Buurjongen

23-06-2018 00:13 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Sinds een paar maanden woon ik in mijn eigen appartementje in de stad. Super chill. Ik vermaak me prima, geniet van het stappen en alles! Beste keuze om lekker in de stad te gaan wonen!

Nu woon ik dus in een huis met meerdere appartementen. Drie appartementen onder mij woont een buurjongen en OMG.. wat een leuke jongen ( jaja)..

Laatst kwam ik hem voor het eerst tegen op de gang en hebben we een praatje gemaakt. Even voorgesteld en verteld wat hij doet en wat ik doe etc..

Ik kom hem soms tegen, als ik Mn fiets parkeer, in de gang, bij het washok of in het trappenhuis.. steeds maken we een praatje en vraagt hij hoe het gaat etc..

Omdat ik best wel een beetje verlegen en onzeker ben, durf ik niet echt iets van actie te ondernemen ofzo..
Verder dan een ‘kuchje’ als ik langs zijn deur loop kom ik niet(hahaha).
creativeguy schreef:
23-06-2018 08:49
Meen je dat nou ?
Want dan geef je toch wel aan dat je alleen op sex uit bent. Misschien is dat zo, maar als je iets serieus zoekt kun je dit beter niet doen. De andere tips wel.
Was ook een geintje.
Maar ik was in dar soort situaties wel van de in net wat leukere casual outfits rondhuppelen.
Daarnaast moet me van het hart:
Ik heb graag sex binnen mijn serieuze relaties en heb geen zin te investeren in mannen
die er niks van kunnen/prehistorische ideeën hebben over vrouwen en sex
met wie ik in bed geen klik heb.
Maar zo is iedereen anders.
Ik heb daar zelf graag wel snel duidelijkheid over.
Zometeen sta ik maanden gebroederlijk te koken en te doen, laat tig dates met andere leuke mannen schieten en is er in bed geen hol aan of kom erachter dat de man in kwestie vrouwen verdeeld in madonna's en hoeren.
Zonde dan toch.
anoniem_636a100800946 wijzigde dit bericht op 23-06-2018 09:29
8.79% gewijzigd
[dubbel
Bittergarnituur schreef:
23-06-2018 07:51
Hoi buurman mijn vibrator is stuk en ik ben heel slecht met elektriciteit kan jij die repareren?
:proud: En dan hopen dat de buurman zegt: “Nee buuf, dat lukt niet, maar ik heb wel een mooi stuk gereedschap om jouw vieb te vervangen”
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Leuk zo’n relatie met je buurjongen maar als het niet goed gaat heb je ineens een ex naast je wonen...
Hahahhaha omg! Bittergarnituur en oudebaas; ik ga stuk! Hahha

8102 en sjaantje; hebben jullie gelijk in.. maar om bij voorbaat al er van uit te gaan dat het fout afloopt.. dat is ook niet echt optimistisch toch?
waar woont hij en waar woon jij ?
Dan gaan wij wel even bij hem langs om het hem te vertellen.
Niet geschoten is altijd mis
Leuk dit, hou je ons op de hoogte?
Ja doe ik!! Vanavond ga ik stappen met een vriendin. Misschien kom ik hem wel tegen😏
Ik zou met een doorzichtig excuus aanbellen. Bijvoorbeeld heb je een schroevendraaier want ik kan hem even niet vinden.
Dan moet het maar zoals het kan
Als hij je dan verwijst naar de Praxis dan wil hij je echt niet of hij is heel dom.
Dan moet het maar zoals het kan
Het-groepje schreef:
23-06-2018 09:26
Was ook een geintje.
Maar ik was in dar soort situaties wel van de in net wat leukere casual outfits rondhuppelen.
Daarnaast moet me van het hart:
Ik heb graag sex binnen mijn serieuze relaties en heb geen zin te investeren in mannen
die er niks van kunnen/prehistorische ideeën hebben over vrouwen en sex
met wie ik in bed geen klik heb.
Maar zo is iedereen anders.
Ik heb daar zelf graag wel snel duidelijkheid over.
Zometeen sta ik maanden gebroederlijk te koken en te doen, laat tig dates met andere leuke mannen schieten en is er in bed geen hol aan of kom erachter dat de man in kwestie vrouwen verdeeld in madonna's en hoeren.
Zonde dan toch.
Jij moet echt een leuke vrouw zijn
quattro35 schreef:
23-06-2018 08:36

Lijkt me typisch gedrag voor een D66 stemmer trouwens ;-D
Je hebt slechte mensenkennis. :rofl:
En daar een voorbeeld aan kunnen nemen, sloeg op de eigenschappen van mijn buitenlandse buurtgenoten, voor alle duidelijkheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven