Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?

29-11-2008 13:24 7993 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het asotopic op Actueel:

Er gebeurde daar wat leuks. Een forummer die niet zo heel goed in de slappe was zit, zat met een niet goed werkende tv.

Een andere forummer had een tv over.

En zie daar! De tv die over was staat nu bij de forummer met de slechte tv!

Is dat leuk of wat?

En wellicht kunnen we elkaar zo uit de brand helpen.

(even voor Two: dit hoort dus niet op het prikbord, aangezien het zonder geldelijke betaling gaat)

Dus: wat heb je over? Wat wil je ruilen?

Ik trap af:

Ik heb een crosstrainer. Ja, ik. Dus dat is raar en ik heb er niks aan.

Wie wil hem gratis afhalen? Heb je misschien iets in return wat ik zou kunnen gebruiken?

Hoeft niet, hoor, als je niks hebt, dan mag je hem ook afhalen.
Geen bijzonderheden
quote:zusje78 schreef op 06 maart 2009 @ 17:49:

[...]

Hier hetzelfde! Maar het verbaast me niks dat die van ons er allebei zo uitzien, wij controlfreakerTs. Een controlfreak? Wie, ik? Welnee! Als alles maar op mijn manier gebeurt!
ZOETE WAT DOE JE HIER DAN NU??? WEGWEZEN!!!

wel lief dat je ons mist. En ik wil nog steeds heel graag de foto's zien van het afstudeerproject.
Ik heb hier een fitness roeier van 60 cm liggen. Nog in doos. Enkele keren gebruikt. Wie wil deze?

Foto plaats ik later nog nu ff geen puf voor.

Zoete meid, succes de komende anderhalve week. Maak er iets zo moois van dat je het met trots kan presenteren (ook hier ook ons topic haha) En natuurlijk kun je later nieuwe dingen plaatsen. Hebben we nog iets om naar uit te kijken.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
*gaat op handen zitten om niet te reageren op roeiding*
Zoete succes de komende anderhalve week! Ik ben inmiddels ook heel nieuwsgierig geworden naar je project.

Krissie ik hoop dat ie goed arriveerd. De postkantoormiep leek niet al te snugger en moest de verzendzegel vastplakken met plakband (volgens haar plakte het beter op plakband dan op het bruine papier -niet dus ) Ze worden er echt op geselecteerd volgens mij
Een tijdje geleden las ik iemand die gordijnen van Ikea aanbood, ik kan ze niet terugvinden.........Wie o wie....Ik heb er interesse in....

Groetjes,

NannieB
NannieB, dat was Extrahalo.
Cum non tum age
Dank je Noa, dat was snel!!!

Extrahalo....heb je de gordijnen nog?

Groetjes,

NannieB
Daisy je hebt mail terug!

En GO Zoete , GO Zoete . Je kunt het!!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ja NannieB, het is toch frappant dat ik dat dan wel onthou, maar de dingen die ik zelf wil hebben met geen mogelijkheid meer kan terugvinden.
Cum non tum age
Noa
Hallo meiden,

Heeft een van jullie mannen zin in een paar broeken van Dockers (Levi), in zeer mooie staat. De maat is 33/32 en eentje 32. Een donkerblauwe en een paar kaki broeken. Dockers is zo'n net model broek (kijk maar eens op mp).

Iemand?? Manlief is flink afgevallen en zwemt er dus in.

Jennie
jennie, zou je me kunnen mailen over de broeken

op vivaparel78@hotmail.com?
quote:Ann Liv schreef op 06 maart 2009 @ 17:06:

[...]

Het is een slinger met de naam van Parelkind, dus ik denk niet dat ze het me in dank afneemt als ik hem hier laat zien. Maar als je héél nieuwsgierig bent kan ik via hyves misschien wel een fotootje laten zien. Vriendlief zei toen hij de slinger af zag: sow, die is echt best leuk geworden.

Maarrr Parel, joehoe! Mail jij je adres even aan me door?

sow! die heb je snel af!!

Parelkinds naam is algemeen bekend hoor op de kinderpijler dus maggie er hier ook wel op

Scoor je vast nog punten met de slinger!

vivaparel78@hotmail.com
Oh ik ben wel benieuwd omdat er ook een Zwiepjeslinger komt!
Ik ben ook benieuwd naar de slinger.
Cum non tum age
quote:Tallulah schreef op 06 maart 2009 @ 16:52:

Meiske1981: De muisjes vallen erg in de smaak! Vooral Gijs, de kleine kat, is er uren zoet mee. Bedankt! Jouw boek is onderweg, vandaag gepost.Fijn dat het goed is aangekomen! Onze kat vindt alleen de zachte muisjes (zonder dat piepding erin) leuk. Ik zie het boek morgen of maandag wel.
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 06 maart 2009 @ 19:37:

Ik heb hier een fitness roeier van 60 cm liggen. Nog in doos. Enkele keren gebruikt. Wie wil deze?

Foto plaats ik later nog nu ff geen puf voor.

.

jajajajaja

watwiljeterug
heb je gemaild
ik ben ook heeeeel benieuwd hoor
Zwieber, ik ben tussen half 11 en 11 in de buurt, maar het kan ook gerust een andere keer, hoor, niet voor thuisblijven, jij ligt wel vaker op de route Dan rij ik gewoon stilletjes jouw huisje voorbij (heb ik mooi nog even tijd om muziek te regelen, want dat wil niet zoals ik wil, maar als je toevallig thuis zou zijn, kan ik een CD natuurlijk makkelijk opsturen achteraf)
Krissie, bel anders gewoon even tegen die tijd. Misschien ga ik namelijk met de heren naar Plaswijk park maar misschien ook niet.
quote:zusje78 schreef op 06 maart 2009 @ 18:52:

Lola, nu heb ik alles gehad... we hebben via hyves gemaild, vanmorgen heb ik dat ene adres gebruikt voor de bijlages en ik zie dat ik je net op je hotmail heb gemaild... Schiet lekker op .

!

Wat heb jij veel email adressen van mij!

Als het mag ga ik voor het zwarte horloge, en als het niet al te hebberig is...ik vind die sjaal ook wel heel leuk.....
Lola, kan je me nog even je adres mailen, dan gaat bedankje morgen op de post.
Prima hoor, ze zijn allebei voor jou! Dat zwarte horloge heeft trouwens een merkje van Diesel, maar dat is het niet .

Versturen wordt dan wel maandag, want het horloge wil ik wel in een bubbelenvelop versturen en die liggen er op mijn werk zat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven