Gezondheid alle pijlers

Bang voor camera’s

04-06-2018 00:17 53 berichten
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-06-2018 09:16
Reden: openingspost verwijderd
98.42% gewijzigd
-
anoniem_370651 wijzigde dit bericht op 06-06-2018 16:21
0.00% gewijzigd
-
anoniem_370651 wijzigde dit bericht op 06-06-2018 16:21
0.00% gewijzigd
sanjunipero schreef:
05-06-2018 22:53
Je huisarts gaat echt niet denken dat je gek of raar bent, hij is hier namelijk voor opgeleid en begrijpt dat dit soort angsten niets met 'gek' zijn te maken hebben. Succes donderdag!
Hoop het! Dankjewel
hoiendoei schreef:
05-06-2018 23:03
Ik weet zeker dat er camera’s mij in de gaten houden ik meen het ik weet het zeker. En waarom zou een man 2x langs lopen met de hond vamiddag bij ons in het dorp (winkels) en me aankijken dan moet hij toch iets van plan zijn!! Ik weet het zeker. Heel fijn dat je zegt dat je de schaamte voorbij bent ik hoop dat dat mij ook zal gebeuren. Niemand gaat met mij mee maar het is niet ver van mijn huis, ongeveer 5 minuten fietsen dus dat is wel een fijn gevoel over donderdag. De grootste angst voor donderdag is dat de mensen waarmee ik moet praten vinden dat ik opgesloten moet worden en mij voor gek verklaren. En vooral ook dat ik mijn gedachtes moet uitspreken tegen iemand in het echt. Op dit forum voelt het iets vertrouwder ofzo maar ik weet dat ik moet dat heeft de huisarts gezegt en jullie ook. Straks kunnen ze mijn gedachtens lezen en vinden ze me gestoord
Als ze je gedachten kunnen lezen hoef je ze ook niet te vertellen. Aangezien je dat wel moet vertellen kunnen ze dat niet.
Ik weet het, jij weet zeker van wel.
Is er niemand die met je mee kan? Echt, het is heel fijn dat er ook iemand anders luistert naar wat ze zeggen. Laat anders iig de afspraken die je maakt opschrijven.
Opnemen doen ze niet, je bent geen gevaar voor jezelf of de samenleving als ik het zo lees.
Het is een vrij gangbare waan.
Alle reacties Link kopieren
TO, ik had eerst je berichten nog niet gelezen maar je hoeft je echt geen zorgen te maken dat een arts je raar vind. De wanen die je hebt mbt cameras en gevolgd worden komen vaak voor. Succes morgen.
koffielepel wijzigde dit bericht op 05-06-2018 23:22
Reden: Berichten van TO gelezen
68.20% gewijzigd
Koffielepel schreef:
05-06-2018 23:08
Oei, ga hiermee absoluut naar je huisarts. Zo. Snel. Mogelijk. Als je hebt wat ik denk dat dit is dan wil je hier snel bij zijn.
Of je leest even de berichten van TO :idee:
Koffielepel schreef:
05-06-2018 23:08
Oei, ga hiermee absoluut naar je huisarts. Zo. Snel. Mogelijk. Als je hebt wat ik denk dat dit is dan wil je hier snel bij zijn.
Even lezen ze is al geweest en door verwezen.
Sterkte bij je afspraak vandaag Hoiendoei. :rose:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ben je net zo bang voor internet als camera's? Waarom die OP en het grootste deel van je reacties verwijderen? Pleur het dan niet op internet of denk van tevoren over de gevolgen na!
Tijdschriftenverslindster schreef:
07-06-2018 07:29
[...]
Misschien moet jij eerst eens even nadenken voordat je een reactie als deze geeft. Of je verdiepen in angsten als deze...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
07-06-2018 07:36
Misschien moet jij eerst eens even nadenken voordat je een reactie als deze geeft. Of je verdiepen in angsten als deze...
Dat gaat dus niet als iemand alle info wist! :lightbulb:
Dan blijft er dus niets anders over dan dat TO in de voorwaarden had kunnen lezen, waarmee ze akkoord is gegaan voordat ze account aanmaakte, dat ze OP niet mag wissen. En dat je dus verder altijd (geldt voor iedereen) dat je na moet denken wat je wel en niet op internet zet.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 07-06-2018 07:43
13.55% gewijzigd
Ben je net zo bang voor internet als camera's? Waarom die OP en het grootste deel van je reacties verwijderen? Pleur het dan niet op internet of denk van tevoren over de gevolgen na!
En, lucht het op? Is het fijn op die ivoren toren?
07-06-2018 07:39
Dat gaat dus niet als iemand alle info wist! :lightbulb:
Dan blijft er dus niets anders over dan dat TO in de voorwaarden had kunnen lezen, waarmee ze akkoord is gegaan voordat ze account aanmaakte, dat ze OP niet mag wissen.
Uit de (gequote) reacties is prima op te maken wat het probleem is waar to mee zit, dus klets niet dat je geen info hebt. Het is zelfs overduidelijk...

Maar goed, dit gaat offtopic, to, zet hem op!
Doe even normaal joh.
Heel veel sterkte vandaag Hoiendoei.
Ik heb een vriendin die in de psychiatrie werkt en die heeft een poster in haar gang hangen: ooit een normaal mens ontmoet? En... hoe was dat?
Ze vinden je niet gek. Ze zijn ervoor opgeleid om je te helpen.
Succes!
Hoe is het gegaan?
Hoe was het to?
To kom je nog terug onder een nieuwe nick voor een update?
ninanoname schreef:
07-06-2018 09:20
Ik heb een vriendin die in de psychiatrie werkt en die heeft een poster in haar gang hangen: ooit een normaal mens ontmoet? En... hoe was dat?
Ze vinden je niet gek. Ze zijn ervoor opgeleid om je te helpen.
Succes!
:rofl: leuk die moet ik onthouden :biggrin:
Weggehaald
anoniem_349075 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 23:31
Reden: Verkeerd begrepen
93.52% gewijzigd
Kleurfoutje schreef:
08-06-2018 18:52
Trouwens die gedachten is niet zo vreemd in deze tijd. Overal hangen tegenwoordig camera’s ik word er ook behoorlijk paranoïde van. Hoop voor je dat ze jou kunnen helpen er beter mee om te gaan. Sterkte!
Het zijn wel vreemde gedachtes. Hoe kom je op het idee om iemand die duidelijk de weg kwijt is te zeggen dat het normale gedachten zijn?
Weggehaald
anoniem_349075 wijzigde dit bericht op 08-06-2018 23:32
Reden: Verkeerd begrepen
96.20% gewijzigd
]

Dit soort gedachten zijn niet reëel. En in het geval van TO zo ernstig dat ze met spoed bij de ggz terecht kan.
En dan ga jij haar nog even lekker over het randje duwen? Dan ben je toch niet wijs?
anoniem_356538 wijzigde dit bericht op 09-06-2018 00:14
40.56% gewijzigd
dubbel
anoniem_349075 wijzigde dit bericht op 09-06-2018 21:14
Reden: Dubbel
98.55% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven