VRLK

06-01-2008 21:09 13668 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zwijgt stemt toe
Ja, maar dat is toch niet erg? Laten we gewoon in de voortuin staan en je zet 'm net iets voorbij de auto's als ze gaan spelen buiten. Auto's (ikzelf althans) rijden echt langzamer als die poppen er staan, scheelt echt. Ik heb vandaag ook rondje door de buurt gefietst en die dingen vallen gewoon op.

En nu ga ik naar bed, want mooi boek en lekker slapen.
O, ik dacht per stuk, waar zag je dat? Vast op die site waar ze nu niet beschikbaar zijn?
Op de eerste site toen ik gegoogled had, daar stond dat als laatste zin?

Ik heb die dingen echt nog nooit gezien, maar bij jou staan ze dus op meerdere plekken in de buurt?
Ah, ja, ga ze daar bestellen dan waarschijnlijk, maar wacht nog even af of de site waar ze maar 37.50 (haha, "maar") kosten ze binnenkort weer heeft, scheelt toch. We doen het met een aantal buren en laten ze dan bij ons in de voortuin staan, dan kan iedereen ze pakken die wil spelen.
Hier, er staat dat er nog voorraad is.
O, mosterd dus.........
Het helpt echt, het ziet er exact zo uit als op de foto van die eerste site en ik schrik heel af en toe ook nog wel eens van die vlag (omdat je het associeert met een fietsend kindje) en daardoor let je echt beter op. Het is bij ons niet zo;n ontzettende racebaan, maar alle kindjes zijn tussen de 2 en 6 hier en willen zo nu en dan nog wel eens onverwacht oversteken als ouders/vriendjes aan de overkant zijn.... Onze kinderen hebben het nog nooit gedaan, maar in het vuur van een spel.... moet er niet aan denken.... als automobilisten dan iets langzamer rijden helpt het in elk geval.

Tot zover, ik heb geen aandelen .
't ZIjn wel dure krengen he.
Ik kwam ook meteen kijken wie de gelukkige is maar Pebbles dus!! Gefeliciteerd!! Leuk nieuws zeg!
Tja, maar als je ze met meerdere mensen kunt kopen scheelt het weer. En je hebt 3 kinderen, BNJMN gaat ook ooit buitenspelen dus jij hebt er jaaaaaren plezier van ;-)!

Hier is het niet nodig, Schorrie speelt nog braaf op het dakterras en de gallerij, daar rijden gelukkig geen auto's, er lopen wel sloffende Chinezen en ik bedenk me net dat Schorries skateboard er volgens mij nog ligt .

Het verbaast me soms wel als ik hem naar school breng hoe hard mensen nog rijden op een weg bij een school. Daar zou zoiets ook geen kwaad kunnen.
Is best een idee hoor, om school zoiets te laten aanschaffen. Zo, nu ben ik echt uit gepromotie-praat.

Wij hebben trouwens de meeste zwangeren hier he (en ik echt niet meer hoor BENJAMIN immers ).
Nou, ik ook echt niet meer Lien. Al zou ik me heeeel erg bedenken, wat ik me echt niet voor kan stellen, dan nog: ik ga Millenium never nooit meer zo gek krijgen om daar een verdovingsprik/scalpel/dokter in de buurt te laten komen, dus niks hersteloperatie

En als je die VV's met een aantal buren samen bestelt scheelt dat wel ja. Hier is het niet nodig; aan de voorkant wordt wel vrij hard gereden maar daar spelen ze nooit, en achter kun je met de beste wil van de wereld niet hard rijden (is een heel smal klein straatje).
Wat een handige pop die Victor

Wij hebben aan één kant van de speeltuin een straat waar auto's rijden en wij zetten er altijd pionnen neer. Helpt ook, maar deze poppen zijn denk ik effectiever omdat je ze niet kunt missen.

Nog steeds blij van het nieuws van Pebbles!

Net opgenomen CM gekeken en wat was het spannend.

Gisteren de Mol gekeken en ook al zo spannend. Athena, Nathje, wie denken jullie nu wie het is? Mijn eerste Mol was steeds Anniek en mijn tweede Jon en nu ga ik twijfelen.
Mijn mol is nog steeds Jon, Anniek zou té flauw zijn. Bij Jon ook teveel hints: mol logo pontificaal in beeld laatste keer. En die nachtblindheid. en de link met Titanic (waar hij in speelt), is ook musical van Jo(h)n de Mol. Teveel toeval. Eigenlijk ging ik ook een beetje voor Viv sinds de voorlaatste en laatste uitzendingen, maar ja, dat zit er niet meer in (of we worden wel heel erg genept). Hoor ook theorieën dat A en J allebei mol zijn.

Grappig dat niemand die VV dingen kent, hier staan ze bij alle straten die voor de scholen langslopen en worden steevast door mijn kereltjes begroet met: "Koekemannekeeeeeeees!"
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat???

Pebbles, gefeliciteerd meid!!!! Wat ontzettend leuk zeg! Dikke zoen voor jou!
Was het bij jullie ook zulk lekker weer vandaag? Heb vanmiddag na de zwemles van de kinderen de hele middag in de tuin gewerkt, gewied en zo, en wat dingen (twee wilgjes, laurier, lavendel, viooltjes) erin gezet, en had vent schop onder hol gegeven om de schutting af te maken. Hij is ermee verder gegaan . Is nog niet af, maar schiet nu op.
Kut. De msn groep is nu officieel dood. Wilde even verjaardagen en recepten kijken, maar dat feest gaat nu niet door. Staan er al verjaardagen en recepten op (a)live?

Pebbles, wat een ontzettend leuk en onverwacht nieuwtje.

Het zullen de hormonen zijn,maar ik zit hier met tranen in mijn ogen. Meis, wat is het jullie gegund zeg!
Pebbles, wat een supernieuws!!

Van harte gefeliciteerd!
Joeheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Gefeliciteerd Peb, wat een geweldig nieuws zeg! Superleuk voor jullie

Sooheee, opeens twee zwangeren in ons topic en wie weet wie nog meer het buurtstokje gaat vangen! Vrolijkerd of een Muts.
Morgen weer verder want zit op Vrolijkerd's crappy laptop met niet werkende muis in non ergonomisch standje, dus word er niet blijk van.
Van harte gefeliciteerd, lieve Pebbles! Het is je zo gegund....

Wat wilde ik nou toch typen?
quote:Elyane schreef op 07 maart 2009 @ 23:14:

Pebbles, wat een ontzettend leuk en onverwacht nieuwtje.

Het zullen de hormonen zijn,maar ik zit hier met tranen in mijn ogen. Meis, wat is het jullie gegund zeg!

Haha, ik zit nu zelf ook met natte ogen jullie feliciaties te lezen! En dan ook nog al die langswippende buurtjes! Lief!

Eerst maar even een paar weken verder komen, zeker weten dat het goed zit en dan hebben we een praktische zaken te regelen. Ik heb namelijk helemaal niets meer aan babyspullen, we hebben nu geen kamer over én dit kind moet ook 2 dagen KDV. :-) Komt tijd komt raad.

En over Victor Veilig, echt nog nooit gezien. Maar onze straat is autovrij en de rest van de wijk autoluw dus hier is het echt niet nodig. Kan me voorstellen dat het veilig is. Niet bang dat die dingen uit je tuin gejat worden trouwens?
Wij hebben zo ons zondagochtend ritueel. Uitgebreid ontbijt, warme broodjes, eitje. En Pebblo die daarna dan altijd op zijn gitaar speelt en ik ga dan zingen en de Pebbeltjes vinden het leuk.

En nu zijn we een uurtje verder, ik zit achter laptop, Pebblo is met de hond weg en de Pebbeltjes zitten aan tafel te knutselen. En Klein Pebbeltje is aan het zingen, 'rolin' on a river' van Ike en Tina Turner. Ik zou willen dat ik nog een ouderwetse cassetterecorder had, dan kon ik het opnemen!
Pebb, ik heb wat dingen toegezegd aan vriendin die onverwacht zwanger is, maar mocht zij niet willen: maxi cosi, wipstoeltje e.d. kan allemaal jouw kant op dan. Is wel 7 jaar oud tegen die tijd, maar dat maakt denk ik niet echt uit?

Ga nu even met BNJMN in bad. Wat valt dat tegen zeg, na zo'n dag mooi weer ineens regen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven