Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 20 juni 2018 om 17:58
Wow! Die eet wel heul veel avondmaaltijden per dag dan.Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2018 16:56Hij is echt overal. En dat voor iemand die zich naar eigen zeggen alleen na het avondmaal een half uurtje forummen veroorlooft![]()
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 20 juni 2018 om 18:00
En hij heeft echt o-ve-ral verstand van he. Zelfs van kleuterverlenging.
woensdag 20 juni 2018 om 18:08
Maar dat is ook heel normaal, hij heeft zoveeeeel pleegkinderen opgevoed.Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2018 18:00En hij heeft echt o-ve-ral verstand van he. Zelfs van kleuterverlenging.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 20 juni 2018 om 20:14
woensdag 20 juni 2018 om 20:15
Ah welja joh... laat gaan. Boeit mij echt niets.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 20 juni 2018 om 20:16
Nee!Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2018 18:00En hij heeft echt o-ve-ral verstand van he. Zelfs van kleuterverlenging.
Is hij nou helemaal? Solomio daar ook al?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
woensdag 20 juni 2018 om 20:26
Nee, die heeft helaas afstand gedaan van haar stokpaardjes. En ik heb er ook niet zo'n zin in, in dat topic. Tegen zoveel vooringenomen niet door kennis of ervaring gehinderde domheid kan ik echt niks inbrengen, dus ik wens die arme TO veel geluk.
woensdag 20 juni 2018 om 21:17
Ik zat zelf even op school. Ik ga even kijken.Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2018 20:26Nee, die heeft helaas afstand gedaan van haar stokpaardjes. En ik heb er ook niet zo'n zin in, in dat topic. Tegen zoveel vooringenomen niet door kennis of ervaring gehinderde domheid kan ik echt niks inbrengen, dus ik wens die arme TO veel geluk.
Self-reflection: You were an idiot then, and you are still an idiot now.
Week 20 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 20 juni 2018 om 21:21
Topic van Ei? Is het zinnig dat ik dat doorlees? Stokpaardjesgewijs?
Ik zit comfortabel ergens op de A9, de buschauffeur let op het verkeer (hoop ik), dus ik heb wel een paar minuutjes over.
Ik zit comfortabel ergens op de A9, de buschauffeur let op het verkeer (hoop ik), dus ik heb wel een paar minuutjes over.
woensdag 20 juni 2018 om 21:40
Nee ander topic.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 20 juni 2018 om 21:41
kinderen/kopieergedrag/list_messages/412906
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 20 juni 2018 om 21:57
Is Enn een gek mens?Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2018 21:42Nee dat topic van Ei bemoei ik me wel tegenaan.
En je kan zeggen van Enn wat je wil, het is een gek mens en zo, maar ze komt daar wel met hele goeie adviezen![]()
woensdag 20 juni 2018 om 21:58
Thx.
Zo onhandig als het onderwerp niet in de topictitel staat.
donderdag 21 juni 2018 om 05:29
Ook goedemorgen & bah!
De doorgedraaide medeforummer is op oorlogspad. Ben 'm zat. In welke landen mag je je vrouw wettelijk slaan?
De doorgedraaide medeforummer is op oorlogspad. Ben 'm zat. In welke landen mag je je vrouw wettelijk slaan?
donderdag 21 juni 2018 om 05:49
Wat een naar mannetje is dat toch. Voor deze post mag hij van mij wel een ban krijgen.yette schreef: ↑21-06-2018 05:29Ook goedemorgen & bah!
donderdag 21 juni 2018 om 11:09
Tsjonge, was het zo erg als de titel doet vermoeden ?yette schreef: ↑21-06-2018 05:29Ook goedemorgen & bah!
Ik dacht eigenlijk dat het slechts een simpele ziel was die om wat aandacht verlegen zat.
zazamaenade wijzigde dit bericht op 21-06-2018 11:12
0.11% gewijzigd
nounou