeeld. Lekker.
_CarmiggelT_ schreef:
01-06-2018 21:17
Vanwege te veel laxeermiddelen gebruiken of door een ziekte oid?
Darmen worden "lui" van chronisch laxeermiddelgebruik (en krijgen een panterprintje, dat heet Melanosis coli)
_CarmiggelT_ schreef:
01-06-2018 21:15
Ook raar: gisteren was ik bij de bakker. De vrouw voor me vroeg of ze een tasje mocht. Winkelmedewerker likt vervolgens aan twee vingertoppen om zo makkelijker een tasje te kunnen pakken.

Ik heb daarna gewoon mijn croissantje besteld zoals ik van plan was maar ik moest er toch een beetje aan denken toen ik ‘m opat. Bah.
Bah. Aan de andere kant pakt de medewerker ook de hele dag contant geld aan en er is weinig zo vies als geld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven