Is een ruimdenkende date een pré?

19-06-2018 17:00 75 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik date al een 5 maanden met een leuke man, waarvan ik de indruk had dat hij enigszins
ruimdenkend is.
Mijn exen en vorige dates waren verre van ruimdenkend.
Ja, wel veel interesse bij mijn dates voor anaal maar omgekeerd.
Neej.. 'dat is een uitgang' of 'dat is gay!'... :whut: herkenbaar?
Toen ik gisteravond zijn interesse ontdekte, heb ik hem direct gevraagd of hij bi is.
Vooroordeel maar toch direct checken.! Wat hij gelukkig niet is. :-)
Date alleen met een man die echt voor mij gaat, die niet buiten de deur gaat eten.
Toys zijn voor hem in principe geen probleem, maar ik moet niet met bdsm of andere dingen bij hem
aankomen. Fijn want dit doet mij ook niks.

Naast mannendroom nummer een; een trio met twee vrouwen wil hij prostaat orgasme,
zo'n fullbody orgasme eens ervaren.
Na onze date thuis eens ingelezen wat het precies is. Niet op een
sm-achtige manier meer sensueel zou ik er geen problemen mee hebben als het onze relatie verdiept,
verrijkt.

Hoezo zou ik hem dit genot niet gunnen, als het zoals ik op het internet las hem er een intense plezier mee doe. Iets met de prostaat...
Het is intrigerend om de 'normale' rollen af en toe om te draaien. Te geven i.p.v. te ontvangen.
Indruk dat hij hierdoor ook ervaart hoe het is, hij tijdens het penetreren beter aanvoelt wat
aandachtspunten zijn, wat goed voelt en wat no-go's zijn.
Wie weet gaan we als het ons bevalt, shoppen voor zo'n voorbinddildo.

Welk effect heeft het af en toe omdraaien van de rollen in je relatie ?
Het inbrengen van zo'n voorbinddildo in ons spel. Verrijkt dit een relatie ?
Sweet_Concubine schreef:
20-06-2018 09:07
Ik lees je nu een paar keer iets schrijven in de trant van "zo lang het maar geen bdsm is". Je lijkt geïnteresseerd is van alles en nog wat, als er maar niet het label bdsm op geplakt kan worden. Waarom? Wat the fuck maakt dat label nou uit?
En ja, ik ben een bdsm-er, maar daar komt mijn opmerking niet vandaan. Het valt me gewoon echt op dat je de handeling niet wil vermijden, de emoties niet wil vermijden, eigenlijk niks wil vermijden behalve het label. En precies dàt rijmt m.i. héél slecht met open minded zijn, waar je het topic mee/over begon.
Goed geschoten! Gisteravond had ik eens gegoogled en viavia wat pegging films bekeken. Viel me op dat veel films de indruk gegeven dat zo'n harde pegging vrijpartij normaal lijkt te zijn. Gelukkig ontdekte ik ook een aantal sensuele soortgelijke films wat mij veel meer aansprak. Mooi om te zien. Klopt inderdaad dat ik geïnteresseerd ben in alles en nogwat. Het label maakt mij geen fuckt uit. En wie weet ontdek ik tijdens het peggen een andere kant van mij.
FrauenPower schreef:
20-06-2018 09:18
Goed geschoten! Gisteravond had ik eens gegoogled en viavia wat pegging films bekeken. Viel me op dat veel films de indruk gegeven dat zo'n harde pegging vrijpartij normaal lijkt te zijn. Gelukkig ontdekte ik ook een aantal sensuele soortgelijke films wat mij veel meer aansprak. Mooi om te zien. Klopt inderdaad dat ik geïnteresseerd ben in alles en nogwat. Het label maakt mij geen fuckt uit. En wie weet ontdek ik tijdens het peggen een andere kant van mij.
Het label lijkt je toch wel wat uit te maken als je steeds maar weer aangeeft dat het "niet op een bdsm manier" mag zijn

Los van wat je nu allemaal hebt gezien is het natuurlijk ook minstens zo handig om te weten welk beeld je date erbij heeft
Leesook schreef:
20-06-2018 09:21
Het label lijkt je toch wel wat uit te maken als je steeds maar weer aangeeft dat het "niet op een bdsm manier" mag zijn

Los van wat je nu allemaal hebt gezien is het natuurlijk ook minstens zo handig om te weten welk beeld je date erbij heeft
Ga eens polsen welk beeld hij hierbij heeft.
Leesook schreef:
20-06-2018 08:54
Ik weet niet precies welk merk ik heb, maar het is inderdaad zo'n model
Fun factory is ook wel een goed merk in mijn ervaring (alleen heb ik dit model niet geprobeerd)
Zo'n model is wel lastiger te gebruiken dan eentje in een harnas omdat je dus ook moet concentreren op het vastklemmen van het deel dat jij inbrengt. En nogmaals...Ik heb niet het idee dat het mij nu daadwerkelijk stimuleert. Je hebt enkel een deel in je vagina maar het beweegt niet (want anders kun je geen druk zetten) en is niet groot genoeg om een prettig gevoel te geven

Op climaximaal.nl kun je nog goede adviezen vinden voor het aanschaffen van seksspeeltjes. Heel duidelijk omschreven waar je het beste op kan letten

En verder is klein beginnen wel het handigste als jullie er allebei nog weinig ervaring mee hebben.
Dus buttplugs in verschillende maten, hem zelf eerst eens de dildo in laten brengen en stap voor stap toewerken naar het punt dat jij de strap-on draagt en hem penetreert
Goede tip. Zag dat die funfactory zo'n beginners butplugs heeft. Lijkt me wel wat...
zazamaenade schreef:
19-06-2018 18:37
Ach ja, er zijn ook mensen die homoseksualiteit pathetisch vinden ...

Pejeka, je bevestigt wel weer mooi de vooroordelen die er over jou leven Afbeelding
Kan zijn. Maar ik denk dat het merendeel van de vrouwen er ook geen genoegen mee zou nemen alleen een plastic dildo in hun geslachtsorgaan te voelen, want hoe je het ook wendt of keert, het is toch anders dan "echt". Dus waarom zou een man dan opgewonden moeten raken van een rubberen voorbindding als hij ook "echt" kan hebben?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
20-06-2018 16:22
Kan zijn. Maar ik denk dat het merendeel van de vrouwen er ook geen genoegen mee zou nemen alleen een plastic dildo in hun geslachtsorgaan te voelen, want hoe je het ook wendt of keert, het is toch anders dan "echt". Dus waarom zou een man dan opgewonden moeten raken van een rubberen voorbindding als hij ook "echt" kan hebben?

Nu schiet je toch echt in je eigen voet, Pejeka !
Die man houdt misschien wel erg van deze vrouw, en wil juist dát met die vrouw. Dat kan.
Met andere woorden, hij wil er niet één van een andere man, maar hij wel het van de vrouw van wie hij houdt of voor wie hij is gevallen.
Seksuele voorkeuren zijn er in eindeloze variaties. Als het samengaat met liefde in een relatie is dat mooi.
nounou
zazamaenade schreef:
20-06-2018 16:36
Nu schiet je toch echt in je eigen voet, Pejeka !
Die man houdt misschien wel erg van deze vrouw, en wil juist dát met die vrouw. Dat kan.
Met andere woorden, hij wil er niet één van een andere man, maar hij wel het van de vrouw van wie hij houdt of voor wie hij is gevallen.
Seksuele voorkeuren zijn er in eindeloze variaties. Als het samengaat met liefde in een relatie is dat mooi.
Kan. Maar die vrouw heeft nou eenmaal geen penis. Ieder zijn ding en ik gun ieder het zijne, maar ik denk dat ik gigantisch de slappe lach zou krijgen van een vrouwen met zo'n voorbindding... Op dezelfde manier waarop ik de slappe lach zou krijgen van een man met voorbindborsten, ofzo...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
20-06-2018 16:39
Kan. Maar die vrouw heeft nou eenmaal geen penis. Ieder zijn ding en ik gun ieder het zijne, maar ik denk dat ik gigantisch de slappe lach zou krijgen van een vrouwen met zo'n voorbindding... Op dezelfde manier waarop ik de slappe lach zou krijgen van een man met voorbindborsten, ofzo...
Heb de indruk dat het geaccepteerder lijkt dat een vrouw het met een andere vrouw iets seksueels doet dan omgekeerd.
Bijvoorbeeld, dat mijn date ook voor de ervaring ook een echte wil proberen op een bi-avond.
Zoals leesmaar en zazamaenade al aangaven, het gaat het om de seksuele voorkeuren én onze match hierin.
Ikzelf wordt niet warm van man-man sex bijvoorbeeld.
Ik wordt wel warm van man-vrouw. Het liefst op die manier dat je zo nu en dan aan een blik voldoende hebt met ruimte voor vanilla bdsm.
Mooiste is als ik hem moet 'afremmen'. Zoals mijn eerste date die mij al verraste met een intens voorspel.
Of ik nu mijn speeltje voorbind, speeltje vasthoud of zo'n zuigdildo vastmaak aan de douchewand om hem
meer plezier te geven dan doe ik dit binnen mijn eigen grenzen met alle liefde.
De tips om e.a. rustig op te bouwen via buttplugs volg ik op, nadat ik weet hoe hij het graag wil.

Vanmiddag gaf mijn beste vriendin het volgende aan; 'wow pegging!, dan jullie moeten elkaar goed aanvoelen en de communicatie moet goed zijn.'
'Mooi dat hij zo open-minded is, en deze behoefte met je deelt.'
Beetje belachelijk, het woord ruimdenkend hier te bezigen. Wat hebben seksuele anomalieën daarmee te maken? Enige dat ruimer wordt is 's mans uitlaat..
Magister schreef:
20-06-2018 18:30
Beetje belachelijk, het woord ruimdenkend hier te bezigen. Wat hebben seksuele anomalieën daarmee te maken? Enige dat ruimer wordt is 's mans uitlaat..
Dus als een man mij anaal penetreert is het wel oké. Opmerkelijk.
Hem 'm gesproken en mooi dat ook hij van de vanilla bdsm is.
Nouja, veel plezier ermee toch? Komt vast goed zo te lezen.
koekies zijn lekker
Magister schreef:
20-06-2018 18:30

Het is een mooi woord hoor, anomalieën, maar het voelt toch wat benauwd.
Zullen we gelijk maar verordonneren dat alleen missionaris tussen man en vrouw, 2 keer per week, het voorgeschreven menu is, voor iedereen ?
nounou
zazamaenade schreef:
21-06-2018 12:15
Het is een mooi woord hoor, anomalieën, maar het voelt toch wat benauwd.
Zullen we gelijk maar verordonneren dat alleen missionaris tussen man en vrouw, 2 keer per week, het voorgeschreven menu is, voor iedereen ?
Ga jij je mond eens spoelen! :whip:
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
21-06-2018 12:34
Ga jij je mond eens spoelen! :whip:

:D Nee, ik neem straks koffie met een koekje. Reuze tuttig.
nounou
FrauenPower schreef:
21-06-2018 12:00
Het is of vanilla óf bdsm.

Da's ook alles wat ik weet. ik weet niet eens wat anamolien zijn. Of hoe je het schrijft. Ik houd van JIp en Janneke taal en niet van google.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
zazamaenade schreef:
21-06-2018 12:42
:D Nee, ik neem straks koffie met een koekje. Reuze tuttig.
Dubbel :whip:
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
21-06-2018 13:11
Dubbel :whip:

Nee dank u. Ik ben al voorzien.
nounou
Quaintrelle schreef:
21-06-2018 13:05

Da's ook alles wat ik weet. ik weet niet eens wat anamolien zijn. Of hoe je het schrijft. Ik houd van JIp en Janneke taal en niet van google.

Niet zo star doen, hoor ;-D

Ik houd wel van mooie woorden, het verruimt de mogelijkheden om je uit te drukken toch ?
Interessantdoenerij ligt er dicht tegenaan, dat wel :A:

En van een quaintrelle had ik nog nooit gehoord, dus leve het opzoekenAfbeelding
nounou
zazamaenade schreef:
21-06-2018 13:18
Niet zo star doen, hoor ;-D

Ik houd wel van mooie woorden, het verruimt de mogelijkheden om je uit te drukken toch ?
Interessantdoenerij ligt er dicht tegenaan, dat wel :A:

En van een quaintrelle had ik nog nooit gehoord, dus leve het opzoekenAfbeelding
Niet zo slim en bijdehand doen nou ;D
Maar okeeeej vooruit , ik geef toe. Het klopt wel. Ik houd ook van mooie woorden en van mooie zinnen, maar alleen als ze bijdragen aan het geheel. Nu heb ik jouw nick even gegoogled, maar eh alleen maar viva hits haha!

Om nog maar iets on topics te zeggen:
Of het nu voor de vanilla of bdsm is je hebt ook van die "strapless" strapons . Zoals de driedubbele paarse threepleaser , die blijft goed zitten. Voelt fijn, alleen geen trilfunctie. Maar zulke heb je vast ook met trilfunctie. Ik vond het vooral handig dat er geen bandjes en gedoe zijn en deze gewoon blijft zitten zoals ie hoort, zonder dat je daar heel bewust steeds mee bezig moet zijn.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
FrauenPower schreef:
21-06-2018 12:00

Dat komt wel goed dan ;-)
Sorry voor mijn melige offtopics.

(zaza is een voornaam)
nounou
zazamaenade schreef:
21-06-2018 14:07
Dat komt wel goed dan ;-)
Sorry voor mijn melige offtopics.

(zaza is een voornaam)
Ziet er wel naar uit. Op ons gemak voorbereiden en dan eens doen wat ik nooit dacht te zullen doen.
Toch nieuwsgierig of het effect op zijn intuïtieve vaardigheden. Bedoel. Gaat nu zelf ervaren hoe belangrijk een voorbereiding en het tijd nemen is als ik hem anaal penetreer. Omgekeerd wellicht ook meer de tijd neemt. Hoe heb jij dit ervaren?
FrauenPower schreef:
21-06-2018 22:57
Ziet er wel naar uit. Op ons gemak voorbereiden en dan eens doen wat ik nooit dacht te zullen doen.
Toch nieuwsgierig of het effect op zijn intuïtieve vaardigheden. Bedoel. Gaat nu zelf ervaren hoe belangrijk een voorbereiding en het tijd nemen is als ik hem anaal penetreer. Omgekeerd wellicht ook meer de tijd neemt. Hoe heb jij dit ervaren?

Het spijt me voor je, maar daar ga ik verder niet over uitweiden; het is ook al erg lang geleden.
nounou
zazamaenade schreef:
21-06-2018 23:14
uitweiden
:rofl:
Quaintrelle schreef:
21-06-2018 13:05
Licht straciatella dus in het geval van TO :P

Wat ik weet van voorbinders die je ook als vrouw inbrengt is dat ze er weinig zijn. Eigenlijk alleen in het goedkope segment. Tussen de betere kwaliteit vind je ze niet. Dat heeft te maken dat het heel moeilijk is één te maken die zowel voor gevende partij in de goede hoek zit, als voor de ontvangende partij. Dat is anatomisch best ingewikkeld blijkbaar.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven