Centraal Moderatortopic

07-06-2018 10:21 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/

De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
8102 schreef:
21-06-2018 19:11
Over deze gaat het toch?
memberlist.php?mode=viewprofile&u=369990
Jep! Dat is toch dezelfde als degene die graag vrouwen wil breken en slaan?
Marte007 schreef:
21-06-2018 19:16
Jep! Dat is toch dezelfde als degene die graag vrouwen wil breken en slaan?
yep maar met andere schrijfwijze als nick.
8102 schreef:
21-06-2018 19:14
Forummer Mijn_Naam heeft een 48uurs ban ivm ongepast.
Deze heeft een ander soort spelling
Mods, de banneling heeft 2 bijna dezelfde accounts
Wat is er anders aan dan? Loep deze forummer maar eens en je zult zien dat het om dezelfde forummer gaat.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Mijn_naam
Mijn_Naam met ban
zoek de verschillen
8102 schreef:
21-06-2018 19:18
Mijn_naam
Mijn_Naam met ban
zoek de verschillen
Joh de mod heeft een hoofdletter extra geschreven. Het is gewoon dezelfde persoon.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Kia•Ora schreef:
21-06-2018 19:20
Joh de mod heeft een hoofdletter extra geschreven. Het is gewoon dezelfde persoon.
Ik dacht dat ook.. ik zie in ieder geval het 5* hotel en perverse opvattingen over dierengedrag staan. Dat is echt dezelfde en het lijkt me voldoende om eventueel beide namen een permaban te geven.

Hoe dan ook, fijn dat de Mods het zo nauwlettend in de gaten houden. Pak van m’n hart.
anoniem_64ce813e59745 wijzigde dit bericht op 21-06-2018 19:30
Reden: Toevoeging
11.22% gewijzigd
Kia•Ora schreef:
21-06-2018 19:17
Wat is er anders aan dan? Loep deze forummer maar eens en je zult zien dat het om dezelfde forummer gaat.

Precies. Het toekennen van een ban is dus weer eens niet goed gegaan. Ik begin echt te geloven dat deze forummer vooral maar actief moet blijven omdat dat zo goed is voor het aantal hits...
Trotter schreef:
21-06-2018 20:14
Precies. Het toekennen van een ban is dus weer eens niet goed gegaan. Ik begin echt te geloven dat deze forummer vooral maar actief moet blijven omdat dat zo goed is voor het aantal hits...
Ik begin dit ook steeds meer te denken. Dat er iets anders achter zit en dat het dus volstrekte willekeur is. Lullig voor de mensen die hier al jaren komen en een ban krijgen voor een lullig wissewasje.
De topics 'Raar gebel' en 'Traktatie tweeling' zijn verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Hoe kan het dat Mijn_naam nog steeds actief is, met een 48-uursban? Een keer een foutje maken bij het bannen kan gebeuren, maar dat herstel je dan toch meteen zodra forummers je erop wijzen?
Er ging inderdaad iets mis met het bannen. Forummer Mijn_Naam heeft een permaban ontvangen ivm constant provocerend en ongepast gedrag.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Mijn_naam vrijdag 22 juni 2018 11:29
overig/nieuwe-koelkast-direct-aangezet- ... 2?start=30

En daar is die weer?
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 22-06-2018 11:34
47.56% gewijzigd
8102 schreef:
22-06-2018 11:33
Mijn_naam vrijdag 22 juni 2018 11:29

En daar is die weer?
Uitstekend banbeleid

:facepalm:
Dat is dus de tweede (en misschien zelfs al wel de derde) keer dat een ban 'niet lukt' bij deze forummer. Knap lullig voor degenen die voor een onbenullig vergrijp wél dagen op het strafbankje moeten zitten. Heeft hij een speciale status of zo, als huistrol?
ModeratorViva schreef:
22-06-2018 08:39
Er ging inderdaad iets mis met het bannen. Forummer Mijn_Naam heeft een permaban ontvangen ivm constant provocerend en ongepast gedrag.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Maar als Mijn_naam mag hij gewoon door blijven forummen? Bijzonder.
Ik denk dat de ban steeds mislukt omdat de mods bij username Mijn_Naam invoeren (met hoofdletter) maar hij heet Mijn_naam (kleine letter). Blijkbaar is dat hoofdlettergevoelig.
RikM schreef:
22-06-2018 12:48
Ik denk dat de ban steeds mislukt omdat de mods bij username Mijn_Naam invoeren (met hoofdletter) maar hij heet Mijn_naam (kleine letter). Blijkbaar is dat hoofdlettergevoelig.
Sukkels zijn het.
Wat een gepruts.
RikM schreef:
22-06-2018 12:48
Het systeem is niet hoofdlettergevoelig. Het account is nu permanent geband.

Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

Hmm hmm.. we shall see.
Ik krijg nu trouwens vaak een webkit error te zien. Opnieuw laden helpt wel, maar de error blijft terug komen.
ModeratorViva schreef:
22-06-2018 14:00
Het account is nu permanent geband.

Alweer? Vandaar dat hij om 18.44 nog iets kon posten zeker? Wat een aanfluiting.

Zie actueel/algemeen-vluchtelingentopic-dee ... #p28668823
trotter wijzigde dit bericht op 22-06-2018 18:56
25.62% gewijzigd
Mods, de permaban van mijn_naam is nog steeds niet gelukt : actueel/algemeen-vluchtelingentopic-dee ... /351941/86#

profile/369990/posts
nounou
Kan het 'sinds oktober 2010 kindvrij -deel 22' topic gesloten worden? Deel 23 is inmiddels geopend (op de kinderpijler). Bedankt!
Hope for the best, plan for the worst - Jack Reacher
zazamaenade schreef:
22-06-2018 18:56
Mods, de permaban van mijn_naam is nog steeds niet gelukt : actueel/algemeen-vluchtelingentopic-dee ... /351941/86#

profile/369990/posts
:rofl:
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven