Ons leven met 19 kinderen

maandag 2 juli 2018 om 14:37
Josiah (ik dacht dat hij het was) is wel naar de crown college in Tennessee geweest om te studeren en woonde toen (tijdelijk) niet thuis.Bolletje88 schreef: ↑02-07-2018 14:20Niet helemaal. Ook de zoons mogen het huis daar niet uit zonder getrouwd te zijn.
Voor mannen mag het, voor vrouwen niet. Bij de Duggars zijn de mannen misschien voornamelijk thuis, maar in hun movement mogen mannen wel uit huis voor ze getrouwd zijn, meestal is dat dan wel voor studie, ook omdat de meesten wel erg jong trouwen ook.
maandag 2 juli 2018 om 15:37
Ik bedoelde het op jezelf wonen. Dat mogen de mannen daar ook nietLAgirl82 schreef: ↑02-07-2018 14:37Josiah (ik dacht dat hij het was) is wel naar de crown college in Tennessee geweest om te studeren en woonde toen (tijdelijk) niet thuis.
Voor mannen mag het, voor vrouwen niet. Bij de Duggars zijn de mannen misschien voornamelijk thuis, maar in hun movement mogen mannen wel uit huis voor ze getrouwd zijn, meestal is dat dan wel voor studie, ook omdat de meesten wel erg jong trouwen ook.

dinsdag 3 juli 2018 om 12:07
De moeder van Kendra is ook zwanger, dat wist ik niet!
Ik wist wel dat de moeder van Lauren zwanger is.
Hier is de bevalling van Kendra op youtube
https://www.youtube.com/watch?v=NXIE2ESeWHE
dinsdag 3 juli 2018 om 13:25
Snap nooit zo goed dat ze dit soort persoonlijke momenten uitzenden. Ik zal mijn bevalling echt niet op tv willen terugzien.. Zal ma Duggar nog een wens hebben om zwanger te worden? Lijkt mij dat ze niet luisteren naar artsen, immers God bepaald of je kinderen krijgt. Jinger is nu trouwens 38 weken. Ik hoop dat zij van de Duggar zussen een betere bevalling krijgt. Haar zussen hadden het allemaal moeilijk.
bolletje88 wijzigde dit bericht op 03-07-2018 13:28
Reden: Bijvoeging
Reden: Bijvoeging
20.89% gewijzigd

dinsdag 3 juli 2018 om 14:03
Ma Duggar zal zeker nog wel willen zwanger worden en dat ook wel proberen, maar ik denk niet dat het nog zal lukken, die is ook een stuk ouder dan de moeders van Kendra en Lauren.
Ik weet dat mijn oma wel vertelde dat ze tegelijk met haar moeder zwanger was en dat best speciaal vond, maar dan hebben we het wel over de jaren 40 he, toen kwam dat nog wel voor, nu niet meer, tenzij je quiverfull bent natuurlijk
Michelle was wel tegelijk met Anna zwanger trouwens.
Ik weet dat mijn oma wel vertelde dat ze tegelijk met haar moeder zwanger was en dat best speciaal vond, maar dan hebben we het wel over de jaren 40 he, toen kwam dat nog wel voor, nu niet meer, tenzij je quiverfull bent natuurlijk

Michelle was wel tegelijk met Anna zwanger trouwens.
dinsdag 3 juli 2018 om 14:05
dinsdag 3 juli 2018 om 22:25
LAgirl82 schreef: ↑03-07-2018 12:07De moeder van Kendra is ook zwanger, dat wist ik niet!
Tnx voor de link! Heb meteen gekeken. Ze leek een redelijk oké bevalling te hebben. Fijn voor haar. En idd fijn dat ze gewoon naar het zh ging en normale checks kreeg. Ben helemaal niet anti thuisbevalling, maar voor de Duggars vind ik het ongezond lol. Dat zorg mijdende gedrag van ze, brrr.
Ik snap ook niet dat ze dit uitzenden. Zo onwijs privé. Ik zou mijn bevalling voor geen goud willen zien, toedeloe, 1x meemaken was al zat. En dan nog dat de halve wereld kan 'meegenieten', dank je de koekoek. Nul affectie voor elkaar op tv (althans ik betrap ze er weinig op) maar wel je bevalling filmen. Rare keuzes maken ze...
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."

woensdag 4 juli 2018 om 07:57
LunchLover schreef: ↑03-07-2018 22:25Tnx voor de link! Heb meteen gekeken. Ze leek een redelijk oké bevalling te hebben. Fijn voor haar. En idd fijn dat ze gewoon naar het zh ging en normale checks kreeg. Ben helemaal niet anti thuisbevalling, maar voor de Duggars vind ik het ongezond lol. Dat zorg mijdende gedrag van ze, brrr.
Ik snap ook niet dat ze dit uitzenden. Zo onwijs privé. Ik zou mijn bevalling voor geen goud willen zien, toedeloe, 1x meemaken was al zat. En dan nog dat de halve wereld kan 'meegenieten', dank je de koekoek. Nul affectie voor elkaar op tv (althans ik betrap ze er weinig op) maar wel je bevalling filmen. Rare keuzes maken ze...
Ik zou dat ook absoluut niet delen met anderen, mijn bevallingen zijn echt wel privé.
Ik heb er foto's van, maar ook die hebben alleen mijn ouders en schoonouders gezien en een paar hele goede vriendinnen, al zijn het hele nette foto's. Ik zou ook echt geen filmpje van mijn eigen bevallingen hoeven te zien hoor...
Op youtube zie je ook een hele hoop bevallingsfilmpjes van youtubers, ik zou dat ook echt niet op youtube zetten hoor! Ik snap dat niet, dat alles tegenwoordig op internet moet.

dinsdag 10 juli 2018 om 23:08
woensdag 11 juli 2018 om 00:00
woensdag 11 juli 2018 om 00:02
Nou dan zou ik haar dat willen horen zeggen. In die film die je post iig niet. Ik geloof er geen hol van. En ALS dan zou ze dat never toegeven. Dan zou ze op de dag van de test ineens ook hebben moeten trouwen en tot 42 weken hebben gelopen ofzo? Zelfs dan klopt de tijdslijn niet.
Sorry hoor maar nee dit gaat er bij mij niet in.

woensdag 11 juli 2018 om 00:26
Die berekening had ik ook al gemaakt. Ik begreep dat ze 39 weken na de bruiloft bevallen is. Zodra je een positieve test hebt, ben je toch echt al wel bijna vier weken zwanger, dus dan zou ze met minimaal 43 weken bevallen zijn, als ze inderdaad op de dag na de test direct getrouwd zou zijn (wat me sterk lijkt). Dus iets waarschijnlijker is dan (bijna) 44 weken en zo ver laten ze je echt niet doorlopen, zeker niet in de VS. Dat klopt dus niet. Grote kans dat het inderdaad ergens de eerste twee weken is geweest.LunchLover schreef: ↑11-07-2018 00:02Nou dan zou ik haar dat willen horen zeggen. In die film die je post iig niet. Ik geloof er geen hol van. En ALS dan zou ze dat never toegeven. Dan zou ze op de dag van de test ineens ook hebben moeten trouwen en tot 42 weken hebben gelopen ofzo? Zelfs dan klopt de tijdslijn niet.
Sorry hoor maar nee dit gaat er bij mij niet in.![]()

woensdag 11 juli 2018 om 06:57
LunchLover schreef: ↑03-07-2018 22:25[bIk snap ook niet dat ze dit uitzenden. Zo onwijs privé. [/b]Ik zou mijn bevalling voor geen goud willen zien, toedeloe, 1x meemaken was al zat. En dan nog dat de halve wereld kan 'meegenieten', dank je de koekoek. Nul affectie voor elkaar op tv (althans ik betrap ze er weinig op) maar wel je bevalling filmen. Rare keuzes maken ze...
Heel simpel: geld.
En voor een bevalling zal vast wel meer betaald moeten worden dan voor een opname over het verbouwen van een huis.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 18 juli 2018 om 22:05
Ik vond ze hier:
http://www.jingerandjeremy.com/2018/06/ ... oto-shoot/

donderdag 19 juli 2018 om 11:05
Wat een prachtige foto’sLunchLover schreef: ↑18-07-2018 22:05Ik vond ze hier:
![]()
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
donderdag 19 juli 2018 om 11:45
Eh, wij zeggen toch ook juist allemaal dat de berekening wel gek (lees: onmogelijk) is als ze voor hun huwelijk zwanger waren geweest?
(Aan mij vroeg iemand of ik in maart al bevallen zou zijn. ‘Eh, dat hoop ik wel ja, ik ben in december uitgerekend’ oh ja, dan dacht hij ook dat die kans wel groot was, maar voor het geval dat.... Haha, tuurlijk, voor het geval ik drie maanden overtijd loop. Dus ze zijn er inderdaad wel, mensen die echt geen flauw idee hebben.)
vrijdag 20 juli 2018 om 06:09
Jinger is bevallen!
God is so kind! Jinger gave birth to Felicity Nicole Vuolo this morning at 4:37 am. Felicity weighs 8lbs. and 3oz. and is 19.5 inches long. Both mom and baby are healthy, doing great, and resting well. We are very thankful for her safe arrival and look forward to life as parents! – Jeremy and Jinger
http://www.jingerandjeremy.com/2018/07/baby-girl-vuolo/
(daar staat ook een foto van de baby-met-een-paasei-strik maar het lukt me nooit via mijn smartphone om die te plaatsen)
God is so kind! Jinger gave birth to Felicity Nicole Vuolo this morning at 4:37 am. Felicity weighs 8lbs. and 3oz. and is 19.5 inches long. Both mom and baby are healthy, doing great, and resting well. We are very thankful for her safe arrival and look forward to life as parents! – Jeremy and Jinger
http://www.jingerandjeremy.com/2018/07/baby-girl-vuolo/
(daar staat ook een foto van de baby-met-een-paasei-strik maar het lukt me nooit via mijn smartphone om die te plaatsen)
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje