Raad het Citaat!
dinsdag 3 maart 2009 om 15:42
De titel zegt het al: Raad het Citaat en als je hem goed hebt, mag je de volgende plaatsen.
- Gebruik quotes uit series, films en reclames, om het veld ietwat te beperken dus GEEN songs, gedichten en boeken.
- NIET googlen!
- Geef zo uitgebreid mogelijk antwoord (serie, karakter, acteur, etc)
- En probeer het niet al te obscuur te maken, die Italiaanse cultfilm over Appenijnse geitenhoeders en hun worsteling met hun overbezorgde moeders kent echt niemand anders behalve jij...
Ik trap af met...
Mijn onderschrift! Welke bron, welk personage zegt het, hoe heet de acteur?
Succes!
- Gebruik quotes uit series, films en reclames, om het veld ietwat te beperken dus GEEN songs, gedichten en boeken.
- NIET googlen!
- Geef zo uitgebreid mogelijk antwoord (serie, karakter, acteur, etc)
- En probeer het niet al te obscuur te maken, die Italiaanse cultfilm over Appenijnse geitenhoeders en hun worsteling met hun overbezorgde moeders kent echt niemand anders behalve jij...
Ik trap af met...
Mijn onderschrift! Welke bron, welk personage zegt het, hoe heet de acteur?
Succes!
vrijdag 6 maart 2009 om 11:30
beetje laat, maar nee hoor, was echt tegen Phoebe. Want Phoebe doet er de hele aflevering over om een selfless good deed te doen, laat zich steken door een bij en denkt dan dat ze iets goeds gedaan heeft, waar ze zelf slechter (want pijn) van is geworden. Tot Joey zegt dat die bij nu waarschijnlijk dood is.
zondag 8 maart 2009 om 22:04
Ingmagh, weet jij toevallig ook precies welke aflevering van Friends dat is? Ik vond dat zo'n treffende aflevering en vertel er weleens over als ik het met iemand heb over onbaatzuchtigheid enzo. Ik zou die aflevering graag nog eens zien maar er zijn zoveel seizoenen, ik zou niet weten waar te beginnen met zoeken (en zou bovendien DVD's moeten lenen).
Wel een leuk topic dit!
Die van jou, Dolfje, ligt op het puntje van mijn tong of van mijn geheugen zeg maar, maar ik kan er toch niet opkomen...
Mag ik er ook eentje doen of moet je hier 'lid' zijn van het topic?
Ik doe toch gewoon.
"There are two things a ... (naam haal ik weg anders is het meteen duidelijk) doesn't do: eat vegetables and tap!"
xx lisa.
Wel een leuk topic dit!
Die van jou, Dolfje, ligt op het puntje van mijn tong of van mijn geheugen zeg maar, maar ik kan er toch niet opkomen...
Mag ik er ook eentje doen of moet je hier 'lid' zijn van het topic?
Ik doe toch gewoon.
"There are two things a ... (naam haal ik weg anders is het meteen duidelijk) doesn't do: eat vegetables and tap!"
xx lisa.
maandag 9 maart 2009 om 10:25
Oh ja, ik heb het opgezocht, inderdaad Joey en Phoebe. (Ik dacht Ross en Phoebe, omdat die ooit ook es een hele discussie over evolutie hadden )
OP wikipedia kun je het vinden, het is "The One Where Phoebe Hates PBS" Seizoen 5, aflevering 4...
"Joey gets a job at a PBS telethon which prompts Phoebe to reveal that she hates PBS. He tells her that there is no thing like a selfless good deed and she tries to find one to prove him wrong. Emily agrees to come to New York - if Ross promises to stop being friends with Rachel. Chandler and Monica continue to hide their relationship. "
OP wikipedia kun je het vinden, het is "The One Where Phoebe Hates PBS" Seizoen 5, aflevering 4...
"Joey gets a job at a PBS telethon which prompts Phoebe to reveal that she hates PBS. He tells her that there is no thing like a selfless good deed and she tries to find one to prove him wrong. Emily agrees to come to New York - if Ross promises to stop being friends with Rachel. Chandler and Monica continue to hide their relationship. "
dinsdag 24 maart 2009 om 19:39