Slierterig haar.. help!?
maandag 25 juni 2018 om 12:09
Ik denk dat iedereen hier weleens gevechten met haar (of zijn) haren heeft, dus misschien heeft iemand een tip.
Ik heb halflang haar, iets langer dan mijn schouders. Dit heb ik anderhalf jaar geleden zo laten knippen om ze voller te doen lijken (en dat heeft geholpen), toch blijf ik me ergeren aan één ding. Als ik mijn haar los heb, dus niet achter mijn oor, dan valt er steeds één sliert haar naar voren. Deze sliert haar scheidt zich dan als het ware van de rest van mijn haar af hahaha, en dan bungelt hij heel zielig tegen mijn gezicht. Ik heb al een middenscheiding, en rechter- en linker scheiding geprobeerd, maar er blijft continu een sliert haar voor mijn gezicht vallen
Ik vind het persoonlijk niet zo leuk om mijn haar achter mijn oor te doen, want ik vind het mooier als het gewoon hangt. Heeft iemand misschien producten/kapsels waardoor het wel blijft zitten? Voor de rest is mijn haar niet zo slierterig trouwens!
Ik heb halflang haar, iets langer dan mijn schouders. Dit heb ik anderhalf jaar geleden zo laten knippen om ze voller te doen lijken (en dat heeft geholpen), toch blijf ik me ergeren aan één ding. Als ik mijn haar los heb, dus niet achter mijn oor, dan valt er steeds één sliert haar naar voren. Deze sliert haar scheidt zich dan als het ware van de rest van mijn haar af hahaha, en dan bungelt hij heel zielig tegen mijn gezicht. Ik heb al een middenscheiding, en rechter- en linker scheiding geprobeerd, maar er blijft continu een sliert haar voor mijn gezicht vallen
Ik vind het persoonlijk niet zo leuk om mijn haar achter mijn oor te doen, want ik vind het mooier als het gewoon hangt. Heeft iemand misschien producten/kapsels waardoor het wel blijft zitten? Voor de rest is mijn haar niet zo slierterig trouwens!
maandag 25 juni 2018 om 13:42
Goeie tip hoor! Alleen had ik mijn haar voorheen tot over m'n borst, en toen had ik dit probleem ook al. Dus ik ben bang dat nog een paar centimeter eraf helaas niet gaat helpen, ik ga binnenkort eens naar de kapper om te vragen voor tips. Misschien dat de schaar op een andere manier toch kan helpen.
maandag 25 juni 2018 om 13:42
Dit ga ik ook eens proberen, heb toevallig sinds een week zo'n speciale föhnborstel waar lucht uitkomt.strikjemetstippels schreef: ↑25-06-2018 12:18Fohn die sliert eens in de ochtend met een ronde borstel naar buiten.
maandag 25 juni 2018 om 13:43
maandag 25 juni 2018 om 19:51
Ik heb ook van die gekke plukken. Kan zijn dat het gewoon de stand is van de wortel/follikel of wat het allemaal ook is. Ik fohn dan de aanzet een bepaalde richting op en laat het in die stand af koelen.Cats_and_Festivals schreef: ↑25-06-2018 13:42Dit ga ik ook eens proberen, heb toevallig sinds een week zo'n speciale föhnborstel waar lucht uitkomt.