Rollercoaster
vrijdag 29 juni 2018 om 13:11
Ik ben gek op een getrouwde collega.
Het is voor mij zo lang geleden dat ik verliefd was, dat maakt het zuur.
Hij flirt en zegt dat hij me leuk vindt, ik denk dat hij dat vriendschappelijk bedoelt. Ik probeer normaal te doen en gedraag me daarom wat ongemakkelijk en stom bij hem in de buurt.
Ik krijg hem niet uit mijn hoofd en daarom zit ik in een emotionele rollercoaster. Ik denk dat het gevoel wel wederzijds is of was, maar hij gaat geen grenzen over. Dat maakt hem alleen maar aantrekkelijker. Ik hou niet van mannen die vreemd gaan.
Zelf vind ik ook niet dat ik iets kan doen, omdat hij getrouwd is. En zo zit ik zelf in een emotionele impasse. Het liefst zou ik mijn gevoelens voor hem op tafel gooien, en ondertussen hoop ik heel erg dat hij op een dag vertelt dat hij in scheiding ligt.
Dit is hemeltergend en ik weet niet hoe ik eruit moet komen.
Het is voor mij zo lang geleden dat ik verliefd was, dat maakt het zuur.
Hij flirt en zegt dat hij me leuk vindt, ik denk dat hij dat vriendschappelijk bedoelt. Ik probeer normaal te doen en gedraag me daarom wat ongemakkelijk en stom bij hem in de buurt.
Ik krijg hem niet uit mijn hoofd en daarom zit ik in een emotionele rollercoaster. Ik denk dat het gevoel wel wederzijds is of was, maar hij gaat geen grenzen over. Dat maakt hem alleen maar aantrekkelijker. Ik hou niet van mannen die vreemd gaan.
Zelf vind ik ook niet dat ik iets kan doen, omdat hij getrouwd is. En zo zit ik zelf in een emotionele impasse. Het liefst zou ik mijn gevoelens voor hem op tafel gooien, en ondertussen hoop ik heel erg dat hij op een dag vertelt dat hij in scheiding ligt.
Dit is hemeltergend en ik weet niet hoe ik eruit moet komen.
vrijdag 29 juni 2018 om 13:25
Onzin! Ik werk in een bedrijf waar bijna alleen maar mannen werken. Ik heb met iedereen contact maar allemaal zakelijk.
Doen wat nodig is en verder niet.
Het zijn keuzes die je maakt.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
vrijdag 29 juni 2018 om 13:30
vrijdag 29 juni 2018 om 13:31
Ik zou er helemaal niets mee doen!
Je geeft zelf aan dat hij die opmerkingen vriendschappelijk bedoelt.
Een paar regels later geef je aan dat het wederzijds is.
Het is ook maar net hoe je achter alles wat kan zien natuurlijk.
Jij bent verliefd op hem, en bij iedere kuch of opmerking van hem, ben jij die aan het ontleden tot iets wat een ‘betekenis’ kan hebben.
Hij kan je leuk vinden of ontzettend aardig.
Maar hij gaat geen grenzen over dus dan heb je je antwoord...
Je geeft zelf aan dat hij die opmerkingen vriendschappelijk bedoelt.
Een paar regels later geef je aan dat het wederzijds is.
Het is ook maar net hoe je achter alles wat kan zien natuurlijk.
Jij bent verliefd op hem, en bij iedere kuch of opmerking van hem, ben jij die aan het ontleden tot iets wat een ‘betekenis’ kan hebben.
Hij kan je leuk vinden of ontzettend aardig.
Maar hij gaat geen grenzen over dus dan heb je je antwoord...
vrijdag 29 juni 2018 om 13:31
vrijdag 29 juni 2018 om 13:36
Afstand nemen, kan altijd. Als jij niet reageert op zijn geflirt, zal hij daar wel mee ophouden. Je hoeft namelijk niks te doen met je verliefdheid.
Aangezien je daar moeite mee lijkt te hebben, zou ik een andere baan gaan zoeken.
vrijdag 29 juni 2018 om 13:47
Weet ze dat dan nu nog niet? Van een getrouwde vent blijf je af. Punt. Niets 'vertellen hoe jij je voelt'. Waarom? In de hoop dat hij zijn gezin in de steek laat of een affaire begint?
Gewoon niets doen behalve je inprenten dat dit waardeloos is en je dat gevoel moet laten gaan.
vrijdag 29 juni 2018 om 13:49
vrijdag 29 juni 2018 om 14:24
Hij had een relatie met jou toen hij gevoelens had voor die collega? Heeft hij het uitgesproken naar haar?Saartjepoes schreef: ↑29-06-2018 14:21Mijn ex had ook zo’n collega. Doe er niets mee.... niemand wordt er beter van, jijzelf ook niet. Happely ever After bestaat niet in zulke situaties.
vrijdag 29 juni 2018 om 14:51
vrijdag 29 juni 2018 om 15:03
Zoooo wat een angstige reactie weer. Misschien is ie wel mega ongelukkig in zijn huwelijk? Mensen die getrouwd zijn, zijn geen eigendom van iemand anders he? Als je durft, kun je best je eigen gevoelens op tafel gooien. Dan hoor je het vanzelf wel.Hadewychh schreef: ↑29-06-2018 13:47Weet ze dat dan nu nog niet? Van een getrouwde vent blijf je af. Punt. Niets 'vertellen hoe jij je voelt'. Waarom? In de hoop dat hij zijn gezin in de steek laat of een affaire begint?
Gewoon niets doen behalve je inprenten dat dit waardeloos is en je dat gevoel moet laten gaan.
vrijdag 29 juni 2018 om 16:20
vrijdag 29 juni 2018 om 16:27
Hij hoeft dan toch niet meteen vreemd te gaan? Hypothetisch gezien zou hij kunnen realiseren dat hij haar ook veel leuker vindt dan zijn vrouw. En dan zijn huwelijk beëindigen en met TO verder gaan. Zo gaat het meestal niet. Maar het kán wel.