Aangebeld door onbekende
dinsdag 26 juni 2018 om 08:15
dinsdag 26 juni 2018 om 08:28
dinsdag 26 juni 2018 om 08:30
Iedereen vergist zich toch wel eens in een adres?
Ik zou nooit meteen aan een inbreker denken.
Hier heeft wel eens iemand met een houten tuinbank aan de deur gestaan, die kwam voor de timmerman, nou ik ben en ken geen timmerman (bleek later dat er één straat verderop iemand woont die bijklust als timmerman en op hetzelfde huisnummer woont als wij).
Hier heeft wel eens iemand met een houten tuinbank aan de deur gestaan, die kwam voor de timmerman, nou ik ben en ken geen timmerman (bleek later dat er één straat verderop iemand woont die bijklust als timmerman en op hetzelfde huisnummer woont als wij).
dinsdag 26 juni 2018 om 08:32
Dat gaat het beste als je bij de deur staat! Het duurde even voordat hij aanbelde; ik had hem al aan zien komen en heb gewacht wat er gebeurde
dinsdag 26 juni 2018 om 08:33
Op zoiets hoop ik ook!stripverhaal schreef: ↑26-06-2018 08:30Iedereen vergist zich toch wel eens in een adres?
dinsdag 26 juni 2018 om 08:36
dinsdag 26 juni 2018 om 08:41
Wat ik niet snap ik waarom je de deur niet gewoon opendeed om hem te woord te staan, maar uit het raam ging hangen. Doe je dat wel vaker?
dinsdag 26 juni 2018 om 08:41
Wat ik niet snap ik waarom je de deur niet gewoon opendeed om hem te woord te staan, maar uit het raam ging hangen. Doe je dat wel vaker?
dinsdag 26 juni 2018 om 08:56
dit dacht ik dus ook,wij hebben dat een aantal jaar geleden gehad, beetje rare man aan de deur, wilde op bezoek komen bij iemand waar ik nog nooit van gehoord had. Klopte ook van geen kant, meneer bleek helemaal de weg kwijt te zijn en naast dat hij dus niet in de gaten had dat hij verkeerd zat, wist hij ook niet meer waar hijzelf woonde. Wijkagent heeft hem toen geholpen weer thuis te komen en heeft zijn familie ingeschakeld. Ik zou dus altijd bellen, want het kan ook zijn dat iemand echt hulp nodig heeft.
dinsdag 26 juni 2018 om 09:29
Dan snap jij het maar niet.
Als zij daar een beter gevoel bij heeft, moet ze daar naar handelen.
En een melding aan de wijkagent is helemaal geen gek idee. Wie weet is dit een puzzelstukje van iets wat gaande is in de week. Iets in zijn nadeel (psych) of iets in jullie nadeel (crim). Dat zou de wijkagent echt graag willen weten.
Handel naar jouw gevoel TO en negeer die vingertjes hier.