* 173 * B a r T o o M u c h * 173 *
vrijdag 6 maart 2009 om 11:57
Mijn CV levert ook niet direct veel werk op, dus ik denk niet dat ruilen zin heeft. Staan er wel es wat andere nutteloze dingen op. Is mss ook leuk?
Ik kom morgen niet op TV, dat jullie het ff weten. Werd gisteren gebeld door een TV-programma waar ik ooit aan meegewerkt heb. Ze gaan morgen weer aandacht besteden aan bewust alleenstaande moeders. Of ik evt weer mee wilde werken. Nou, nee dus. Ben beroemd genoeg. Meedoen levert niks extra's op voor mijn CV.
Ik kom morgen niet op TV, dat jullie het ff weten. Werd gisteren gebeld door een TV-programma waar ik ooit aan meegewerkt heb. Ze gaan morgen weer aandacht besteden aan bewust alleenstaande moeders. Of ik evt weer mee wilde werken. Nou, nee dus. Ben beroemd genoeg. Meedoen levert niks extra's op voor mijn CV.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 6 maart 2009 om 18:56
Niet echt terug gelezen, maar vernam dat Yette tienermoeder is geworden! Geflapperstaard, yette!
Alles goed met iedereen? Hoop van wel!
Met mij ook wel, alleen nog steeds razend druk met de tijd verdelen tussen kinderen, werk, en een ander persoon....
Tja, is wel weer wennen, maar wel heel erg leuk! Vandaar mijn afwezigheid de laatste tijd, en vrees dat dat niet echt beter gaat worden! Maar er komen vast wel wat rustige tijden en dan ben ik weer helemaal van de partij!
Hoop dat iedereen een paar leuke dingen gaat doen dit weekend?
Ik niet echt, moet gewoon weer werken....
Fijne weekend allemaal!
Alles goed met iedereen? Hoop van wel!
Met mij ook wel, alleen nog steeds razend druk met de tijd verdelen tussen kinderen, werk, en een ander persoon....
Tja, is wel weer wennen, maar wel heel erg leuk! Vandaar mijn afwezigheid de laatste tijd, en vrees dat dat niet echt beter gaat worden! Maar er komen vast wel wat rustige tijden en dan ben ik weer helemaal van de partij!
Hoop dat iedereen een paar leuke dingen gaat doen dit weekend?
Ik niet echt, moet gewoon weer werken....
Fijne weekend allemaal!
zaterdag 7 maart 2009 om 09:56
zaterdag 7 maart 2009 om 10:26
zaterdag 7 maart 2009 om 16:42
En ik was nu weer even gehaktballen draaien, en aardappels schillen
Gelukkig eten we spinazie..................... voor het ijzerrrrrrrrrrrrrrr.............voor de dames alhier
Hoe Hollands kan het zijn, spinazie, aardappels en een gehaaaaaaaaaaaaaktballetje. Ook nog appelmoes erbij......hoe verzin ik het!
Maar we gaan nog niet eten heur, eerst poosje kantelen natuurlijk
Gelukkig eten we spinazie..................... voor het ijzerrrrrrrrrrrrrrr.............voor de dames alhier
Hoe Hollands kan het zijn, spinazie, aardappels en een gehaaaaaaaaaaaaaktballetje. Ook nog appelmoes erbij......hoe verzin ik het!
Maar we gaan nog niet eten heur, eerst poosje kantelen natuurlijk

zondag 8 maart 2009 om 11:51
Dochter 1 heeft deze week DE brief gekregen waarin haar gemeld werd dat ze geselecteerd is voor opleiding waarvan ze denkt dat ze die graag zou willen doen
Maar ja, de meest noordelijke universiteitsstad lonkt ook nog met iets, dus ze weet nog niet zeker wat ze wil alhoewel ze neigt naar het eerste.
Dat is wel iets dat onwijs goed bij haar zou passen, vinden wij
Maar ja, de meest noordelijke universiteitsstad lonkt ook nog met iets, dus ze weet nog niet zeker wat ze wil alhoewel ze neigt naar het eerste.
Dat is wel iets dat onwijs goed bij haar zou passen, vinden wij