Vogel zijn avontuur
maandag 11 juni 2018 om 09:49
Onze vogel is vorige week ontsnapt en 3 dagen weggeweest. Gelukkig heeft iemand hem gevonden en heeft onze oproep op Amivedi zien staan, dus zaterdag hadden we hem gelukkig weer terug! Nu is hij volgens mij nog steeds van streek, hij slaapt de hele tijd en doet bozig tegen ons. Het is een papegaaiachtige. Moet ik hem gewoon even laten of beter naar de dierenarts? Hij eet en drinkt gewoon en praat ook wel weer een beetje.
maandag 11 juni 2018 om 10:13
Zou hem gewoon even laten..
Naar de dierenarts is weer een extra impuls voor hem om meer van streek te raken.
Ik had dat ooit met een parkietje, die moest naar de dierenarts, en hij is een week boos op me geweest, draaide zich demonstratief om als ik voor de kooi kwam staan.
na die week was het weer goed, hij moest gewoon even bijkomen van alle indrukken denk ik.
Naar de dierenarts is weer een extra impuls voor hem om meer van streek te raken.
Ik had dat ooit met een parkietje, die moest naar de dierenarts, en hij is een week boos op me geweest, draaide zich demonstratief om als ik voor de kooi kwam staan.
na die week was het weer goed, hij moest gewoon even bijkomen van alle indrukken denk ik.
maandag 11 juni 2018 om 10:24
maandag 11 juni 2018 om 10:26
zazamaenade schreef: ↑11-06-2018 09:58Door de topic-titel dacht ik dat dit ging over hoe geweldig het zou zijn om te vliegen als een vogel
Gefeliciteerd ! Jullie zullen wel heel blij zijn. Verder heb ik geen goede ideeën of advies.
maandag 11 juni 2018 om 14:30
Hij ziet er nu anders een stuk beter uit dan toen we hem terug kregen wiseguy, hij gaat nl dood in de natuur.Next2UinMalibu schreef: ↑11-06-2018 13:48Ik zou ook boos zijn als ik even van mijn vrijheid mocht genieten en daarna weer opgesloten werd...
maandag 11 juni 2018 om 17:21
Nee zo slim is hij nog niet hij is pas twee