Bekendste vrouw ter wereld?
donderdag 7 juni 2018 om 23:04
Wat een aparte lijst.
Er staan vrouwen in van wie ik de naam nog nooit heb gehoord.
Oprah niet eens in de top tien.......
donderdag 7 juni 2018 om 23:05
Mijn oudste zoon zou Madonna ook echt herkennen. Oprah kennen zij dan weer niet.fashionvictim schreef: ↑07-06-2018 23:01Mijn puber herkent Madonna niet en zegt alleen "oh ja, dat is die saaie muziek die jij leuk vindt". Hij herkent haar muziek dus wel op de radio maar haar zelf niet.
Oprah herkende hij wel bij het huwelijk van Meghan en Harry, dat was de enige gast die hij herkende, zelfs David Beckham zei hem niks.
O erg he denk je dan ook shoot ik word oud haha
Ik draai soms ook muziek van vroeger en zie ze dan kijken van=> mam wat doe jij??
Ontopic: Beyonce ook niet te onderschatten
donderdag 7 juni 2018 om 23:07
Hahaha, bij mij is het juist als ik uit mijn dak ga op muziek van nu. Op muziek uit mijn eigen tijd mag het, maar heel hard meezingen met Shawn Mendes of met Dua Lipa is "voor schut".2018anoniem schreef: ↑07-06-2018 23:05Mijn oudste zoon zou haar ook echt herkennen.
O erg he denk je dan ook shoot ik word oud haha
Ik draai soms ook muziek van vroeger en zie ze dan kijken van=> mam wat doe jij??
Ontopic: Beyonce ook niet te onderschatten
Am Yisrael Chai!
donderdag 7 juni 2018 om 23:08
donderdag 7 juni 2018 om 23:09
Van de eerste 20 zeggen er 4 mij echt helemaal niets en zitten er nog een aantal bij die mij wel vaag iets zeggen, maar die ik niet heel erg bekend vind.
donderdag 7 juni 2018 om 23:10
(Google dat maar, als je geen idee hebt waarom.)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 7 juni 2018 om 23:14
Ja, Cleopatra schoot bij mij ook nog ergens door m'n hoofd!
Maar Lucy? Welke Lucy?
(vast niet Ball
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 7 juni 2018 om 23:15
Ja, dat had ik ook, maar het is een wereldlijst en Pakistan en India zijn qua bevolking wel groot. Als alle Chinezen zouden stemmen krijg je weer een andere lijst.
donderdag 7 juni 2018 om 23:19
donderdag 7 juni 2018 om 23:21
donderdag 7 juni 2018 om 23:25
Valt wel mee denk ik, het dagboek van Anna frank is in 72 talen uitgebracht, van Afrikaans tot Zweeds. En ja in (west)Europa zal zij zeker bekender zijn dan in China, maar zelfs in het Chinees is het vertaald.
En Maria is ook niet alleen in Europa bekend. Het christendom is ook wijdverspreid over de wereld, als je bijvoorbeeld kijkt naar Amerika, Canada, maar ook Rusland.