Vriendinnen in Leiden gezocht

01-03-2009 13:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik ben op zoek naar leuke nieuwe contacten. Meiden die van gezelligheid houden. Filmpje kijken, terassje pakken of een drankje in een cafeetje doen, shoppen, wandelen op het strand of in het bos, theeleuten op de bank, lekker koken met een borrel erbij, enz enz.

Ben zelf 25 jaar en heb een fulltime baan. Woon op kamers in Leiden en wil graag nieuwe mensen leren kennen. Ik hoop dat via deze weg te vinden. Ik ben single. Heb zat vriendinnen hoor, maar die wonen een eindje bij me vandaan. Nieuwe contacten zijn dus wel welkom!

Groetjes
Hai,

Bekend probleem. de meeste vriendinnen zijn verder weg verhuisd dus ben ook op zoek naar mensen in de buurt om leuke dingen mee te doen.

ik ben 29 en woon samen. mijn hobby's zijn shoppen, motor rijden, lezen en verder gewoon leuke dingen doen.

Laat maar weten als het je wat lijkt.

groetjes ieke
Heey,

Ik ben 24 en woon naast leiden. Werk in leiden in de gezondheidszorg, en vind het leuk wat nieuwe mensen te leren kennen.

Ben vrijgezel, woon nog bij me ouders, maar opzoek naar een huisje. Hobby's internetten kaarten maken lezen leuke dingen doen.

Hopelijk tot spreeks!

groetjes

marijke
Hai marijke,

als het je leukt lijkt om eens te mailen moet je het maar even laten weten.

groetjes ieke
Heey ieke,

dat lijkt me zeker leuk! ik heb je toegevoegd als vriend kunnen we via die weg verder.

groetjes

marijke
Haai meiden,

Leuk jullie reacties!

Mail me anders even: dan kunnen we verder kennismaken: janneke143@hotmail.com

Groetjes

Janneke
Haay Janneke,

Ik reageer even op je berichtje.. omdat we denk ik toch een beetje in hetzelfde schuitje zitten! haha!

Woon zelfs sinds 1,5 maand in Den Haag... niet zo heel ver van Leiden ;), en loop hier op dit moment stage, en heb vorige week besloten dat ik na stage waarschijnlijk in Den Haag ga blijven! Ik ben btw 22 jaar, en heb hiervoor in Leeuwarden gewoont/gestudeerd. Heb daar dus ook mijn vrienden, die ik achter heb moeten laten... en ben dus bezig met een nieuwe start, in een nieuwe stad... en de sociale contacten begin ik toch een beetje te missen!

Dus misschien heb je zin om een keer ergens een borrel of theetje te doen! En kijken of het klikt!

Byeee!

Groetjes, Melissa
Hey meiden!

Ik ben ook in voor gezelligheid!

Heb tijdens mijn studietijd veel leuke mensen ontmoet, maar helaas zijn mijn betere vriendinnen stuk voor stuk naar andere delen van het land verhuisd, wat regelmatig gezellig contact toch wat lastig maakt... Ik ben gek op film, lees graag, en vind het zowel leuk om cultureel te doen als gewoon heerlijk te kletsen. Thee drinken doe ik ook met veel plezier, hoewel een drankje in de kroeg er soms ook wel ingaat haha.

Ik zal jou in elk geval een mailtje sturen Janneke en het lijkt me erg leuk om via deze weg wat nieuwe mensen te leren kennen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven