Anoniem_6428789dcd711
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Anoniem_638f50d08b10f
dinsdag 12 juni 2018 om 11:02
Geen verschil, wij daten maximaal 1 keer per maand.
Anoniem_69302932269ed
dinsdag 12 juni 2018 om 18:08
Het geilstje, mja, das een lastige. Het is vaak een momentje, zijn blik in combinatie met dat wat hij op dat moment met mij aan het doen is. Of mijn eigen overstromende hart terwijl hij heel dichtbij voelt.
Hoog in de top 3 staat in elk geval mijn ervaringen met een sling, allejezes wat een goed sekstuig!
Anoniem_6428789dcd711
woensdag 13 juni 2018 om 08:18
Euh.. Oh ja: mijn vrouwelijke partner als die daarbij aanwezig is. Anders zou ik het niet weten wat het lekkerste is om te zien of voelen. Proeven zou ik nog weleens mee kunnen gaan experimenteren door bij toekomstige solosessies te gaan eten op het moment supreme maar ik geloof niet dat je daadwerkelijk zit te wachten op de uitkomst van dat onderzoek, dus ik bespaar me die moeite.
Vind je lange of korte antwoorden leuker in dit topic?
Paar keer gehad maakt en dat maakt het wel extra geil
Wanneer was de laatste keer sex zonder gevoelens ?
Anoniem_69302932269ed
woensdag 13 juni 2018 om 09:51
Vrijdagavond. Ik vond m wel ontzettend tof maar gevoelens, neen. Daar komt bij dat ik m amper kende. De man waar ik wél gevoelens voor heb zat er trouwens naast
Zou je in bondage geneukt willen worden?
Zou je iemand in bondage willen neuken?