Geef hier een compliment

04-06-2018 20:39 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Gewoon omdat het kan.
Schrijf hier wat je fijn, leuk, knap of geweldig vindt van iemand. Maakt niet uit wie.

Ik begin:

Jij stoer maar lief mannetje dat vanmiddag heel netjes die meneer aansprak in zijn auto. Dit omdat de man het geduld niet had om die oude mevrouw rustig over te laten steken.
enn wijzigde dit bericht op 04-06-2018 20:49
10.20% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Mag 't aan mezelf? Ik vind het namelijk knap dat ik vandaag twee keer een wandeling ben gaan maken (waaronder een extra lange) terwijl ik me fysiek gezien vanochtend vrij klote voelde. Jee!
Tjezus, wat vals
En voor het evenwicht: een compliment aan mijn collega die besloten heeft zijn eigen doelen voorop te stellen na jaren voor anderen te hebben gezorgd en die nu iets heel stoers aan het doen is.
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
04-06-2018 20:42
En voor het evenwicht: een compliment aan mijn collega die besloten heeft zijn eigen doelen voorop te stellen na jaren voor anderen te hebben gezorgd en die nu iets heel stoers aan het doen is.
Dat klinkt goed!
Wandelen is heerlijk, vooral mee doorgaan!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Aan mijn stagiaire, zo’n leuke, positieve en hardwerkende meid met talent voor ons vak.
Ontzettend trots op mijn zoon, die vandaag een meisje heeft geholpen die erg gepest werd. Zo lief om hem iemand te zien troosten en helpen. :heart:
Leuk topic!

Fijn dat je me een compliment gaf, lieve leerling. Je wist het niet, maar ik kon het echt even gebruiken.
Ik ben knetter trots op je broertje dat je de sprong hebt gewaagd om voor jezelf te beginnen en je niet bang bent voor de opstakels onderweg. Jij komt er wel! Wie weet in de toekomst staan we weer zij aan zij.

Ik ben ook knetter trots op mijn moppie omdat ze vandaag voor de eerste keer op het potje heeft geplast.

Je doet het hartstikke goed kleine lieve zoon van me, nog heel even oefenen en je loopt te rennen door het huis. Je doet het super.

Word nu al blij van dit topic :heart:
Aan mijn dappere meisje die vandaag een naar onderzoek bij de dokter had en heel stoer zelf op de behandeltafel klom en rustig bleef liggen.

Oh en aan de leidster op het Kdv die met een duidelijk gevalletje flinke hooikoorts toch heel rustig en liefdevol bleef met 6 huilende baby's om zich heen. Heb altijd zo'n bewondering voor hun geduld.
Lieve lieve vriend, ik ben zo blij dat je ondanks mijn depressie bij mij bent gebleven en er voor me was. Ook als ik je wegduwde bleef je er voor me. Ik weet dat deze tijd voor jou ook erg zwaar was. Ben zo blij met jou en trots dat je mijn vriend bent.
Gatekeeper* schreef:
04-06-2018 21:00
(...)
Word nu al blij van dit topic :heart:
Ik ook.
Die kan je in je zak steken, Enn :D
Enn, een compliment aan jou, voor het openen van dit lieve en sympathieke topic. Het past bij het beeld dat ik van je heb.
Een compliment voor mijn gezin. Heerlijk zo'n fijn thuis te hebben met zulke lieve mensen om me heen.
Voor mijn lieve lieve zus die eigenlijk altijd ook een beetje mijn moeder is geweest. :heart:
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Trots op mijn oudste dochter, die een heel moeilijk jaar achter de rug heeft voor haar leeftijd en ik heb der nooit horen klagen en ze is altijd blijven lachen. Lieve schat mamma en pappa zijn trots op je en houden van jou! :bigkiss: :heart:
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Ik geef een fiks compliment aan mijn ouders van 80 en 81 jaar. Wat gaan zij toch goed met de tijd mee. Een bioscoop bezoek wordt thuis al via internet geregeld. Met de QR-code op hun Iphone komen ze binnen.
Allebei hebben ze een laptop gekocht. Mijn vader volgt de cursus en zodra hij thuis komt geeft hij mijn moeder les.
Ze appen met ons kinderen, maar ook met de kleinkinderen. De filmpjes die de kleinkinderen soms sturen zijn niet altijd even netjes zeg maar, maar mijn ouders kunnen het hebben.

Ze hebben belangstelling voor iedereen, en zijn overal bij (gala van school, diploma uitreikingen, het afzwemmen van de achterkleinkinderen enz.)

Ik hoop dat wij nog lang van ze mogen genieten. :flirting:
Compliment aan mijn wandelmaatje; dat we weer zo fijn hebben gepraat en lekker doorgelopen (stiekem ook compliment aan mezelf)
Dank Gatekeeper, Yette en JufJoke!

Mooi om al die blije en goede berichten hier te lezen, daar word ik écht blij van. Trotse ouders, kinderen, collega’s, zussen, vriendinnen en een leerkracht !
Ik :heart: het.
Compliment aan mijn liefste vriendin. We kennen elkaar nu alweer 12 jaar. Je hebt me op mijn best, maar ook op mijn allerslechtst meegemaakt. Het maakte jou niet uit. Je bent van me blijven houden om wie ik ben. En ik hou van jou om wie jij bent en om wie ik ben als ik bij jou ben.

Altijd zijn we eerlijk tegen elkaar, we luisteren naar elkaars mening, soms nemen we die ter harte, soms alleen ter kennis. En we vinden elkaar lief als we stom doen en mooi op ons lelijkst.

Een compliment dus aan onze vriendschap!

En dan ook even een compliment aan AnnA van hier. Topwijf. Jij leeft je leven bewust en ten volle. Je komt over als een enorm sociaal en betrokken mens. En jouw ziek zijn maakt niet dat je je terug trekt. Jij geeft gewoon Alles wat je geven kan.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
poeziewoezie schreef:
04-06-2018 21:18
Ik geef een fiks compliment aan mijn ouders van 80 en 81 jaar. Wat gaan zij toch goed met de tijd mee. Een bioscoop bezoek wordt thuis al via internet geregeld. Met de QR-code op hun Iphone komen ze binnen.
Allebei hebben ze een laptop gekocht. Mijn vader volgt de cursus en zodra hij thuis komt geeft hij mijn moeder les.
Ze appen met ons kinderen, maar ook met de kleinkinderen. De filmpjes die de kleinkinderen soms sturen zijn niet altijd even netjes zeg maar, maar mijn ouders kunnen het hebben.

Ze hebben belangstelling voor iedereen, en zijn overal bij (gala van school, diploma uitreikingen, het afzwemmen van de achterkleinkinderen enz.)

Ik hoop dat wij nog lang van ze mogen genieten. :flirting:
Liefde! Ik hoop met je mee dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten en daarna van alle prachtige herinneringen aan elkaar
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Een dikke compliment voor nieuwe bewoner. Ondanks zijn hele heftige verleden lijkt hij al zich snel aan te passen en kan hij goed opschieten met ons en de andere bewoners. Fantastisch om te zien hoe verschillende generaties met elkaar omgaan. Daarom houd ik zo van de zorg! :heart:
Een dik compliment aan mijn collega die mijn eerste dag vandaag heel fijn heeft gemaakt!
Ik voelde me zo welkom en jullie deden allen zo je best om mij een fijne start op mijn nieuwe werkplek te laten maken.
Aan mijn moeder. Ruim 2 maanden geleden is mijn vader overleden en ze doet het zooo goed!
Vandaag is ze voor een dagen vertrokken voor een kort tripje met haar vriendinnen en ik vind het super dat ze dat doet!
Een compliment aan een aantal forummers hier die onder alle omstandigheden droog blijven reageren en zich niet verliezen in emotie!!

Verder: aan mijn allerliefste! Een eigen bedrijf, een vrouw die jouw aandacht wilt en dan óók nog eens voor anderen klaar staan. Je bent een prachtig en liefdevol mens, ondanks dat ik soms hoop dat je iets egoïstischer zou zijn. Voor jezelf maar ook een beetje voor mij. Ik hoop dat ik heel erg oud, uitgezakt en krakkemikkig met jou ga worden :heart:

@Enn; fijn topic zeg!
Aan de juf en ib-er op de school van mijn oudste. Omdat ze zo liefdevol en positief over haar praten.

En aan mijn man, omdat hij zo’n grote steun is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven