Napraattopic deel 99

24-05-2018 09:06 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
nina1966 schreef:
12-06-2018 16:01
En zo pakt een goede oplichter de boel dus aan.DIe vraagt nergens om die zorgt dat het aangeboden word.
Ik heb je gestaft je zit de boel extra op te stoken.
nina1966 schreef:
12-06-2018 16:01
En zo pakt een goede oplichter de boel dus aan.DIe vraagt nergens om die zorgt dat het aangeboden word.
Exact.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
12-06-2018 16:03
Goed hè :rofl:

En ook hier hè, niet eens in dat topic!
Ja, precies! Ik vind het erg knap hoor!
Life is short. Eat dessert first.
Natuurlijk zorgt een goede oplichter ervoor dat zij of hij niets moet vragen, maar dat het aangeboden wordt. Dat betekent niet dat alle mensen die niets vragen (zoals TO), allemaal oplichters zijn. Kleine nuance.

TO heeft inmiddels contact gehad met minstens 4 forummers, dat is voor mij meer dan voldoende bewijs.
doornroosje9 schreef:
12-06-2018 16:07
Ja, precies! Ik vind het erg knap hoor!
Dank je :jump:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
8102 schreef:
12-06-2018 16:04
+1
8102 schreef:
12-06-2018 10:48
Marte007 :heart: :redrose:
:hug: lief!

De onrust zit ‘m denk ik in de onvolledigheid. Dat bedoelde ik met mijn vorige post hier te zeggen. Er ontbreekt logica maar dat kan komen doordat informatie ontbreekt of omdat TO dingen misschien niet of niet goed begrijpt/uitgelegd heeft. De vraagtekens worden opgevuld met speculatie en dan ineens kan een verhaal heel logisch ‘waar/niet waar’ gemaakt worden op het forum of in iemands hoofd.
Lucifer2018 schreef:
12-06-2018 11:53
Ik denk dat de forummer bestaat. Ik denk alleen dat de schuldvraag voor een groot deel bij de forummer zelf ligt en dat ze dingen verzint/ of verkeerd begrijpt/ dingen weglaat ect.
eens, een eigen perspectief heeft op de waarheid. Dat kan natuurlijk maar je kan pas gericht hulp geven als je de hele context kent
doornroosje9 schreef:
12-06-2018 16:09

TO heeft inmiddels contact gehad met minstens 4 forummers, dat is voor mij meer dan voldoende bewijs.
Maar dit is dus totaal geen bewijs.
Ik zeg niet dat TO een oplichtster is, maar ze wordt nu wel heel erg op haar spreekwoordelijke blauwe ogen vertrouwd.
8102 schreef:
Dore ff normaal joh. Dit is napraat!
lise1985 schreef:
12-06-2018 16:28
Ik zeg niet dat TO een oplichtster is, maar ze wordt nu wel heel erg op haar spreekwoordelijke blauwe ogen vertrouwd.
Eens. Maar je zult wel gestaft worden want je zit de boel op te stoken :nut:
Wat doet het er allemaal toe? Degenen die willen helpen helpen, degenen die dat niet willen doen dat niet. Dat degenen die dat niet willen degenen die dat wel willen proberen te weerhouden van hulp en daarbij geen verdachtmaking schuwen vind ik meer dan triest. Maar goed, zoals mijn oma zaliger al zei; je wordt altijd overreden door een strontkar en nooit door een gouden koets.
Buufie66 schreef:
12-06-2018 16:36
Wat doet het er allemaal toe? Degenen die willen helpen helpen, degenen die dat niet willen doen dat niet. Dat degenen die dat niet willen degenen die dat wel willen proberen te weerhouden van hulp en daarbij geen verdachtmaking schuwen vind ik meer dan triest. Maar goed, zoals mijn oma zaliger al zei; je wordt altijd overreden door een strontkar en nooit door een gouden koets.
Je veroordeelt nu toch zelf ook. Had het dan bij je eerste 2 zinnen gehouden.
lise1985 schreef:
12-06-2018 16:28
Ze is zwanger, ze heeft geen gas en elektriciteit. Daar is de hulp voor. Ik neem aan dat je niet voor de lol afgesloten wordt van gas en elektriciteit.

Het zou kunnen dat ze een kussen onder haar kleding had natuurlijk... Sorry, slechte grap. ;-D

Maar goed, ik geloof TO inderdaad en ik vertrouw Flatverkopen ook. Wie dat niet doet of zich er niet goed bij voelt, moet vooral niet doneren.
ik oordeel niks, ik geef mijn mening
8102 schreef:
ben je wel helemaal jofel?
redbulletje schreef:
12-06-2018 16:46
ben je wel helemaal jofel?
Nee maar dat wist je al langer.
Het grote verschil is dat ik het rechtstreeks zeg dan krijg ik commentaar.
Of ik moet het in het geniep doen daar hou ik niet van.
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 12-06-2018 16:50
32.67% gewijzigd
Buufie66 schreef:
12-06-2018 16:44
Uhuh.
Buufie66 schreef:
12-06-2018 16:44
Blijkbaar voelen mensen zich aangesproken door je mening ;-)
8102 schreef:
12-06-2018 16:49
Nee maar dat wist je al langer.
Het grote verschil is dat ik het rechtstreeks zeg dan krijg ik commentaar.
Of ik moet het in het geniep doen daar hou ik niet van.
Maar wat is dat voor mentaliteit dat je mensen die 'n kritische noot posten monddood wil maken? (Want dat is waar staffen vaak toe leidt omdat de mods de context niet begrijpen en na 'n stafje een ban uitdelen)
redbulletje schreef:
12-06-2018 16:55
Maar wat is dat voor mentaliteit dat je mensen die 'n kritische noot posten monddood wil maken? (Want dat is waar staffen vaak toe leidt omdat de mods de context niet begrijpen en na 'n stafje een ban uitdelen)
Bij klachten over het systeem staffen moet je niet bij mij zijn, ik heb het niet bedacht.
Nu ga je poeslief zogenaamd in discussie een reactie er voor was ik niet helemaal jofel-
redbulletje schreef:
12-06-2018 16:55
Een kritische noot is prima en vaak ook nodig, maar er is een verschil tussen die twee of drie forummers in dat topic (die de boel aan het opjutten waren en waarschijnlijk ook één en dezelfde zijn/waren) en de rest van de forummers die gewoon kritisch zijn. Eentje daarvan heb ik ook gestaft en ik staf echt zelden.

Staffen op napraat is natuurlijk niet nodig. Fijn dat hier alles gezegd mag en kan worden. Beter hier dan in het topic zelf.
ik begrijp ook niet zo goed waarom er zo hysterisch gereageerd wordt op kritische noten.

Ik begrijp sowieso dat gedweep met de TO ineens niet, het lijkt wel een vorm van massahysterie. Normaal gesproken wordt er massaal met elkaar meegehoond en worden mensen om het minste geringste door een groep finaal afgebrand en van het forum gejaagd met schuimbekkende preken over Eigen Verantwoordelijkheid en Foute Keuzes, maar deze week stond de maan kennelijk anders en hebben "we" ineens massaal besloten dat we moeten laten zien wat een barmhartige Samaritanen we toch zijn. Ofzo.

Echt totaal niet des Vivas, het zal wel weer andersomdag zijn.
Am Yisrael Chai!
Goed boeiend onderwerp enzo.

Maar op welke man heeft MissiM gezeten?
Die is weeres 24 uur met pauze.
O, die twee forummers waren idd één en dezelfde. Dat vermoeden had ik al. Daarom opeens 48u voor de één en een perma voor de ander. Zie mod topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven