Vriend liegt over ex..

21-06-2018 09:08 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hallo

Ik weet niet hoe ik dit moet verwijderen dus maar even zo :')
anoniem_371599 wijzigde dit bericht op 22-06-2018 10:07
93.53% gewijzigd
Ik wil in ieder geval iedereen toch bedanken voor zijn mening en kijk op dingen waar ik dingen van mee kan nemen :')
Nonameplease schreef:
21-06-2018 09:55
Voor mij is het lastig omdat ik nu vooral de indruk afgeef dat het geen goede relatie is of alles goed gaat. Ik ben ook vooral erg onzeker ook met vertrouwen en kan ook nog wel eens moeilijk uit de hoek komen op zo een gebieden maar de relatie tussen ons gaat verder hartstikke prima alleen ligt het probleem ook wel bij mij dat ik er misschien gewoon te veel bij stil sta af en toe? Of me eigen te druk maak.

Ik reageer zo heftig en vooral omdat ik gewoon me eigen ook schuldig voel omdat ik door alles heen heb gekeken.
Hij liegt en dat betekent dat de relatie niet goed is en dat niet komt door jouw onzekerheid
Je vindt hele gesprekken tussen hun en brieven die hij schrijft over hun relatie maar zij belt en bericht hem steeds waar hij niet op reageert.
Hoe kunnen ze gesprekken hebben als hij niet reageert?
Of zijn die gesprekken en brieven van voor jullie relatie en reageert hij nu, tijdens jullie relatie, niet meer?
In het laatste geval zie ik het probleem niet.
Hij wil er niet over praten, dat moet hij ook niet, jij stelt vragen over dingen van voor jouw tijd, waar hij niet wil op antwoorden en dan krijg je zo'n rare reacties.
Hadewychh schreef:
21-06-2018 10:33
Je vindt hele gesprekken tussen hun en brieven die hij schrijft over hun relatie maar zij belt en bericht hem steeds waar hij niet op reageert.
Hoe kunnen ze gesprekken hebben als hij niet reageert?
Of zijn die gesprekken en brieven van voor jullie relatie en reageert hij nu, tijdens jullie relatie, niet meer?
In het laatste geval zie ik het probleem niet.
Hij wil er niet over praten, dat moet hij ook niet, jij stelt vragen over dingen van voor jouw tijd, waar hij niet wil op antwoorden en dan krijg je zo'n rare reacties.
Dat begrijp ik ook zeker, en ik zeg ook al dat ik af en toe zelf moeilijk kan zijn in zo een situaties. Begrijp ik ook totaal. Alleen waarom moet hij er dan zo een verhaal achter maken? Hij had me ook kunnen zeggen dat hij er niet over wou praten en het uit kunnen leggen waarom niet ipv er zo raar over te doen en er zo een grote leugen van te maken. Dat maakt het alleen maar erger want op het begin zocht ik er niks achter totdat hij er zelf heel apart over ging doen.

De gesprekken hebben ze inderdaad meer gehad voor dat we iets hadden en op het begin dat we iets hadden en hierin werd ik ook veel vermeld, is ook een goed teken dat weet ik, maar zij zoekt nu veel contact met hem waaronder dus de appjes en de belletjes. Hij geeft ook aan dat hij mensen niet blokkeert en dat vind ik ook prima want dat is zijn keuze. Alleen gaat het mij om de leugen.
De meningen van andere mensen is dat zij niet zo’n relatie zouden willen. Binnen 9 maanden al samenwonen en vooral hij die zulke leugens vertelt... mijn relatie zou het zeker niet zijn. En ik woonde al veel eerder samen.

Wanneer zijn zijn leugens genoeg voor jou?
Adem in, adem uit, en herhaal indien nodig ;)
hij liegt, en hoe... wil je bij hem blijven?

je kunt dan nooit meer iets geloven wat hij zegt... want de man beweerde dat een vrouw die hij heeft lopen douwen zijn tweelingzus is :-o serieus te bizar gewoon
Lorem Ipsum
OpenHaardVuur schreef:
21-06-2018 10:46
De meningen van andere mensen is dat zij niet zo’n relatie zouden willen. Binnen 9 maanden al samenwonen en vooral hij die zulke leugens vertelt... mijn relatie zou het zeker niet zijn. En ik woonde al veel eerder samen.

Wanneer zijn zijn leugens genoeg voor jou?

Dat vraag ik me ook af, dat is ook het gene wat me zo dwars zit.
Ik wil gewoon de waarheid horen.

Ik zal uiteindelijk toch de confrontatie aan moeten gaan hierover want het is voor mij een echte muur tussen ons in. Onze relatie is dan niet helemaal oke, maar ik ben niet iemand die gauw opgeeft op iemand anders..

Het doet veel pijn en maakt me onzeker.
turquasi schreef:
21-06-2018 11:00
hij liegt, en hoe... wil je bij hem blijven?

je kunt dan nooit meer iets geloven wat hij zegt... want de man beweerde dat een vrouw die hij heeft lopen douwen zijn tweelingzus is :-o serieus te bizar gewoon

Hij heeft ook een keer beweerd dat ik het door de war haal met elkaar. Zijn tweelingzus en die vrouw. Toen ik in zijn mobiel keek stond er die vrouw tussen zijn appjes, ik had hem geconfronteerd hiermee en daarna had hij precies die vrouw naar een contact gemaakt onder de naam van zijn "tweelingzusje". Daarna wou hij er niet meer over praten omdat ik te paranoide was.
Nonameplease schreef:
21-06-2018 11:05
Hij heeft ook een keer beweerd dat ik het door de war haal met elkaar. Zijn tweelingzus en die vrouw. Toen ik in zijn mobiel keek stond er een vrouw tussen zijn appjes, ik had hem geconfronteerd hiermee en daarna had hij precies die vrouw naar een contact gemaakt onder de naam van zijn "tweelingzusje". Daarna wou hij er niet meer over praten omdat ik te paranoide was.
zet die man alsjeblieft aan de straat
dit komt echt niet meer goed, deze man deugt gewoon niet. Daar kun jij je nu op doodlopen, maar hij blijft gewoon de eikel die hij is
lilalinda schreef:
21-06-2018 11:06
zet die man alsjeblieft aan de straat
dit komt echt niet meer goed, deze man deugt gewoon niet. Daar kun jij je nu op doodlopen, maar hij blijft gewoon de eikel die hij is

Het is lastig om 1 2 3 zoiets te beslissen. Ik weet dat het niet deugt maar af en toe denk ik dat ik de hele wereld op mijn schouders kan dragen en iedereen beter kan maken en dat put me ook uit. Altijd denk ik wel dat het beter word en ik me eigen er van af kan zetten. Het verwart me allemaal gewoon zo omdat alles verder goed gaat. Buiten dit om gaat alles verder gewoon zijn rolletjes, ik beschuldig hem ook niet gelijk van vreemdgaan met seks maar misschien af en toe wel vreemdgaan in de zin van verlangen naar de ander en niet los kunnen laten van exen. Ik wil gewoon de waarheid weten en waarom hij er zo spastisch over moet doen.

En ik moet echt oprecht wel zeggen dat ik gelukkig ben met hem, alleen betwijfel ik of hij zijn genoegen wel uit mij kan halen aangezien dit alles. En ik ben waarschijnlijk heel naïef maar dat ben ik.
Nou veel geluk ermee dan he?

Waarom zijn er mensen die zo wanhopig zijn dat ze gaan samenwonen met zulke minkukels? Echt.
Nonameplease schreef:
21-06-2018 11:10
Het is lastig om 1 2 3 zoiets te beslissen. Ik weet dat het niet deugt maar af en toe denk ik dat ik de hele wereld op mijn schouders kan dragen en iedereen beter kan maken en dat put me ook uit. Altijd denk ik wel dat het beter word en ik me eigen er van af kan zetten. Het verwart me allemaal gewoon zo omdat alles verder goed gaat. Buiten dit om gaat alles verder gewoon zijn rolletjes, ik beschuldig hem ook niet gelijk van vreemdgaan met seks maar misschien af en toe wel vreemdgaan in de zin van verlangen naar de ander en niet los kunnen laten van exen. Ik wil gewoon de waarheid weten en waarom hij er zo spastisch over moet doen.

En ik moet echt oprecht wel zeggen dat ik gelukkig ben met hem, alleen betwijfel ik of hij zijn genoegen wel uit mij kan halen aangezien dit alles. En ik ben waarschijnlijk heel naïef maar dat ben ik.
Jullie zijn pas negen maanden samen, dat is nog zo kort. Je klinkt vooral alsof je afhankelijk bent van hem en het hem zoveel mogelijk naar de zin moet maken. Waar blijf jij in deze relatie als je dit al wil accepteren van hem?
lise1985 schreef:
21-06-2018 11:12
Jullie zijn pas negen maanden samen, dat is nog zo kort. Je klinkt vooral alsof je afhankelijk bent van hem en het hem zoveel mogelijk naar de zin moet maken. Waar blijf jij in deze relatie als je dit al wil accepteren van hem?

Daar heb ik ook vaak bij stil gestaan. Alles gaat snel en zijn dit de juiste keuzes? Maar ik voel me er echt goed bij en heb ook nooit gehad dat ik dacht dat ik de foute keuze maakte. Alleen dit valt me gewoon zwaar.

Ik ben ook wel iemand die veel geeft en af en toe misschien ook teveel.

Ik ben confused
Nonameplease schreef:
21-06-2018 11:10
Het is lastig om 1 2 3 zoiets te beslissen. Ik weet dat het niet deugt maar af en toe denk ik dat ik de hele wereld op mijn schouders kan dragen en iedereen beter kan maken en dat put me ook uit. Altijd denk ik wel dat het beter word en ik me eigen er van af kan zetten.
ga eens met iemand praten, de huisarts kan je de eerste stap laten zetten
Lady_Day schreef:
21-06-2018 09:31
Die vent spoort niet... tweelingzus, hoe verzin je het... :facepalm:
dit!
Lezen jullie nu echt niet dat die gesprekken van voor de relatie met TO komen en hij haar berichten en telefoontjes sindsdien niet meer beantwoordt?
Die man wil die relatie achter hem laten en TO heeft in zijn berichten en kasten zitten neuzen waardoor zij allerhande informatie over het verleden (waar zij geen zaken mee heeft) heeft gevonden en dramt daar nu over door.
Dan kan je zo'n reacties verwachten. Die man zegt eigenlijk gewoon 'hou erover op'.
Nonameplease schreef:
21-06-2018 11:05
Hij heeft ook een keer beweerd dat ik het door de war haal met elkaar. Zijn tweelingzus en die vrouw. Toen ik in zijn mobiel keek stond er die vrouw tussen zijn appjes, ik had hem geconfronteerd hiermee en daarna had hij precies die vrouw naar een contact gemaakt onder de naam van zijn "tweelingzusje". Daarna wou hij er niet meer over praten omdat ik te paranoide was.
sorry maar of hij of jij heeft ze niet op een rijtje, wat een raar verhaal.
Hadewych, to schrijft idd dat de gesprekken grotendeels (dus niet helemaal) plaatsvonden voordat zij een relatie met hem had en aan het begin van haar relatie met hem. Maar wat verstaat to onder het begin van hun relatie? Ze zegt iig dat haar vriend sinds 3 tot 4 maand terug niet meer reageert op zijn 'tweelingzusje', en to heeft 9 maanden een relatie met hem. Dat zegt mij dat hij dus nog gesprekken met zijn 'tweelingzusje' had toen to pak em beet een half jaar samen was met hem. Dat vind ik toch echt minstens een half jaar te lang, maar wie ben ik..
To hoe lang wonen jullie eigenlijk samen?
lizenlotte schreef:
21-06-2018 11:54
Hadewych, to schrijft idd dat de gesprekken grotendeels (dus niet helemaal) plaatsvonden voordat zij een relatie met hem had en aan het begin van haar relatie met hem. Maar wat verstaat to onder het begin van hun relatie? Ze zegt iig dat haar vriend sinds 3 tot 4 maand terug niet meer reageert op zijn 'tweelingzusje', en to heeft 9 maanden een relatie met hem. Dat zegt mij dat hij dus nog gesprekken met zijn 'tweelingzusje' had toen to pak em beet een half jaar samen was met hem. Dat vind ik toch echt minstens een half jaar te lang, maar wie ben ik..
Hij sprak toen over TO tegen zijn ex en het moet lovend geweest zijn want TO noemt het positief.
Of mag je geen contact meer hebben met een ex van het moment dat er iemand nieuw is?
Ik zie echt niet wat die man zo verkeerd heeft gedaan dat TO de relatie moet verbreken.
Hadewychh schreef:
21-06-2018 12:07
Hij sprak toen over TO tegen zijn ex en het moet lovend geweest zijn want TO noemt het positief.
Of mag je geen contact meer hebben met een ex van het moment dat er iemand nieuw is?
Ik zie echt niet wat die man zo verkeerd heeft gedaan dat TO de relatie moet verbreken.
Wat die man zo verkeerd heeft gedaan? Hij liegt toch tegen haar? Dit verhaal klopt van geen kant.
Hadewychh schreef:
21-06-2018 12:07
Ik dus ook niet echt.
Ik zie vooral veel miscommunicatie tussen die twee. Het verkeerd (willen) begrijpen van de ander. Het gebruik van uitdrukkingen en namen (zoals tweelingzus) bij twee mensen die elkaar al veel langer kennen dan dat jaartje dat TO hem kent.

Wie weet zit er nog steeds oud zeer tussen hem en zijn Ex. En wil hij dat niet ter sprake brengen. Misschien heeft TO een half jaar geleden al opmerkingen gemaakt waardoor die jongen nu bang is geworden om een oude vriendschap ter sprake te brengen omdat hij denkt dat TO dan helemaal doordraait van jaloezie. Het is tenslotte nu niet zo dat hij recent zo uitgebreid aan het appen is met deze vrouw die misschien wel zijn Ex is.

In iedergeval kan hij niet open zijn over wat er speelt, blijkbaar heeft hij geen vertrouwen in de eventuele reactie die TO gaat geven wanneer hij wel eerlijk en open is naar haar, dus probeert hij het te ontwijken want hij wil geen gezeik en niet verplicht worden om allerlei toezeggingen en beloftes te maken over zaken die zij hem ten eerste niet kan afdwingen en die hij ten tweede niet wil toezeggen.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Je mag zeker wel contact met je ex blijven houden nadat er een nieuwe liefde gekomen is, maar to schrijft dat de gesprekken geen gesprekken tussen broers en zussen was. Ik ga erdaarom vanuit dat er sexgeralateerde uitspraken in die gesprekken zijn gedaan en die vind ik wel kwalijk als 1 van de 2 al een niewe liefde heeft. En wat lady-day ook al zegt; hij liegt tegen to en verdraaid zelfs de boel zodat to voor gek word versleten, 2 redenen om alarmbellen af te laten gaan en idd te stellen dat vriendlief wat verkeerd heeft gedaan.
Nonameplease schreef:
21-06-2018 09:43
In de brieven en andere dingen die ik er naast vond, her en der in het huis verspreid, stonden er dingen in over hun relatie. Een echte relatie.

Ik ben niet iemand die moeilijk doet over het verleden want ik bedoel iedereen leeft zijn leven alleen ik kan er niet tegen dat hij er zo een grote leugen van maakt.
Begrijp niet waarom jij niet eerst heb geprobeerd je vriend te leren kennen voordat je met ging samenwonen, waarom hebben zoveel mensen tegenwoordig zo’n haast.

Maar je vriend bedriegt je.
Daarbij geloof ik ook dat dit topic zo nep is als het maar kan zijn...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven