Buurjongen
zaterdag 23 juni 2018 om 00:13
Hoi!
Sinds een paar maanden woon ik in mijn eigen appartementje in de stad. Super chill. Ik vermaak me prima, geniet van het stappen en alles! Beste keuze om lekker in de stad te gaan wonen!
Nu woon ik dus in een huis met meerdere appartementen. Drie appartementen onder mij woont een buurjongen en OMG.. wat een leuke jongen ( jaja)..
Laatst kwam ik hem voor het eerst tegen op de gang en hebben we een praatje gemaakt. Even voorgesteld en verteld wat hij doet en wat ik doe etc..
Ik kom hem soms tegen, als ik Mn fiets parkeer, in de gang, bij het washok of in het trappenhuis.. steeds maken we een praatje en vraagt hij hoe het gaat etc..
Omdat ik best wel een beetje verlegen en onzeker ben, durf ik niet echt iets van actie te ondernemen ofzo..
Verder dan een ‘kuchje’ als ik langs zijn deur loop kom ik niet(hahaha).
Sinds een paar maanden woon ik in mijn eigen appartementje in de stad. Super chill. Ik vermaak me prima, geniet van het stappen en alles! Beste keuze om lekker in de stad te gaan wonen!
Nu woon ik dus in een huis met meerdere appartementen. Drie appartementen onder mij woont een buurjongen en OMG.. wat een leuke jongen ( jaja)..
Laatst kwam ik hem voor het eerst tegen op de gang en hebben we een praatje gemaakt. Even voorgesteld en verteld wat hij doet en wat ik doe etc..
Ik kom hem soms tegen, als ik Mn fiets parkeer, in de gang, bij het washok of in het trappenhuis.. steeds maken we een praatje en vraagt hij hoe het gaat etc..
Omdat ik best wel een beetje verlegen en onzeker ben, durf ik niet echt iets van actie te ondernemen ofzo..
Verder dan een ‘kuchje’ als ik langs zijn deur loop kom ik niet(hahaha).
zaterdag 23 juni 2018 om 09:26
Was ook een geintje.creativeguy schreef: ↑23-06-2018 08:49Meen je dat nou ?
Want dan geef je toch wel aan dat je alleen op sex uit bent. Misschien is dat zo, maar als je iets serieus zoekt kun je dit beter niet doen. De andere tips wel.
Maar ik was in dar soort situaties wel van de in net wat leukere casual outfits rondhuppelen.
Daarnaast moet me van het hart:
Ik heb graag sex binnen mijn serieuze relaties en heb geen zin te investeren in mannen
die er niks van kunnen/prehistorische ideeën hebben over vrouwen en sex
met wie ik in bed geen klik heb.
Maar zo is iedereen anders.
Ik heb daar zelf graag wel snel duidelijkheid over.
Zometeen sta ik maanden gebroederlijk te koken en te doen, laat tig dates met andere leuke mannen schieten en is er in bed geen hol aan of kom erachter dat de man in kwestie vrouwen verdeeld in madonna's en hoeren.
Zonde dan toch.
anoniem_636a100800946 wijzigde dit bericht op 23-06-2018 09:29
8.79% gewijzigd
zaterdag 23 juni 2018 om 09:34
Bittergarnituur schreef: ↑23-06-2018 07:51Hoi buurman mijn vibrator is stuk en ik ben heel slecht met elektriciteit kan jij die repareren?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
zaterdag 23 juni 2018 om 16:47
Jij moet echt een leuke vrouw zijnHet-groepje schreef: ↑23-06-2018 09:26Was ook een geintje.
Maar ik was in dar soort situaties wel van de in net wat leukere casual outfits rondhuppelen.
Daarnaast moet me van het hart:
Ik heb graag sex binnen mijn serieuze relaties en heb geen zin te investeren in mannen
die er niks van kunnen/prehistorische ideeën hebben over vrouwen en sex
met wie ik in bed geen klik heb.
Maar zo is iedereen anders.
Ik heb daar zelf graag wel snel duidelijkheid over.
Zometeen sta ik maanden gebroederlijk te koken en te doen, laat tig dates met andere leuke mannen schieten en is er in bed geen hol aan of kom erachter dat de man in kwestie vrouwen verdeeld in madonna's en hoeren.
Zonde dan toch.