Vriend liegt over ex..

21-06-2018 09:08 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee hallo

Ik weet niet hoe ik dit moet verwijderen dus maar even zo :')
anoniem_371599 wijzigde dit bericht op 22-06-2018 10:07
93.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hem letterlijk laten gaan ja, de deur uit zetten dus. Echt, jou bedonderen en ook nog liegen dat ze zijn tweelingzusje is, dan spoor je echt niet. Waarom precies zou je bij hem willen blijven???
Alle reacties Link kopieren
en wat zeiden zijn ouders toen je hen vroeg naar het 'tweelingzusje'?
Alle reacties Link kopieren
Ja, je moet het laten gaan. Die vent vooral. Je bent net bij elkaar en nu al dit soort gezeik.
Alle reacties Link kopieren
Het is lastig, hij geeft me het gevoel dat ik ook alles voor hem ben en beteken. En dat geloof ik ook zeker waar alleen snap ik niet waarom hij zo over zijn verleden zal moeten liegen.

Ik heb geboortekaartjes gevonden van hem en hij is ook enigskinds dat weet ik. Ik weet ook toevallig dat zij op dezelfde dag is geboren vandaar tweelingzusje.

Ik heb zijn ouders hier dus ook niet naar gevraagd, ten eerste wil ik het van hem zelf horen en staan zijn ouders hier wel verder buiten, al zijn hun er ook bij betrokken.
Alle reacties Link kopieren
Tweelingzusje? Sure. Zeg hem maar dat sex met je zus incest is en dus strafbaar, en dat jij hem gaat aangeven als hij niet heel snel de deur uit gaat om nooit terug te komen.. echt, Schop onder zn kont en weg ermee.
Ik ben ook wel benieuwd wat zijn ouders te vertellen hebben over hun zgn. dochter. Weten ze wel van haar bestaan of is zijn zus ontvoerd bij de geboorte zonder dat iemand wist dat er 2 kinderen geboren zijn en heeft de verloskundige nooit gezegd tijdens de zwangerschap dat moeders een tweeling zou krijgen? :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Die vent spoort niet... tweelingzus, hoe verzin je het... :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Waarom noem je haar eigenlijk zijn ex? Je zegt dat je zijn berichten hebt gelezen en dat het niet over het weer ging, lijkt mij dan waarschijnlijker dat ze zijn neukertje is dan een ex..
Alle reacties Link kopieren
In de brieven en andere dingen die ik er naast vond, her en der in het huis verspreid, stonden er dingen in over hun relatie. Een echte relatie.

Ik ben niet iemand die moeilijk doet over het verleden want ik bedoel iedereen leeft zijn leven alleen ik kan er niet tegen dat hij er zo een grote leugen van maakt.
Hoe goed ken je elkaar na negen maanden? En dan al samenwonen? Ik zie hier zat forummers die na negen maanden nog volhouden dat het slechts daten is.
Alle reacties Link kopieren
Nonameplease schreef:
21-06-2018 09:43
In de brieven en andere dingen die ik er naast vond, her en der in het huis verspreid, stonden er dingen in over hun relatie. Een echte relatie.

Ik ben niet iemand die moeilijk doet over het verleden want ik bedoel iedereen leeft zijn leven alleen ik kan er niet tegen dat hij er zo een grote leugen van maakt.
tijd voor een goed gesprek dus
Hij liegt en bedriegt. Kan me slecht voorstellen dat je dat een goede basis vindt voor een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Je woont samen met iemand die je helemaal niet kent, daar komt het op neer. De relatie is nog pril, oké, dat kan prima werken, maar niet als iemand vervolgens liegt alsof het gedrukt staat.

Hoezo krijg je trouwens meldingen op je televisie?

En je zegt dat hij niet op haar reageert, maar je hebt het ook over 'gesprekken', bij gesprekken gaan de berichten toch over en weer?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal de confrontatie gewoon aan moeten gaan en er voor kiezen wat het beste is.

Meldingen op de televisie krijg ik omdat veel apps verbonden zijn met zijn laptop of iets dergelijks, ik ben daar niet zo handig in haha dus vraag het maar alsjeblieft niet verder :')

En ik heb de gesprekken terug gelezen van inderdaad een tijd geleden waarin ze nog veel contact hadden, alleen de laatste 3 tot 4 maanden reageert hij niet meer op haar via de whatsapp
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is het lastig omdat ik nu vooral de indruk afgeef dat het geen goede relatie is of alles goed gaat. Ik ben ook vooral erg onzeker ook met vertrouwen en kan ook nog wel eens moeilijk uit de hoek komen op zo een gebieden maar de relatie tussen ons gaat verder hartstikke prima alleen ligt het probleem ook wel bij mij dat ik er misschien gewoon te veel bij stil sta af en toe? Of me eigen te druk maak.

Ik reageer zo heftig en vooral omdat ik gewoon me eigen ook schuldig voel omdat ik door alles heen heb gekeken.
Nonameplease schreef:
21-06-2018 09:55
Voor mij is het lastig omdat ik nu vooral de indruk afgeef dat het geen goede relatie is of alles goed gaat. Ik ben ook vooral erg onzeker ook met vertrouwen en kan ook nog wel eens moeilijk uit de hoek komen op zo een gebieden maar de relatie tussen ons gaat verder hartstikke prima alleen ligt het probleem ook wel bij mij dat ik er misschien gewoon te veel bij stil sta af en toe? Of me eigen te druk maak.

Ik reageer zo heftig en vooral omdat ik gewoon me eigen ook schuldig voel omdat ik door alles heen heb gekeken.
Hoezo voel jij je schuldig? Jij hebt toch niets verkeerds gedaan? Nou ja, in zijn gesprekken snuffelen is niet netjes, maar jij bent niet degene die er een ander op na houdt.

Hoe gelukkig ben je eigenlijk in deze relatie?
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
21-06-2018 09:44
Hoe goed ken je elkaar na negen maanden? En dan al samenwonen? Ik zie hier zat forummers die na negen maanden nog volhouden dat het slechts daten is.
Dit. Snap dit ook nooit. Na een jaar of 3 ken je elkaar pas echt.
ik geef mn bek ook maar een douw
Lastig hoor, ik wens je alle wijsheid en goeds in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
na 9 maanden al samenwonen.....
Alle reacties Link kopieren
Alles gaat ook niet goed want je hebt een vriend die tegen je liegt en wie weet wat nog meer. Ook niet raar dat je hem dan minder vertrouwt want opnieuw: hij liegt.

Kom uit die bubbel van het hebben van een prima relatie, je bent hier nu achter gekomen dus je relatie is niet prima meer.
Alle reacties Link kopieren
Je geeft inderdaad de indruk dat het geen goede relatie is. En dat is het ook niet. Die vent zit gewoon keihard te liegen. Hoe verenig je dat met een goede relatie? En als hij in het verleden een relatie gehad heeft met zijn 'tweelingzus' en dat is nu voorbij, waarom daar over liegen?

Het is juist goed dat je stilstaat bij de dingen, dat is onderdeel van volwassen zijn, goede keuzes maken en je verantwoordelijkheid nemen.

En overal in zitten poeren is natuurlijk niet netjes, maar ik had precies hetzelfde gedaan als mijn man met een of ander achterlijk tweelingzusverhaal op de proppen zou komen.
Wees lief voor jezelf. Zwaai hem uit. Hij gaat namelijk niet lief voor jou zijn.

En krijg je het idee dat hij wel lief voor je is, dan doet hij dat puur en alleen uit eigen liefde (-belang).

Een man die liegt over zijn niet bestaande tweelingzus ... Hoor de alarmbellen die afgaan!
Ongeacht wat je nu allemaal niet opschrijft waaruit zou moeten blijken dat jullie relatie heel leuk is, het is en blijft een zeer slechte relatie want hij liegt en bedriegt. Dat is het zwaarst wegende en het enige dat zou moeten tellen.

Stop ermee. Echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de smoes dermate sneu dat dat alleen al voldoende zou zijn om ermee te kappen. Ik wil geen vriend die een sneue leugenaar is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
21-06-2018 10:27
Ik vind de smoes dermate sneu dat dat alleen al voldoende zou zijn om ermee te kappen. Ik wil geen vriend die een sneue leugenaar is.
Deze begrijp ik even niet? Heb nooit gezegd dat ik er mee op wou houden alleen is het voor mij nogal lastig.

Ik had gewoon even een kijk van iemand anders erop nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven