Centraal Moderatortopic
donderdag 7 juni 2018 om 10:21
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarde ... els-forum/
De vorige delen van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/389527
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/398434
Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701?r= ... 7#16543967
Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-102/list_messa ... #p28891522
Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233
Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603
Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 21 juni 2018 om 19:16
Jep! Dat is toch dezelfde als degene die graag vrouwen wil breken en slaan?

donderdag 21 juni 2018 om 19:17
Wat is er anders aan dan? Loep deze forummer maar eens en je zult zien dat het om dezelfde forummer gaat.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
donderdag 21 juni 2018 om 19:20

donderdag 21 juni 2018 om 19:29
Ik dacht dat ook.. ik zie in ieder geval het 5* hotel en perverse opvattingen over dierengedrag staan. Dat is echt dezelfde en het lijkt me voldoende om eventueel beide namen een permaban te geven.
Hoe dan ook, fijn dat de Mods het zo nauwlettend in de gaten houden. Pak van m’n hart.
anoniem_64ce813e59745 wijzigde dit bericht op 21-06-2018 19:30
Reden: Toevoeging
Reden: Toevoeging
11.22% gewijzigd
donderdag 21 juni 2018 om 20:14
Precies. Het toekennen van een ban is dus weer eens niet goed gegaan. Ik begin echt te geloven dat deze forummer vooral maar actief moet blijven omdat dat zo goed is voor het aantal hits...

donderdag 21 juni 2018 om 22:16
Ik begin dit ook steeds meer te denken. Dat er iets anders achter zit en dat het dus volstrekte willekeur is. Lullig voor de mensen die hier al jaren komen en een ban krijgen voor een lullig wissewasje.
donderdag 21 juni 2018 om 23:52
vrijdag 22 juni 2018 om 08:39
Er ging inderdaad iets mis met het bannen. Forummer Mijn_Naam heeft een permaban ontvangen ivm constant provocerend en ongepast gedrag.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

vrijdag 22 juni 2018 om 11:33
Mijn_naam vrijdag 22 juni 2018 11:29
overig/nieuwe-koelkast-direct-aangezet- ... 2?start=30
En daar is die weer?
overig/nieuwe-koelkast-direct-aangezet- ... 2?start=30
En daar is die weer?
anoniem_353805 wijzigde dit bericht op 22-06-2018 11:34
47.56% gewijzigd

vrijdag 22 juni 2018 om 11:40

vrijdag 22 juni 2018 om 11:56
Maar als Mijn_naam mag hij gewoon door blijven forummen? Bijzonder.ModeratorViva schreef: ↑22-06-2018 08:39Er ging inderdaad iets mis met het bannen. Forummer Mijn_Naam heeft een permaban ontvangen ivm constant provocerend en ongepast gedrag.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

vrijdag 22 juni 2018 om 14:00
Het systeem is niet hoofdlettergevoelig. Het account is nu permanent geband.
Vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

vrijdag 22 juni 2018 om 18:55
Alweer? Vandaar dat hij om 18.44 nog iets kon posten zeker? Wat een aanfluiting.
Zie actueel/algemeen-vluchtelingentopic-dee ... #p28668823
trotter wijzigde dit bericht op 22-06-2018 18:56
25.62% gewijzigd
vrijdag 22 juni 2018 om 18:56
Mods, de permaban van mijn_naam is nog steeds niet gelukt : actueel/algemeen-vluchtelingentopic-dee ... /351941/86#
profile/369990/posts
profile/369990/posts
nounou
vrijdag 22 juni 2018 om 21:54
zazamaenade schreef: ↑22-06-2018 18:56Mods, de permaban van mijn_naam is nog steeds niet gelukt : actueel/algemeen-vluchtelingentopic-dee ... /351941/86#
profile/369990/posts

Geen bijzonderheden