Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
maandag 25 juni 2018 om 00:39
Oh ja, da's waar. Maar dan nog maakt het voor de mods waarschijnlijk wel verschil of er 1 post in een topic wordt gestaft of zo'n beetje alles wat er een hele avond wordt gepost.
Hoe dan ook lijkt het wel of iedereen vanavond chagrijnig was. Inclusief de mod.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 25 juni 2018 om 00:40
Er wordt gelinkt naar de regels van napraat in de OP. Daarin staat duidelijk het volgende:
Nu verdwijnen we weer hier zodat jullie weer ongestoord verder over ons kunnen roddelen!Wat mag niet:
Alles dat in overtreding is met de huisregels.
- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.
- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.
- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.
- Het uitvechten van privé-vetes.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
maandag 25 juni 2018 om 00:41
Huh? F**^ it.patatjedubbelmayo schreef: ↑25-06-2018 00:29@Solomio, die laatste opmerking had ik niet moeten maken. Ging te ver. Dus bij dezen mijn excuses.
Denk na voordat jij jouw toetsenbord een douw geeft en dat geldt voor velen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 25 juni 2018 om 00:42
ModeratorViva schreef: ↑25-06-2018 00:40(...)
Nu verdwijnen we weer hier zodat jullie weer ongestoord verder over ons kunnen roddelen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Komt goed, mod.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
maandag 25 juni 2018 om 00:42
MooiModeratorViva schreef: ↑25-06-2018 00:40Er wordt gelinkt naar de regels van napraat in de OP. Daarin staat duidelijk het volgende:
Nu verdwijnen we weer hier zodat jullie weer ongestoord verder over ons kunnen roddelen!
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Maar gelukkig bespeur ik nog wel iets van humor.
impala wijzigde dit bericht op 25-06-2018 00:43
5.51% gewijzigd
.
maandag 25 juni 2018 om 00:47
ModeratorViva schreef: ↑25-06-2018 00:40
maandag 25 juni 2018 om 00:58
Bedelactie.Hippiemeisje schreef: ↑25-06-2018 00:54Ik las zojuist een topic getitled: topic van 4-jarige Daan verwijderd?
Of iets in die richting.
Is dat topic alweer weggehaald?
(En waarom die felle reacties op die crowdfund? Wat was daar zo slecht aan?)
Jammer dat het topic van vandaag ook verwijderd is. De 'vader? van Daan' liet zich niet van zijn mooiste kant zien. Op zijn zachtst gezegd
.
maandag 25 juni 2018 om 01:05
Dat weet je niet he. Iedereen is hier anoniem.Hippiemeisje schreef: ↑25-06-2018 01:03Ik heb een blog gelezen; "wie is Daan".
Dit kindje bestaat echt en zijn vader ook.
Maar jullie denken dus dat iemand anders zich voordeed als Dave Gerrits om er een slaatje uit te slaan..?
Maar als dit soort dingen mogen, dan stroomt het hele forum vol met bedelacties. En daar zit niemand op te wachten.
.
maandag 25 juni 2018 om 01:14
Nee ik ben geen mod. ik reageer gewoon op jouw vraag.Hippiemeisje schreef: ↑25-06-2018 01:11Ben je moderator hier, Impala?
Ik vraag dit omdat ik me afvraag waar die godsgruwelijk harde reacties vandaan kwamen.
Toch niet alleen maar omdat iemand hier een inzamelingsactie op probeerde te zetten terwijl dat volgens de regels van Viva niet mag?
Toch..?
Hóóp ik?!!
Dat topic had op dag 1 al verwijderd moeten worden.
.
maandag 25 juni 2018 om 01:18
Je reageert wel, maar een echt antwoord blijft uit he?
Je zegt alleen maar wat je vind dat er moet gebeuren en wat er allemaal verboden moet worden op dit forum.
Ondertussen probeer ik begrip te krijgen voor de reden van het tot misselijkmakend afkatten van een vader met een gehandicapt kind, maar ik hoor nog steeds niks waarvan ik denk; "Oh! Nee maar dan snap ik het!"
Je zegt alleen maar wat je vind dat er moet gebeuren en wat er allemaal verboden moet worden op dit forum.
Ondertussen probeer ik begrip te krijgen voor de reden van het tot misselijkmakend afkatten van een vader met een gehandicapt kind, maar ik hoor nog steeds niks waarvan ik denk; "Oh! Nee maar dan snap ik het!"
maandag 25 juni 2018 om 02:18
Nee dat denk ik iig zeker niet. Wel krijg ik het vermoeden dat ze er idd een slaatje uit willen slaan, hoe naar dat ook klinkt.Hippiemeisje schreef: ↑25-06-2018 01:03Ik heb een blog gelezen; "wie is Daan".
Dit kindje bestaat echt en zijn vader ook.
Maar jullie denken dus dat iemand anders zich voordeed als Dave Gerrits om er een slaatje uit te slaan..?
Een rolstoelbus hoeft echt geen 20.000 euro te kosten. Toevallig was er toen een faillissementsveiling waar het hoogste bod voor een rolstoelbus beneden de 4000 lag. Ook het feit dat je voor een geval als dit kind prima een ontzegging kunt krijgen van die nieuwe wet wbt vervoer in stad werd van de tafel geveegd. Dat vind ik niet reëel.
Ik moet zeggen dat ik met kleinere dingen ook wel die houding heb af en toe hoor. Wachttijden in een pretpark bv. Mijn zoon is nu eenmaal zoals hij is en als ik daardoor dan een keer géén half uur hoef te wachten in de rij.. dan pak ik die kans.
Kreeg op een gegeven moment een beetje naar gevoel bij het drammerige van die hele dure bus MOETEN hebben want het was ZOOO nodig.
Met een goedkopere bus kun je ook rijden. Vooral de reactie van de vader op bepaalde dingen vind ik wat eh vaag. De filmpjes wat gemaakt en in de dierentuin zie je nauwelijks een kind. Als ik kijk naar een site als mijn zusje is gehendiekept dan zie ik ouders die heel anders met hun kind omgaan. Liefdevoller, kind in kwestie is bv véel meer in beeld dan zus omdat het om háár gaat. Niet om de dierentuin of welk evenement dan ook.
maandag 25 juni 2018 om 07:17
maandag 25 juni 2018 om 07:50
Helemaal met je eens. Het was inderdaad misselijkmakend. Dat je het niet vertrouwt is geen probleem, maar dat asociale afzeiken ging echt te ver in dit topic.Hippiemeisje schreef: ↑25-06-2018 01:18misselijkmakend afkatten van een vader met een gehandicapt kind, maar ik hoor nog steeds niks waarvan ik denk; "Oh! Nee maar dan snap ik het!"
(En dat heeft niets te maken met het wel of niet mogen plaatsen van zo'n crowdfundingactie maar gewoon met fatsoenlijk communiceren)
maandag 25 juni 2018 om 07:50
maandag 25 juni 2018 om 07:54
ModeratorViva schreef: ↑25-06-2018 00:15Ook op het napraat gelden de regels van het forum. In sommige opzichten knijpen we hier een oogje dicht, maar aangezien er de hele avond al wordt gestaft leek het ons beter om even wat te laten horen.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.