Entertainment alle pijlers

Meerdijk; het gat waar alles kan

14-01-2017 08:20 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden

Linda trouwt met Anton, maar

Goede tijden, slechte tijden

Krikt met Bill, dat is toch raar?



Goede tijden, slechte tijden

Thijs is toch de pa van Ted

Goede tijden, slechte tijden

Rikki is gewoooooooon een slet



Waarom we kijken weten we eigenlijk nog steeds niet.

Misschien omdat het zo lekker is om te zeiken.

Zeik Kijk je mee?
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Habbekratz schreef:
01-06-2018 11:44
Ik heb gedroomd dat die zoon van Jan Maes in de cliffhanger begon te schieten in de rechtbank. Loes sprong voor Bing en ving een kogel op waardoor ze overleed. Zoe zwaargewond naar ziekenhuis.

Had Rik in je droom wel een nek?
You don't have to fit into the format
Habbekratz schreef:
01-06-2018 11:44
Ik heb gedroomd dat die zoon van Jan Maes in de cliffhanger begon te schieten in de rechtbank. Loes sprong voor Bing en ving een kogel op waardoor ze overleed. Zoe zwaargewond naar ziekenhuis.
Wat een mooie droom, wie weet komt ie uit =-)

verder, wat is Marieke een irritant mormel.. Geen geld hebben en wel een tas van 900 euro kopen en een klankschaal (wtf) van 200 kopen.. Echt, dikke dreun op d'r bakkes moet ze hebben.
Marieke is koopverslaafd kan ze niets aan doen :flag:

Loes die heeft al een retourticket voor 11 Juni geboekt.
Zijn er hier ook mensen die nieuwe tijden nog kijken?
Habbekratz schreef:
02-06-2018 11:38
Marieke is koopverslaafd kan ze niets aan doen :flag:
Jawel hoor, ze had allang in therapie kunnen gaan. Misschien is dat de bedoeling, een nieuw personage, een psycholoog/psychiater, vermoedelijk een vrouw, heeft Anton ook weer iets om mee vreemd te gaan (en eventueel een kind bij te verwekken).
LiesjeVivi schreef:
02-06-2018 11:58
Zijn er hier ook mensen die nieuwe tijden nog kijken?
Nee, ik keek altijd wel maar ik vind het niet zo leuk meer. Ook roepen ze al zo verschrikkelijk lang dat Tiffy naar Meerdijk komt om haar vader (Anton) te ontmoeten maar... het gebeurd maar steeds niet. Langdradig dekt de lading niet eens meer.
GinnyJones schreef:
03-06-2018 13:40
Nee, ik keek altijd wel maar ik vind het niet zo leuk meer. Ook roepen ze al zo verschrikkelijk lang dat Tiffy naar Meerdijk komt om haar vader (Anton) te ontmoeten maar... het gebeurd maar steeds niet. Langdradig dekt de lading niet eens meer.
Nee vind het ook niet super leuk hoor.Maar kijkt soms wel lekker weg als ik even niks te doen heb ;)
Helaas wordt het daar ook steeds ongeloofwaardiger.
Ze hebben de verhaallijn van Jan jaap weer opgepakt.Hij is nu terug, totaal ander persoon en heeft plastische chirurgie gehad. :bonk:
Tiffy is weer erg bezig met haar vader en Jan jaap weet natuurlijk dat dat Anton is, dus het zou nog kunnen dat ze naar gtst komt.

Ze zeiden daar dat Noud de neef van Sil is.Maar Noud is toch Sil zijn oom?
LiesjeVivi schreef:
03-06-2018 15:18
Nee vind het ook niet super leuk hoor.Maar kijkt soms wel lekker weg als ik even niks te doen heb ;)
Helaas wordt het daar ook steeds ongeloofwaardiger.
Ze hebben de verhaallijn van Jan jaap weer opgepakt.Hij is nu terug, totaal ander persoon en heeft plastische chirurgie gehad. :bonk:
Tiffy is weer erg bezig met haar vader en Jan jaap weet natuurlijk dat dat Anton is, dus het zou nog kunnen dat ze naar gtst komt.

Ze zeiden daar dat Noud de neef van Sil is.Maar Noud is toch Sil zijn oom?
Sil is toch ook van Robert?
Alle reacties Link kopieren
Andersom. Sil is de oom van Noud.
Ik vind hier dingen van.
LiesjeVivi schreef:
03-06-2018 15:18
Nee vind het ook niet super leuk hoor.Maar kijkt soms wel lekker weg als ik even niks te doen heb ;)
Helaas wordt het daar ook steeds ongeloofwaardiger.
Ze hebben de verhaallijn van Jan jaap weer opgepakt.Hij is nu terug, totaal ander persoon en heeft plastische chirurgie gehad. :bonk:
Tiffy is weer erg bezig met haar vader en Jan jaap weet natuurlijk dat dat Anton is, dus het zou nog kunnen dat ze naar gtst komt.

Ze zeiden daar dat Noud de neef van Sil is.Maar Noud is toch Sil zijn oom?
nee, andersom, Sil is de oom van Noud..
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me wel eens af hoe wereldvreemd de schrijvers van gtst zijn. Lezen ze wel eens een krant? Leven ze in een andere dimensie? Want hoe kan Laura op haar leeftijd zónder vaste baan en zonder overwaarde van een te verkopen huis een kast van een huis kopen?
Ik vind hier dingen van.
Sabeltandcavia schreef:
03-06-2018 16:52
Ik vraag me wel eens af hoe wereldvreemd de schrijvers van gtst zijn. Lezen ze wel eens een krant? Leven ze in een andere dimensie? Want hoe kan Laura op haar leeftijd zónder vaste baan en zonder overwaarde van een te verkopen huis een kast van een huis kopen?
De overdreven grote gouden handdruk van de Rozenboom
Sabeltandcavia schreef:
03-06-2018 16:52
Ik vraag me wel eens af hoe wereldvreemd de schrijvers van gtst zijn. Lezen ze wel eens een krant? Leven ze in een andere dimensie? Want hoe kan Laura op haar leeftijd zónder vaste baan en zonder overwaarde van een te verkopen huis een kast van een huis kopen?
Spaargeld? Mogelijk nog over van toen ze jaren terug haar villa verkocht? En ze heeft natuurlijk een dikke gouden handdruk gekregen van de Rosenboom..
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
03-06-2018 16:58
Spaargeld? Mogelijk nog over van toen ze jaren terug haar villa verkocht? En ze heeft natuurlijk een dikke gouden handdruk gekregen van de Rosenboom..
en ze heeft al die jaren gewerkt en gewoond in de rozenboom dus veel vaste lasten zal ze dan niet hebben gehad. al die jaren geen vakanties etc. = dikke bankrekening
Don't cry, buy a bag and move on.
GinnyJones schreef:
03-06-2018 13:40
Ook roepen ze al zo verschrikkelijk lang dat Tiffy naar Meerdijk komt om haar vader (Anton) te ontmoeten maar... het gebeurd maar steeds niet.
Ze komt binnenkort naar Meerdijk,waarschijnlijk net voor of op de laatste dag met de cliffhanger.
Oh Sil de oom van Noud.
Naja ik zat er in ieder geval dichterbij dan de schrijvers, die beweren dat het Noud, Sil zijn neef is.

Ook zo zonde dat ze die verhaallijn van Arnie toen zo hebben verziekt.
En Laura die in bed lag met haar eigen zoon.Volgens mij is dat het meest bizarre wat er voorbij is gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Dat werd wat mij betreft nog overtroffen door de ingevroren Frits van Houten.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
03-06-2018 21:48
Dat werd wat mij betreft nog overtroffen door de ingevroren Frits van Houten.
oh ja! :rofl:
En niet te vergeten Anita die als geest terug kwam, toch? or is my mind playing tricks on me?
Don't cry, buy a bag and move on.
Of Anita terug kwam als geest weet ik even niet meer, maar Benjamin bleef wel een tijd als geest hangen na zijn dood. Net zo lang tot het weer goed ging met zijn geliefde Hedwig, toen kon hij met een gerust hart overgaan..
Alle reacties Link kopieren
LiesjeVivi schreef:
03-06-2018 18:08
Oh Sil de oom van Noud.
Naja ik zat er in ieder geval dichterbij dan de schrijvers, die beweren dat het Noud, Sil zijn neef is.


Ook zo zonde dat ze die verhaallijn van Arnie toen zo hebben verziekt.
En Laura die in bed lag met haar eigen zoon.Volgens mij is dat het meest bizarre wat er voorbij is gekomen.
Als Sil de oom van Noud is, dan IS Noud toch inderdaad de neef van Sil? :-$
Aardbei95 schreef:
04-06-2018 07:09
Als Sil de oom van Noud is, dan IS Noud toch inderdaad de neef van Sil? :-$
Inderdaad.
Dat is wel echt een breinkraker. Die familieverbanden in GTST zijn vaak wel echte mindfucks, dan lopen je hersens helemaal vast als je wil bedenken wie nou wat van wie is.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dat Tim volgende week terugkomt uit 'Kenia'.
Die heb ik nou werkelijk geen minuut gemist.

Maar goed, mij wordt niets gevraagd.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
12-05-2018 10:25
Ik denk dat Arnie dan opeens de kerk binnenkomt.
Wat natuurlijk voor opschudding zorgt, want die 'was' ooit met Linda.
Anton maakt dan natuurlijk geen schijn van kans meer, tenzij hij dat achterlijke sjaaltje afdoet.
OMG ja, Linda was ooit met Arnie,
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
30-05-2018 17:07
Jaren terug werd gemeld dat de resten van Arnie in de riemboo zijn gevonden en dna bleek van hem te zijn. Als ze Arnie alsnog terug laten komen stop ik echt met kijken.

Net als toen Noud net in de serie kwam hij over de telefoon zei: Ze hebben geen idee wie ik echt ben en daar is verder nooit wat mee gedaan dat stoort mij nu nog.
omdat ze niet wisten dat hij de zoon van dennis was toen
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven