man laat me in de steek na operatie

24-06-2018 21:01 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn minnaar wil dat ik alles op zijn manier doe.
ik ben natuurlijk knettergek dat ik uberhaubt achter hem aan blijf lopen terwijl hij geen keuze maakt.

maar nu ben ik afgelopen week geopereerd en dat is niet goed gegaan.
vanuit huis ben ik op de eerste hulp beland. ik heb hem daar gebeld. hij nam niet op ( was sporten) wist dat ik op eerste hulp lag doormiddel van een app maar vond het kennelijk niet nodig zijn mobiel bij zich te dragen.

toen hij klaar was met sporten kreeg ik ik ga nu naar huis eten ik stuurde ik voel me heel slecht en wat er aan de hand was. ik kreeg geen reactie dus na 45 min heb ik hem gebeld

hij werd laaiend aan de telefoon want hij was aan het eten met zijn gezin en wie dacht ik wel niet wie ik was.Ik zei nou ik dacht de liefde van je leven die op dr eerste hulp ligt, en ik dacht dat je je wel zorgen zou maken.
daarna ben ik voor alles uitgemaakt en wil hij me niet meer spreken.
alles deed ik voor hem altijd stond ik paraat want stel dat ik zijn telefoontje miste wist ik niet wanneer ik hem weer kon bellen. ik was zo gek van hem dat ik echt alles deed

wat moet ik nu, ik ben nog hartstikke ziek van de operatie en de koorts. en moet nu ook dit verwerken. heb ik dan zo verkeerd gehandeld.
ZaraZara100 schreef:
25-06-2018 10:04
Zulke mannen zeggen altijd dat ze thuis geen seks hebben en niet van hun vrouw houden. Dat zijn smoesjes om de minnares aan zich te binden.

Je weet niets van die man, niets van zijn gezin, jij woont niet in zijn huis. Jij kent alleen zijn mooie praatjes.

Grote kans dat het ook een grote leugen is dat hij eigenlijk helemaal geen kinderen wilde. Eentje, dat zou nog kunnen, maar een vrouw die twee kinderen afdwingt...

Die man doet alsof hij thuis geen keuze heeft, het zwaar en slecht heeft, geen kant uit kan maar je vertelt hier zelf over zijn manipulatieve gedrag en dat je denkt dat hij een narcist is.
Dank je je hebt ook helemaal gelijk. Ik voel me ook behoorlijk dom. Snap mezelf ook niet.
En weer lig ik te huilen terwijl mijn focus mijn eigen lichaam en herstel moetzijn. Niet de zorg om hem.
Ja ik was een neukertje geloofde ware liefde verhaal. Voelde me sterker door hem. Ja behoorlijk naïef maar jullie gesprekken zijn fijn
xxgggxxx schreef:
25-06-2018 10:03
Ik ken zijn vrouw.
Moest van Hem haar vertrouwen winnen en doen alsof ik haaraardig vind zodat ze nooit ergens iets achter zoekt.
Ik wil haar niet kapot maken dus zeg niets doe aardig ben daar thuis geweest hij zet me dan voor blok. Zei bvb wil je de boven verdieping zien en drukte mij op bed. Ik wilde dat niet. Het was hun huis en zij was beneden of ging aan mee xitten als ze naar de wc ging.
Ja ik weet hoe slecht het is maar ik ben geen gevoelloos monster. Hij wel hij heeft voor mij one night stands gehad en een affaire met een collega van 3 jaar ten zijn vrouw zwanger was
Geen gevoelloos monster? Je neukt een vent met 2 kinderen. Als je ook maar enig gevoel had, had je er niet mee het bed in gedoken, al is het maar zodat de kinderen niet de dupe worden. Je wilt die vrouw zogenaamd niet kapot maken, maar vervolgens zit zij nog jaren (of misschien wel haar hele leven) met een vent die niet van haar houdt. Fijn leven is dat voor haar zeg. Ik vind het niet een 'wat niet weet, wat niet deert' iets. En ook nog vreemdgaan terwijl ze zwanger was, zegt toch genoeg hè. Wees volwassen en zeg de waarheid, zodat zij ook gewoon een normaal liefdevol leven kan krijgen.
xxgggxxx schreef:
25-06-2018 09:15
En ja ik twijfel nu echt enorm aan mezelf. Ben ik dan teveel eisend. Ben ik een zeurwijf.
Ik probeerde juist alles perfect te doen uit liefde. En had misschien wel verkeerde verwachtingen. Waardoor ik steeds teleurgesteld werd. Zoals hopen dat hij dus blij was dat ik 2 uur auto reed voor hem. Of dat hij mij ook wilde spreken ipv zeggen ik wil ook muziek luisteren even ontspannen. Elke zaterdag paste ik mijn schema aan zodat ik hem kon zien als hij naar zwemles en sport met zijn kinderen ging. Ik wachtte soms zelfs 20 min in een wc zodat hij naar binnen kon glippen en met me kon vrijen.
Ik voel me zo dom als ik zie wat ik allemaal gelaten heb voor hem.
Ik was een keer met een vriend In stappen Nou toen kon meneer appen want stel fat ik met een ander zou praten en als ik even niet reageerde werd hij boos. Ik ging naar een ander feestje met vriendinnen ook meneer laaiend wang hij ging ook dus hoe haalde ik het in mijn hoofd. Ik ben super verdrietig om alles. En ook omdat ik het nu pas voor het eerst openbaar maak.
Voor mij is hij de liefde van mijn leven. Alleen weet ik Ook Wel.dat ik met hem.moet breken. Maar waarom als hij je zoveel.pijn doet blijft dar zo moeilijk
Sorry, maar dit is pathetisch. Ik heb geen medelijden met iemand die vreemdgaan faciliteert, maar met dit gedrag heb je je wel echt enorm verlaagd als mens en dat vind ik sneu om te lezen. Heb je zo weinig eigenwaarde dat je dit toeliet? Je bent kennelijk echt de perfecte naïeve vrouw voor de soulmate-tactiek, trapt echt overal in en laat je strikken voor alles.
pokkewijf schreef:
25-06-2018 10:10
T komt een beetje bot je mond uit maar ik ben het wel met je eens...
To je laat het zelf gebeuren grow some balls 🙃
Daarom deze tekst om sterker te worden. Het re delen en denken je bent meer dan dit
xxgggxxx schreef:
25-06-2018 10:15
Daarom deze tekst om sterker te worden. Het re delen en denken je bent meer dan dit
Toch heb ook jij dingen gedaan waarvoor je je zou mogen schamen. Pleit jezelf niet vrij. Je hebt bijgedragen aan het vreemdgaan van iemand met een gezin. 2 kleine kinderen die beter verdiend hebben dan jij die hun vader zo nodig moest neuken en proberen af te pakken. Zelfs meegaan in het vertrouwen winnen van de vrouw bij haar thuis zodat ze niets doorhad... Kun je dat gedrag echt goedpraten voor jezelf doordat hij je zo om zijn vinger gewonden had en je zo hulpeloos was?
Je bent een volwassen vrouw hoor, met normen en waarden als het goed is. Je bent geen willoos slachtoffer of zielig, hebt zelf evengoed schuld aan iets dat niet goed te praten is.
xxgggxxx schreef:
25-06-2018 10:07
Dank je probeer juist nu van mij af te praten Zo dat iksterker word.
Ik weet en zie het allemaal in. Maar ik hou veel van hem en word misselijk bij de gedachte dat hij een ander krijgt. Maar waarschijnlijk. Heeft hij die al lang gehad.
En dat loslaten probeer ik echt dank je wel
Maar dit is wat ik bedoel, het is geen houden van. Vraag je af wat in jou maakt dat je het idee hebt dat vernedering, jaloezie, leugens, betekenen dat er liefde is. Je bent in zijn greep maar je bent daar zelf ook in gegaan door tegen jezelf iets te zeggen om het kloppend te maken. Echt, zoek hulp in de professionele sfeer om zicht op jezelf te krijgen. Wat is jouw kwetsbaarheid hierin. En dat is geen liefde of verliefdheid.
Koffiehagedis schreef:
25-06-2018 10:19
Toch heb ook jij dingen gedaan kwaarvoor je je zou mogen schamen. Pleit jezelf niet vrij. Je hebt bijgedragen aan het vreemdgaan van iemand met een gezin. 2 kleine kinderen die beter verdiend hebben dan jij die hun vader zo nodig moest neuken en proberen af te pakken. Zelfs meegaan in het vertrouwen winnen van de vrouw bij haar thuis zodat ze niets doorhad... Kun je dat gedrag echt goedpraten voor jezelf doordat hij je zo om zijn vinger gewonden had en je zo hulpeloos was?
Je bent een volwassen vrouw hoor, met normen en waarden als het goed is. Je bent geen willoos slachtoffer of zielig, hebt zelf evengoed schuld aan iets dat niet goed te praten is.
Dát weet ik en ik voel me enorm schuldig. Dat ik ook juist wat ik bedoel. Ik snap niet dat ik dat allemaal hen gedaan . Ik praat mij zéker niet goed. Ik probeer alleen sterker te worden 3n die knop om te zetten
Als eerste beterschap!Ik hoop dat het je lukt om je hier los van te weken. Hij is niet goed voor jou. Hij zal ook heel hard gaan proberen om je weer terug te krijgen. Hij zal alles tegen je zeggen wat je graag wilt horen. Ik denk dat je een goede vriendin hierover moet vertellen zodat zij je kan helpen op dat soort momenten. Werken jullie bij hetzelfde bedrijf? Zo niet, dan moet je alles van hem blokkeren ( telefoon, mail etc). Zo ja, dan zou ik op zoek gaan naar een andere baan. Sterkte!
xxgggxxx schreef:
25-06-2018 10:25
Dát weet ik en ik voel me enorm schuldig. Dat ik ook juist wat ik bedoel. Ik snap niet dat ik dat allemaal hen gedaan . Ik praat mij zéker niet goed. Ik probeer alleen sterker te worden 3n die knop om te zetten
Als je je dan echt zo schuldig voelt, dan ga je naar die vrouw en vertel je de waarheid. Hoe zou jij het vinden als je getrouwd was met 2 kinderen en je hoort misschien pas 10 jaar later dat ie meerdere relaties met andere vrouwen heeft gehad, zelfs tijdens je zwangerschap? Gedraag je eens volwassen en kruip uit je slachtofferrol en doe het juiste.
Je zit wel heel erg in de slachtofferrol.. Je bent zelf ook verkeerd geweest door iets te beginnen met een getrouwde man met twee kinderen. Ik begrijp niet helemaal wat je verwacht had eerlijk gezegd. Zeker aangezien hij je blijkbaar al jaren behandeld als stront. Hoop dat je nu in ziet dat je wat meer voor jezelf moet opkomen en in de toekomst kiest voor een relatie met een man zonder vrouw.
Ga je het zijn vrouw vertellen? Of ga je ermee akkoord dat zij er misschien over 10 jaar achterkomt en dan pas beseft dat jij die b*tch was die aardig deed in haar huis, waar hun kinderen in onschuld sliepen, terwijl je achter haar rug om haar man deed?

Hoe ga je wat dit betreft in het reine komen met jezelf?
Ik weet ook zeker dat ik schuldig ben
En pleit mezelf zeker niet vrij.
Ik was alleen voor het eerst evht verliefd. Tot over mijn oren . Elk liedje op de radio ging over ons en over hem. Ik wilde alles.voor hem doen.
Als ik tijd had trok ik sexy lingerie aan en maakte ik hele foto shoutsvoor hem. Alles om hem.gelukkig te maken.
Ik was echt smoor verliefd. En ja tuurlijk hen ik vaak genoeg gehuild en ja was ook dom genoeg hem terug te nemen. En ja ik heb zijn vrouw een brief gestuurd anoniem met alles erin.
Alleen hij ontkent dat en zij geloofd hem.
Ze gaat dan op fb extra laten zien hoe gelukkig ze zijn en denkt dat er iemand is die hun kapot wol maken.
Dus als ik hey persoonlijk zeg zal ze me toch niet geloven.
En ja ik ben echt super dom.
Dat ik mezelf laat neuken door hem. Hij heeft alles. De ideale sex hoe hij hey wil wanneer hij het wil.
En ik maak die tijd.
En nee ik hoef geen medelijden.maar wilde wel mijn hart luchten en weten of ik dan echt zo raar en veeleisend was .
En ik moest het aan iemand kwijt. Ik doe dit al 5 jaar in mijn eentje.
Ik schaam me.boor vriendinnen
Koffiehagedis schreef:
25-06-2018 10:45
Ga je het zijn vrouw vertellen? Of ga je ermee akkoord dat zij er misschien over 10 jaar achterkomt en dan pas beseft dat jij die b*tch was die aardig deed in haar huis, waar hun kinderen in onschuld sliepen, terwijl je achter haar rug om haar man deed?

Ik heb het contact verder met haar verbroken. Omdat ik niet die hypocriete persoon wilde zijn.
Toen heb ik anoniem alles op papier gezet.
Koffiehagedis schreef:
25-06-2018 10:45

Hoe die man zich gedraagt heeft iemand echt geen verhaal van een minnares nodig om te ontdekken dat haar man een eikel is.
Mijn hemel laat TO in reine komen met haar eigen drama's ipv zich nog meer op de hals te halen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
xxgggxxx schreef:
25-06-2018 10:50
Ik weet ook zeker dat ik schuldig ben
En pleit mezelf zeker niet vrij.
Ik was alleen voor het eerst evht verliefd. Tot over mijn oren . Elk liedje op de radio ging over ons en over hem. Ik wilde alles.voor hem doen.
Als ik tijd had trok ik sexy lingerie aan en maakte ik hele foto shoutsvoor hem. Alles om hem.gelukkig te maken.
Ik was echt smoor verliefd. En ja tuurlijk hen ik vaak genoeg gehuild en ja was ook dom genoeg hem terug te nemen. En ja ik heb zijn vrouw een brief gestuurd anoniem met alles erin.
Alleen hij ontkent dat en zij geloofd hem.
Ze gaat dan op fb extra laten zien hoe gelukkig ze zijn en denkt dat er iemand is die hun kapot wol maken.
Dus als ik hey persoonlijk zeg zal ze me toch niet geloven.
En ja ik ben echt super dom.
Dat ik mezelf laat neuken door hem. Hij heeft alles. De ideale sex hoe hij hey wil wanneer hij het wil.
En ik maak die tijd.
En nee ik hoef geen medelijden.maar wilde wel mijn hart luchten en weten of ik dan echt zo raar en veeleisend was .
En ik moest het aan iemand kwijt. Ik doe dit al 5 jaar in mijn eentje.
Ik schaam me.boor vriendinnen
Een anonieme brief, daar zeg je het al, wie gelooft dat nou? Iedereen kan dat geschreven hebben. En ik neem toch aan dat je genoeg bewijs op je telefoon hebt? En hij trouwens ook, als je hem foto's stuurt. Zeg je toch gewoon dat zij eens op zijn telefoon moet kijken, zo moeilijk is het niet hoor. Het probleem is dat jij niet wilt dat ze erachter komt, want dan weet je dat jij de pineut bent. Je hebt echt geen idee wat je hebt aangericht bij die vrouw, zonder dat ze het ook maar weet. Echt walgelijk.
Je doet het helemaal zelf hoor. Hij heeft het perfect voor elkaar. Een vrouw die dag en nacht om hem loopt te smachten. Hij hoeft maar met z'n vingers te knippen en jij ligt klaar. En thuis gaat het waarschijnlijk net zo bij zijn vrouw. En waarschijnlijk heeft hij er nog meer op afroep beschikbaar. Dit is zijn spel, hij heeft 2 vrouwen in zijn macht.

En jij gaat er in mee. Je hebt zo weinig eigenwaarde dat je denkt dat dit het enige is wat je kunt krijgen. Het beste wat je nu kunt doen is hem een app sturen dat het over is en hem direct blokkeren. En dan volhouden. Geen telefoon opnemen, geen mails beantwoorden, gewoon niets meer.

Maar zo te lezen zit je zo in zijn macht, dat dit toch voor niets is. Hij hoeft maar te kikken en jij buigt weer.

Sterkte, je zult het nodig hebben. Over een paar jaar is hij klaar met jou en heb jij de mooiste jaren van je leven liggen smachten naar een onbereikbare man.
viva-amber schreef:
25-06-2018 10:54
Hoe die man zich gedraagt heeft iemand echt geen verhaal van een minnares nodig om te ontdekken dat haar man een eikel is.
Mijn hemel laat TO in reine komen met haar eigen drama's ipv zich nog meer op de hals te halen.
Hoe weet jij hoe die vent zich gedraagt bij zijn vrouw? Misschien doet ie wel heel normaal tegen haar en hoeft zij hem ook nergens van te verdenken.
En echt, hoe kun je jezelf zo ontzettend verlagen door in een wc op hem te wachten voor een neukbeurt terwijl zijn kinderen sportles hebben. Echt zó laag! Bah, dat je hieraan meewerkt.
xxgggxxx schreef:
25-06-2018 09:42
Van zijn eigen vroue houd hij helemaal niet. Ze wonen samen hebben 2 kids. Hij gaat zijn gang. Ze heeft ook totaal niets door of steekt haar kop in het zand. Ze weet waarschijnlijk dat hij toch wel blijft. Ik heb vaak gegoogled op narcisme. Want hi heeft altijd een weer woord of verdraaid het. Hij heeft nog nooit excuses gemaakt. En ja ik ben naïef en pas me wel weer.
Of raak dan toch weer zo verliefd.
hij houd ook alleen van zichzelf en zijn kinderen
niet van zijn vrouw en niet van jou
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
xxgggxxx schreef:
25-06-2018 10:03
Ik ken zijn vrouw.
Moest van Hem haar vertrouwen winnen en doen alsof ik haaraardig vind zodat ze nooit ergens iets achter zoekt.
Ik wil haar niet kapot maken dus zeg niets doe aardig ben daar thuis geweest hij zet me dan voor blok. Zei bvb wil je de boven verdieping zien en drukte mij op bed. Ik wilde dat niet. Het was hun huis en zij was beneden of ging aan mee xitten als ze naar de wc ging.
Ja ik weet hoe slecht het is maar ik ben geen gevoelloos monster. Hij wel hij heeft voor mij one night stands gehad en een affaire met een collega van 3 jaar ten zijn vrouw zwanger was
:facepalm:
xxgggxxx schreef:
25-06-2018 10:07
Dank je probeer juist nu van mij af te praten Zo dat iksterker word.
Ik weet en zie het allemaal in. Maar ik hou veel van hem en word misselijk bij de gedachte dat hij een ander krijgt. Maar waarschijnlijk. Heeft hij die al lang gehad.
En dat loslaten probeer ik echt dank je wel
hij ligt elk dag met een ander in zijn bed,
met zijn vrouw met wie hij ook gewoon seks heeft
xxgggxxx schreef:
25-06-2018 09:42
Ik heb vaak gegoogled op narcisme.
Dan heb je waarschijnlijk wel gezien dat hij het schoolvoorbeeld van een narcist is?
Hoe kun je dan nog denken dat het aan jou ligt?
Dat is nou precies de tactiek van een narcist: alles zó draaien, dat je denkt dat het aan jou ligt.

Het is hoog tijd dat je je ontworstelt aan zijn vernietigende greep. En ja, dat zal pijn doen en verschrikkelijk moeilijk zijn, maar daarna kun je een gezond leven gaan opbouwen in plaats van steeds verder vernietigd te worden.

Veel sterkte meid, doe het stap voor stap: nu eerst aan je lichamelijk herstel werken. Laat hem alsjeblieft volledig links liggen.
xxgggxxx schreef:
25-06-2018 10:53
Ik heb het contact verder met haar verbroken. Omdat ik niet die hypocriete persoon wilde zijn.
Toen heb ik anoniem alles op papier gezet.
brief als op de post of een brief als in pb bericht op socail media

grote kans is dat ze de brief nooit heeft gelezen omdat Hij die onderschept heeft
lolly-pop schreef:
25-06-2018 11:03
En echt, hoe kun je jezelf zo ontzettend verlagen door in een wc op hem te wachten voor een neukbeurt terwijl zijn kinderen sportles hebben. Echt zó laag! Bah, dat je hieraan meewerkt.
Hij ziet haar als zn hoertje, niets meer en niets minder, maar het is ook niet zo gek dat ie haar daarvoor aanziet. Wie laat zich nou naaien op een toilet door zogenaamd iemand die van haar houdt. Ik snap gewoon niet dat er vrouwen zijn die zo achterlijk zijn. En dan ook niets tegen zn vrouw zeggen, zo respectloos.
Dit is geen verliefdheid, dit is obsessief gedrag (geen diagnose).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven