Napraattopic deel 99
donderdag 24 mei 2018 om 09:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
maandag 25 juni 2018 om 17:38
Is er één hulp-, financiële moeilijkheden-, 'bedel'topic waar je wel blij mee bent? En waarom zouden in godsnaam zulke topics verwijderd moeten worden? Je hoeft er niets mee hè. Iedereen die WIL helpen, krijgt de kans om te helpen. Maar nee, wij willen zulke topics hier niet, dus weg ermee.nina1966 schreef: ↑25-06-2018 17:19Even wat anders... Ik ben toch wel blij dat het Daan gebeuren verwijderd is. Zoon is op kamp dus ik zit op wachten tja dan computer je. Ze willen wel heel veel hoor die mensen. Ik vond het al apart dat het meteen zo'n dure bus moest zijn maar nu blijken ze ook voor een rolstoelbakfiets te gaan. Toen ik dat opperde in het eerste topic (ken iemand die die dingen maakt en ontwerpt) werd ik afgebrand. Terwijl ik weet hoe de fietsenman is en hadden ze de fiets waarschijnlijk tegen kostprijs kunnen krijgen. Maar néé dat kon niet, en het moest een bus etc. Het lijkt er toch steeds meer op dat het om geld te doen is. Daan zal heus wel echt zijn hoor maar hoe erg ze het beschrijven zo komt het op foto's en zeker filmpjes niet over. Je ziet ook alleen maar geposeerde foto's en vaak dezelfde. Kweetnie...
Life is short. Eat dessert first.
Oh écht? Ik nog nooit gewaarschuwd, niks geen ban.. Doe mij maar Nouschi, stafje én een mojito graag.. Dank U!
Nou ja.. dat dus..
maandag 25 juni 2018 om 17:39
zo doe ik het ook.
maandag 25 juni 2018 om 17:40
Oh, ik staf het liefst sneaky.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 25 juni 2018 om 17:43
Openlijk is lang zo leuk niet.
Pas als al je matties gezegd hebben hoe kinderachtig ze staffen vinden even laten weten dat jij de stafferT was.
You're not the same person you were a year ago. Now you're even worse.
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 14 van de Extremely Demotivational Calendar
maandag 25 juni 2018 om 17:44
maandag 25 juni 2018 om 17:49