Goede vape-smaakjes
maandag 25 juni 2018 om 10:32
Wat stop jij het liefst in je vaper?
Ikzelf damp eigenlijk altijd RY4, watermeloen of kokos, en altijd van het merk Flavourtec.
Maar ik wil weleens wat nieuws uitproberen.
Welke smaak is jou echt goed bevallen?
Ikzelf damp eigenlijk altijd RY4, watermeloen of kokos, en altijd van het merk Flavourtec.
Maar ik wil weleens wat nieuws uitproberen.
Welke smaak is jou echt goed bevallen?
anoniem_366877 wijzigde dit bericht op 25-06-2018 11:30
Reden: Roken is zooo 2017. Dampen dus :-)
Reden: Roken is zooo 2017. Dampen dus :-)
3.32% gewijzigd
donderdag 28 juni 2018 om 16:29
Haha... Dit ken ik..Pingkoningin schreef: ↑28-06-2018 14:49Ik heb trouwens nog veel meer besteldik sloeg een beetje door. En helemaal toen mijn nichtje langskwam, die heeft ook nog wat flesjes meebesteld, zodat we het hele rariteitenkabinet wel bij elkaar kunnen dampen nu.
Maar goed, ik mag van mezelf niet meer dan 5 smaakjes tegelijk open hebben, want dan proef ik door de smaakjes de damp niet meer. Haha, nee, is zelfbescherming om niet zomaar alles te kopen en maar half op te dampen.
Echter sla ik meestal door als ik bestel...
Van de week 5 driphacks erbij gehaald.... Eind totaal... 14 soorten driphacks in de kast........
Alles = open want; zelf mengen... En meteen proberen op de dripper of de steep tijd niet overdreven is...
Maar goed, mezelf nu beloofd niks meer te kopen tot december! Want ik heb tenslotte nu meer dan 5L damp sap staan....
donderdag 28 juni 2018 om 18:25
Driphacks gaat vanaf 250ml...Pingkoningin schreef: ↑28-06-2018 17:115 liter!dan ben ik gewoon schattig met mijn plankje vol sapjes!
En ik heb er 3 van 500ml.... Dan gaat het hard haha...
donderdag 28 juni 2018 om 18:26
Ben je hier overgegaan op een andere taal..?Zeikmatras schreef: ↑28-06-2018 16:29Haha... Dit ken ik..
Echter sla ik meestal door als ik bestel...
Van de week 5 driphacks erbij gehaald.... Eind totaal... 14 soorten driphacks in de kast........
Alles = open want; zelf mengen... En meteen proberen op de dripper of de steep tijd niet overdreven is...![]()
![]()
Maar goed, mezelf nu beloofd niks meer te kopen tot december! Want ik heb tenslotte nu meer dan 5L damp sap staan....
Wat staat daar?
anoniem_366877 wijzigde dit bericht op 28-06-2018 19:06
1.45% gewijzigd
donderdag 28 juni 2018 om 20:21
Dripper = een RDAHippiemeisje schreef: ↑28-06-2018 18:26Ben je hier overgegaan op een andere taal..?
Wat staat daar?
rebuildable dripper atomizer.
Oftewel, een atomizer zonder tank. (Geen juice capaciteit) je bouwt je eigen coils erin. En dript (druppelt) eliquid tussen x aantal hijsjes op de cotton. Zo kan je meerdere smaken na elkaar dampen.
Steepen = rijpings tijd. Bij het zelf maken/mixen van liquid heeft de liquid om éen geheel te worden “rust” tijd nodig.
Ook word de smaak beter na een langere tijd.